Розділ IX. ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ. Стаття 41


Скачати 54.09 Kb.
НазваРозділ IX. ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ. Стаття 41
Дата15.06.2013
Розмір54.09 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Розділ IX. ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.

Стаття 41. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 5-7 цих Правил;

розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

Стаття 42. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

Стаття 43. Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.

Стаття 44. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Стаття 45. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

Стаття 46. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

Стаття 47. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

Стаття 48. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.

Стаття 49. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

Стаття 50. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією.

Стаття 51. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

Стаття 52. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

Стаття 53. Вивіски чи таблички:

повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

Стаття 54. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

порушення благоустрою території.

Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

8. Викласти статтю 5 в наступній редакції : Стаття 5. Території для благоустрою і прибирання.

Забезпечення чистоти і належного санітарного стану здійснюється на межі закріпленої для прибирання території:

для об’єктів виробничої сфери – 50 метрів від меж земельної ділянки наданої в користування (оренду, тощо), включно до проїжджої частини вулиці (шосе, площі, провулка тощо) ;

для об’єктів невиробничої сфери (ринки, банківські установи, готелі, вокзали, аеропорти, автостоянки, автогаражні кооперативи, складські приміщення, підприємства побутового обслуговування, тощо) - 30 метрів від меж земельної ділянки наданої в користування (оренду, тощо), включно до проїжджої частини вулиці (шосе, площі, провулка тощо);

для об’єктів невиробничої сфери, як розташованих осторонь від будівель так і вбудованих (лікувальні та оздоровчі заклади, шкільні та дошкільні установи, учбові заклади, видовищні установи, підприємства торгівлі та магазини, літні майданчики, станції технічного обслуговування автомобілів та мийки, аптеки, нотаріальні контори, перукарні, офіси, тощо) - 20 метрів від меж земельної ділянки наданої в користування (оренду, тощо), включно до проїжджої частини вулиці (шосе, площі, провулка тощо);

для біотуалетів, майстерень з ремонту годинників та взуття (розташованих осторонь від будівель), трансформаторних підстанцій, теплопунктів, об’єктів пересувної торгівлі, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності тощо – 10 м від місця установки, включно до проїжджої частини вулиці (шосе, площі, провулки тощо);

для опор рекламних та інформаційних щитів, опор ліній електромереж та зв’язку, тощо – 10 метрів від опори;

для будинків приватного сектору - 5 метрів від меж земельної ділянки наданої в користування (оренду, тощо);

для багатоповерхових житлових будинків, ОСББ (вище трьоповерхових будинків) - від фундаменту будинку до пішохідного тротуару, чи шосе, площі, автошляху, але не менш 20 метрів, чи до межових границь з прилеглим будинком чи іншим об’єктом , якщо дана територія не закріплена відповідно до чинного законодавства;

для багатоповерхових житлових будинків, ОСББ (до трьоповерхових будинків) - від фундаменту будинку до пішохідного тротуару, чи шосе, площі, автошляху, але не менш 10 метрів, чи до межових границь з прилеглим будинком чи іншим об’єктом якщо дана територія не закріплена відповідно до чинного законодавства;

для садових товариств та дачних кооперативів – 10 метрів від меж земельної ділянки чи до межових границь з сусіднім товариством чи іншим об’єктом.

Схожі:

Архітектурно-містобудівними вимоги щодо розташування спеціальних...
ДБН), технічні вимоги до конструкцій, металоконструкцій та обладнання застосовуються у відповідності до Державних стандартів України...
До рішення міської ради ПОРЯДОК розміщення зовнішньої реклами в місті...
України від 29. 12. 03 №2067 і визначає порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Порядок є обов'язковим для всіх...
Розміщення зовнішньої реклами
Ці правила регулюють відносини, що виникають у зв`язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок...
Про демонтаж самовільно встановлених спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами
Конами України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про рекламу”, Постановою Кабінету Міністрів України „Про затвердження Типових...
РІШЕННЯ
Постанови Кабінету Міністрів України від 29. 12. 2003 №2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”, згідно...
До рішення виконавчого комітету
Тернополі, та визначають порядок надання дозволу на розміщення такої реклами. Правила розроблені у відповідності із Законом України...
Зонінг з розташування окремо стоячих спеціальних конструкцій для...
Методичною основою для розробки зонінгу зовнішньої реклами у м. Кременчуці є «Методичний посібник з розробки та впровадження Правил...
З В І Т про відстеження результативності регуляторного акту
«Про затвердження «Архітектурно-містобудівні вимоги щодо розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами у...
Порядок денний засідання виконавчого комітету
Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТОВ М. М. Окаринський «ЛЕП» за адресою вул. Бродівська, 44
1. Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення
Синельниківської міської ради "Про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Синельниковому"
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка