ШОСТЕ СКЛИКАННЯ


Скачати 167.82 Kb.
НазваШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Дата07.04.2013
Розмір167.82 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ



від 2011 р. № м. Луцьк
Про внесення змін до рішення

обласної ради від 21.05.2008 № 19/13

"Про порядок видачі спеціальних

дозволів і встановлення лімітів

на заготівлю другорядних лісових

матеріалів та здійснення побічних

лісових користувань"
Відповідно до Закону України „Про охорону навколишнього природного середовища”, Закону України „Про рослинний світ”, Лісового кодексу України, Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України, з метою посилення державного контролю в галузі охорони, збереження, раціонального використання лісових ресурсів та наповнення місцевих бюджетів, враховуючи вимоги Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, за погодженням з постійними комісіями, обласна рада

вирішила:

1. Порядок заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів, викласти у редакції, що додається

2. Установити, що:

2.1. Заготівля з метою подальшого продажу та переробки другорядних лісових матеріалів, побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів у порядку спеціального лісокористування проводиться у відповідності з лімітами, затвердженими облдержадміністрацією.

2.2. Ставки збору за заготівлю другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів встановлюються обласною радою.

2.3. За заготівлю другорядних лісових матеріалів та побічних лісових користувань без спеціального дозволу (лісового квитка) заготівельники несуть відповідальність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 1996 року №1464 „Про такси для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісовому господарству” та інших законодавчих актів України.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань екології, раціонального використання природних ресурсів.

Голова ради В.І. Войтович

Затверджено

рішенням обласної ради

від 2011 р. №

Порядок

заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів
Загальні положення

У тексті Порядку заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів (далі - Порядку) терміни вживаються у такому значенні:

постійні лісокористувачі – державні лісові господарства, лісомисливські господарства та міжгосподарські спеціалізовані лісогосподарські підприємства обласного управління лісового та мисливського господарства і головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації;

тимчасові лісокористувачі – суб'єкти господарської діяльності всіх форм власності, які зацікавлені у проведенні заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів у заготівельників;

заготівельники – фізичні особи (суб'єкти підприємницької діяльності), які забезпечують заготівлю другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів;

лісові квитки – спеціальні дозволи на закупівлю другорядних лісових матеріалів та здійснення побічних лісових користувань.
1. Встановлення лімітів та видача лісових квитків

1.1. Обласне управління лісового та мисливського господарства та головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації на основі аналізу матеріалів лісовпорядкування, проекту визначення запасів другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів приймають обґрунтоване рішення щодо обсягів їх можливої заготівлі на території області і включення зазначених обсягів до проекту ліміту на поточний рік у розрізі районів та лісогосподарських підприємств.

Обґрунтований проект ліміту заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів разом із експертно-науковими висновками та уточненим звітом про обсяги заготівлі за попередній рік подається зазначеними управліннями до 1 лютого державному управлінню охорони навколишнього природного середовища в області та обласній раді на погодження.

  1. Обласне управління лісового та мисливського господарства після аналізу і оцінки поданого проекту ліміту до 1 березня подає обласній державній адміністрації погоджений державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в області та обласною радою проект ліміту використання другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів у розрізі районів та лісогосподарських підприємств на затвердження.

  2. Після затвердження обласною державною адміністрацією ліміту використання другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів на поточний рік, обласне управління лісового та мисливського господарства доводить їх обсяги до підпорядкованих йому та головному управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації постійних лісокористувачів, районних державних адміністрацій і рад, інформує державну податкову адміністрацію в області, головне фінансове управління облдержадміністрації, державну екологічну інспекцію в області та державне управління охорони навколишнього природного середовища в області.

1.4. Тимчасові лісокористувачі, зацікавлені у проведенні заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів, до 15 січня подають заявки про обсяги передбачуваних ними заготівель до обласного управління лісового та мисливського господарства, головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації для формування загального ліміту по області, а до 15 травня - до управлінь економіки відповідних райдержадміністрацій для наступного розгляду на районних комісіях, утворених розпорядженнями райдержадміністрацій із числа працівників виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, державної лісової охорони, екологічної і лісової інспекцій, представників правоохоронних, податкових та фінансових органів.

1.5. Збір, заготівля, в тому числі закупівля у населення другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів тимчасовими лісокористувачами здійснюється в межах обсягів, вказаних у лісових квитках, і лише на території того постійного лісокористувача, що видав лісові квитки.

Лісові квитки видаються тимчасовим лісокористувачам постійними лісокористувачами, відповідно до рішень районних комісій, в межах виділених лімітів, затверджених обласною державною адміністрацією для даного району.

1.6. Розподіл лімітів між тимчасовими лісокористувачами районними комісіями проводиться на конкурсних умовах, які визначаються розпорядженнями голів райдержадміністрацій, після одержання від тимчасових лісокористувачів реєстраційних даних, ідентифікаційного коду, довідки податкової інспекції за місцем здійснення заготівлі про взяття його на облік, як платника окремих видів податків, довідки про сплату відповідних податків і зборів за минулий рік, пред'явлення копії платіжного документу, що підтверджує сплату збору за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення, заявлених на поточний період (за згодою), рішень сільських, селищних, міських рад про дозвіл на розміщення тимчасових об'єктів торгівлі (заготівлі) та наявності у представників тимчасових лісокористувачів бланків закупівельних відомостей, журналів обліку заготівлі цих ресурсів встановленого зразка.

Рішення районних комісій про розподіл лімітів між тимчасовими лісокористувачами затверджуються головами райдержадміністрацій і районних рад та передаються постійним лісокористувачам.

1.7. Постійні лісокористувачі на наступний день (або на вимогу комісії) з дня видачі лісового квитка подають районним комісіям та органам державної податкової служби інформацію у розрізі територіальних громад про перелік тимчасових лісокористувачів, яким видані лісові квитки, та на який обсяг другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів і термін їх заготівлі вони видані.

1.8. Рекомендувати міським, селищним, сільським головам, на території рад яких здійснюється заготівля другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів:

  • здійснювати контроль за дотриманням вимог чинного законодавства на тимчасових приймальних пунктах, належним оформленням зовнішніми атрибутами (назва, суб'єкт господарювання, ПІБ заготувача), наявністю актуальної інформації щодо розмірів закупівельних цін на другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів;

  • визначити відповідальних за ведення щоденного обліку заготовлених у межах територіальних громад другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів на підставі поданих заготівельниками копій закупівельних відомостей по кожному пункту заготівлі, які щоденно відображаються у журналі обліку заготівлі цих ресурсів.

  • вести журнал реєстрації копій закупівельних відомостей від кожного заготувача, що здійснює заготівлю та території відповідної ради.

1.9. Тимчасові лісокористувачі перед початком заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів забезпечують наявність на заготівельних пунктах зовнішніх реквізитів закупівельного пункту, лісових квитків, завірених мокрими печатками постійних лісокористувачів та органів місцевого самоврядування, на території яких здійснюється заготівля, копій трудових угод між тимчасовими лісокористувачами та заготівельниками, бланків закупівельних відомостей та журналів обліку другорядних лісових матеріалів та здійснення побічних лісових користувань.

    1. На кожному пункті заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів заготівельники зобов'язані вести:

1) закупівельні відомості, у яких зазначається порядковий номер, прізвище, ім'я та по-батькові здавача, його ідентифікаційний номер, кількість закупленої сировини, ціна одиниці продукції, сума, нарахована за здану сировину, утримана сума податку з доходів фізичних осіб, сума до видачі здавачу продукції та його підпис.

2) журнал обліку другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів, який повинен бути пронумерований, прошнурований та засвідчений печаткою і підписом уповноваженої особи податкового органу за місцем реєстрації платника окремих видів податків тимчасового лісокористувача.
2. Збір за спеціальне використання лісових ресурсів (крім збору за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)

та його сплата до бюджету
2.1. Обчислення збору за спеціальне використання лісових ресурсів (крім збору за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування), подання звітності по платежу до податкових органів та сплата до місцевих бюджетів проводяться згідно з Інструкцією про механізм справляння збору за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісового фонду, затвердженою наказом Державного комітету лісового господарства, Міністерства фінансів, Міністерства економіки, Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки та Державної податкової адміністрації України від 15 жовтня 1999 року № 91/241/129/236/565, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 листопада 1999 року за № 785/4078, зі змінами та доповненнями.

Кошти від збору за спеціальне використання лісових ресурсів (крім збору за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) зараховуються до загального фонду бюджетів місцевого самоврядування за місцезнаходженням (місцем розташування) відповідних природних ресурсів.
СТАВКИ ЗБОРУ

за заготівлю другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів

коп.

Вид лісових ресурсів

Одиниця виміру

СТАВКИ ЗБОРУ

для постійних лісокористувачів

для тимчасових лісокористувачів

Дикорослі плоди:










чорниця

1 кг

8

36

журавлина

1 кг

7

57

ожина

1 кг

6

24

брусниця

1 кг

7

57

лохина

1 кг

7

28

горобина звичайна

1 кг

4

17

бузина чорна

1 кг

6

24

горіхи ліщини

1 кг

12

47

Гриби:










білі

1 кг

28

107

лисички

1 кг

21

64

опеньки

1 кг

7

21

інші

1 кг

7

21

Лікарсько-технічна сировина (у сухому вигляді)

1 кг

6

24

Сік березовий

1 л

4

12

Очерет звичайний

1 сніп


6

12

Лоза

1 ц

71

142

Новорічні ялинки

1 шт


6

24


2.2. Кошти від збору за спеціальне використання лісових ресурсів (крім збору за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) спрямовуються на видатки, передбачені статтею 91 Бюджетного кодексу України.
3. Контроль за заготівлею та використанням другорядних лісових
матеріалів та здійсненням побічних лісових користувань

3.1. Завдання по перевірці роботи пунктів заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів на території населених пунктів, відповідно до статей 160, 160-2, 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення здійснюється посадовими особами, уповноваженими на те виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад та уповноваженими посадовими особами органів внутрішніх справ.

Контроль за заготівлею і використанням зазначених ресурсів покладається на створені райдержадміністраціями комісії та утворені нею робочі групи з представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, державної лісової охорони, лісової охорони інших постійних лісокористувачів, екологічної і лісової інспекцій, представників правоохоронних, податкових та фінансових органів.

Відповідальні особи за заготівлю другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів щоденно протягом сезону заготівлі здійснюють контроль за ходом заготівлі на кожному заготівельному пункті, про що в Журналі обліку другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів робиться запис. Відповідний запис про проведену перевірку робиться також працівниками контролюючих органів, робочих груп відповідно до їх повноважень.

3.2. Заготівельники щоденно протягом сезону заготівлі подають копії закупівельних відомостей визначеному представнику виконавчого апарату органу місцевого самоврядування для узагальнення обсягів заготовлених другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів і моніторингу заготівельних цін в розрізі видів цих ресурсів за попередній день по кожному заготівельному пункту, розташованому на території відповідної ради.

3.3 З метою визначення відповідності вказаних у лісовому квитку обсягів сировини фактично заготовленим та сумі сплачених тимчасовими лісокористувачами до бюджету податків, зборів та інших обов’язкових платежів, тимчасові лісокористувачі щотижня надають районним комісіям дані про кількість заготовленої ними сировини у розрізі видів заготовлених ними видів другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів та сільських, селищних рад, на території яких проводилася заготівля.

3.4. Видачу екологічної декларації на право вивезення другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів за митні кордони України державна екологічна інспекція в області проводить при відповідності таких ресурсів екологічним вимогам та нормам „Положення про екологічний контроль у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць і митниць", наданні суб'єктом підприємницької діяльності - експортером оригіналу довідки державної податкової інспекції про сплату збору за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення та податку з доходів фізичних осіб (або про відсутність сплати зазначених платежів - у випадку закупівлі лісових ресурсів одними суб'єктами господарювання в інших) за кількість другорядних лісових матеріалів та здійснення побічних лісових користувань, вказаних у заявці платника та підтверджених рішенням районної комісії на здійснення експортної операції з урахуванням заготівельних цін за даними їх моніторингу державної інспекції з контролю за цінами в області.

3.5 Державна інспекція з контролю за цінами в області в період сезону заготівлі забезпечує моніторинг закупівельних цін на другорядні лісові матеріали та побічні лісові користування та одночасно інформує про них відповідні районні комісії, державні податкові інспекції за місцем розташування ділянок лісового фонду, на яких проведено заготівлю, Ягодинську і Волинську митниці.

3.6.Сільські, селищні, міські ради протягом сезону заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів щотижня (у визначений комісією день) надають районним комісіям дані про обсяги та ціну заготовлених ресурсів у розрізі видів ресурсів та суб'єктів господарської діяльності, які здійснювали заготівлю.

щодекадно 2, 12, 22 числа подають до державної податкової інспекції та підрозділу державної інспекції з контролю за цінами в області за місцем розташування інформацію відповідно про обсяги заготовлених на їх території другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів та заготівельні ціни у розрізі видів і заготівельників.

Підрозділи державної інспекції з контролю за цінами в області одночасно інформують обласну інспекцію, яка в свою чергу, на наступний день надає головному фінансовому управлінню облдержадміністрації та державній податковій адміністрації в області інформацію про заготівельні ціни другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів у розрізі районів, територіальних громад, видів цих ресурсів і заготівельників.

3.7. Ягодинська і Волинська митниці, державні екологічна інспекція, інспекція з карантину рослин в області щомісячно до 10 числа подають до державної податкової адміністрації в області, головного фінансового управління облдержадміністрації інформацію про кількість фактично задекларованої та вивезеної за межі митного кордону України сировини, яка відноситься до другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів, та кількість такої сировини, що пройшла митний, екологічний та фітосанітарний контролі.

3.8. Тимчасові лісокористувачі до 3 числа кожного місяця подають постійним лісокористувачам за місцем отримання лісового квитка та державній податковій інспекції за місцем розташування ділянки лісового фонду, на якій проведено заготівлю, дані про фактичні обсяги заготівлі другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів в розрізі сільських, селищних рад.

3.9. Постійні лісокористувачі складають звіт про кількість другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів, на які виписано лісові квитки, та звіт про обсяги фактично заготовлених другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів у поточному році та до 5 липня, 5 серпня, 5 вересня подають їх обласному управлінню лісового та мисливського господарства і головному управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації згідно з відомчим підпорядкуванням. остаточна звітність подається зазначеним обласним управлінням до 1 грудня.

3.10. Обласне управління лісового та мисливського господарства і головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації узагальнюють звітні матеріали та до 10 липня, 10 серпня, та 10 вересня подають зведені звіти державному управлінню охорони навколишнього природного середовища і податковій адміністрації в області та головному фінансовому управлінню облдержадміністрації. Остаточна інформація подається зазначеним обласним управлінням до 10 грудня.

Схожі:

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Керуючись пунктом 20 частини 1 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та рішенням 5 сесії районної ради...
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Проводити щорічно, до Дня Незалежності України, районний конкурс «Краща сільська рада»
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
До 01. 01. 2014 створити центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Синельниківської міської ради
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Про програму підвищення енергоефективності у Новоушицькому районі на 2013-2017 роки
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Про затвердження технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Створити комунальну установу «Новоушицький центр первинної медико-санітарної допомоги»
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада вирішила
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Про надання дозволу відділу освіти Новоушицької районної державної адміністрації
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Про програму розвитку та підтримки тваринництва в Новоушицькому районі на 2013-2015 роки
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Про програму поліпшення кінообслуговування населення Новоушицького району на 2013-2017 роки
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка