Про підведення підсумків


Скачати 148.21 Kb.
НазваПро підведення підсумків
Дата29.03.2013
Розмір148.21 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи


РІШЕННЯ

розширеного засідання колегії Головного управління

юстиції у Волинській області
28 серпня 2012 року № 6 м. Луцьк

Про підведення підсумків


діяльності органів юстиції

області за І – півріччя 2012 року

та завдання на ІІ – півріччя 2012 року

Підсумовуючи результати діяльності Головного управління юстиції у Волинській області, його територіальних органів за І – півріччя 2012 року та завдання щодо підвищення ефективності роботи установ юстиції області в ІІ – півріччі 2012 року, реалізації покладених на Міністерство юстиції України, Головне управління юстиції у Волинській області завдань, колегія Головного управління юстиції у Волинській області,
УХВАЛЮЄ:
1. Роботу головного, районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції області за І – півріччя 2012 року визнати задовільною.
2. Заступникам начальника, працівникам апарату головного управління юстиції, начальникам територіальних управлінь юстиції області забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року згідно зі своїми посадовими обов’язками контроль за виконанням законів України, актів та доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, запитів та звернень народних депутатів України, доручень Прем’єр-Міністра та рішень Кабінету Міністрів України, рішень колегії, наказів та доручень Міністерства юстиції України, власних рішень.
3. Першому заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Карасюку С.В., заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Остапчуку О.М., начальнику управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Волинській області Мишленику С.В., начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції у Волинській області Передону С.В., начальнику відділу кадрової роботи та державної служби Панасюк В.П., в.о. начальника відділу організаційного забезпечення, документування, контролю та звернень громадян Сиротенко О.Г., начальникам територіальних управлінь юстиції вирішувати протягом ІІ – півріччя 2012 року питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, винних у порушенні строків виконання доручень, вжити заходи щодо підвищення рівня виконавської дисципліни працівників головного та територіальних управлінь юстиції, забезпечити дієвий контроль за дотриманням законодавства про державну службу та боротьбу з корупцією.
4. Заступникам начальника, начальникам структурних підрозділів, начальникам відділів, завідувачам секторами головного управління юстиції:

4.1. забезпечити виконання Плану роботи головного управління юстиції на 2012 рік;

4.2. забезпечити виконання Плану проведення засідань колегії головного управління юстиції на 2012 рік;

4.3. забезпечити виконання Плану проведення головного управління юстиції комплексних, цільових та контрольних перевірок діяльності установ юстиції області на 2012 рік;

4.4. посилити протягом ІІ – півріччя 2012 року персональну відповідальність керівників територіальних управлінь юстиції за виконанням вказівок, доручень Міністерства юстиції України та функціональних завдань.
5. Заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Остапчуку О.М. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року неухильне виконання завдань Уповноваженого у справах дотримання Конвенції про захист прав і основних свобод людини.
6. Заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Остапчуку О.М., сектору представництва інтересів держави та органів юстиції в судах (Кваснікевич В.В.) забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року 2012 року представлення за дорученням Міністерства юстиції України інтересів Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України під час розгляду справ у судах, готувати матеріали до розгляду цих справ.

6.1. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року 2012 року своєчасне отримання та направлення до Міністерства юстиції України копій судових рішень у справах, що стосуються інтересів Кабінету Міністрів України та Міністерства юстиції України.
7. Заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Остапчуку О.М., сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства (Ярема Т.В.), начальникам територіальних управлінь юстиції:

7.1. здійснювати протягом ІІ – півріччя 2012 року відповідно до Порядку проведення органами юстиції перевірок стану правової роботи та систематизації законодавства, правової освіти, реєстрації нормативно - правових актів в територіальних органах міністерств, центральних органів виконавчої влади, місцевих держаних адміністраціях а також на державних підприємствах, установах, організаціях та державних господарських об’єднаннях;

7.2. забезпечити до 28.12.2012 діяльність правових громадських приймалень з надання безкоштовної правової допомоги малозабезпеченим громадянам;

7.3. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року роботу обласної, територіальних міжвідомчих координаційно-методичних рад з правової освіти населення;

7.4. продовжувати протягом ІІ – півріччя 2012 року підвищення кваліфікації працівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій;

7.5. забезпечити щоквартально до 3 числа місяця наступного за звітним узагальнення практики застосування законодавства під час державної реєстрації нормативно-правових актів та здійснення моніторингу зареєстрованих нормативно-правових актів;

7.6. у встановленому порядку протягом ІІ – півріччя 2012 року здійснювати державну реєстрацію нормативно-правових актів органів виконавчої влади;

7.7. вжити протягом ІІ – півріччя 2012 року заходи щодо забезпечення нормативною базою територіальних управлінь юстиції та ведення робіт з обліку, підтримання у контрольному стані актів законодавства та їх зберігання;

7.8. здійснювати узагальнення роботи територіальних управлінь юстиції щодо правової роботи, правової освіти, реєстрації нормативно-правових актів та систематизації законодавства, які надсилати в районні, міські та міськрайонні управління юстиції для проведення аналізу та розгляду на оперативних нарадах за підсумками роботи за І півріччя та 2012 рік.

7.9. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року надання первинної правової допомоги через громадські приймальні управлінь юстиції, сприяти розширенню мережі громадських приймалень у регіонах та організації їх діяльності відповідно до Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги;

7.10. продовжити практику проведення роз’яснювальної роботи з метою заохочення адвокатів до участі у конкурсі та оприлюднення оголошення про його проведення у всіх районних та міських засобах масової інформації.
8. Відділу кадрової роботи та державної служби (Панасюк В.П.):

8.1. забезпечити до 28.12.2012 року виконання Плану заходів щодо попередження та профілактики корупційних діянь в головному та територіальних управліннях юстиції області на 2012 рік.

8.2. посилити протягом ІІ – півріччя 2012 року співпрацю з правоохоронними органами щодо інформування та реагування на порушення законодавства про профілактику та боротьбу з корупцією, практикувати проведення спільних нарад з представниками правоохоронних органів із зазначеного питання;

8.3. здійснювати видачу Витягів з Єдиного реєстру відомостей, щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
9. Першому заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Карасюку С.В., відділу нотаріату (Кухарик Є.І.):

9.1. Посилити контроль за якістю та об’єктивністю проведення перевірок державних і приватних нотаріусів та належним реагуванням на виявлені недоліки та порушення;

9.2. узагальнення за результатами перевірок доводити до відома нотаріусів на семінарах;

9.3. порушення виявлені під час розгляду звернення доводити до відома нотаріусів через веб-сайт Головного управління юстиції у Волинській області для вжиття заходів по усуненню систематичних порушень та усунення причин, які сприяли їх вчиненню;

9.4. по мірі можливості, в разі успішного складання кваліфікаційного іспиту особами, які пройшли стажування, вирішити питання заповнення вакантних посад нотаріусів в державних нотаріальних конторах;

9.5. з метою підвищення професійного рівня нотаріусів області забезпечити проходження підвищення кваліфікації нотаріусів в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції згідно із затвердженим планом-графіком;

9.6. посилити контроль за дотриманням нотаріусами області вимог порядку ведення Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів;

9.7. вирішити питання щодо заповнення вакантної посади нотаріуса в Нововолинській державній нотаріальній конторі.
10. Першому заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Карасюку С.В., відділу організаційного забезпечення, документування, контролю та звернень громадян (Сиротенко О.Г.):

10.1. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року контроль за кваліфікованим, об’єктивним і своєчасним розглядом звернень громадян;

10.2. щоквартально до 15 числа останнього місяця аналізувати на оперативних нарадах стан виконавської дисципліни та контролю в головному та територіальних управліннях юстиції, забезпечити належний контроль за виконанням завдань та доручень Міністерства юстиції України, рішень колегії та наказів;

10.3. щоквартально аналізувати та розглядати на оперативних нарадах результати роботи управлінь юстиції та їх відділів по всіх напрямках діяльності;

10.4. тримати на постійному контролі виконання доручень Міністерства юстиції України щодо виконання міжнародних договорів у встановлені терміни;

10.5. протягом вересня 2012 року спільно з усіма підрозділами головного управління юстиції проаналізувати роботу територіальних управлінь юстиції щодо виконання контрольних доручень. В разі виявлення порушень, внести пропозиції про притягнення винних до дисциплінарної відповідальності;

10.6. протягом ІІ - півріччя 2012 року посилити контроль за дотриманням працівниками головного управління юстиції виконавської та трудової дисципліни.
11. Першому заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Карасюку С.В., відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності (Яручик Г.Г.), сектору матеріально-технічного та інформаційного забезпечення (Сметанюк В.М.), начальникам територіальних управлінь юстиції:

11.1. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечити їх цільове використання та належний облік;

11.2. забезпечити виконання Програми зменшення споживання енергоресурсів у системі органів юстиції шляхом їх раціонального використання;

11.3. забезпечити неухильне виконанням наказу головного управління юстиції від 12.03.08 № 82 «Про економію енергоресурсів та недопущення виникнення простроченої кредиторської заборгованості», щомісячно до 15 числа, наступного за звітним, інформувати головне управління юстиції про стан виконання даного наказу;

11.4. продовжити протягом ІІ – півріччя 2012 року роботу з місцевими органами виконавчої влади щодо передачі до сфери управління Міністерства юстиції України будівель (приміщень), у яких розміщені підпорядковані йому органи та установи;

11.5. забезпечити до 28.12.2012 належне виконання доручень Міністерства юстиції України щодо ведення Єдиного реєстру обє’ктів державної власності;

11.6. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року суворе дотримання вимог Закону України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” та відповідних рішень уряду у разі придбання товарів, робіт і послуг за державні кошти;

11.7. забезпечити контроль за технічним станом автотранспортної техніки, щоквартально до 25 числа наступного за звітним, надавати відомості щодо стану автотранспортної техніки;

11.8. по мірі надходження коштів забезпечити державні нотаріальні контори комп’ютерною технікою для роботи з Єдиними реєстрами;

11.9. протягом вересня 2012 року вирішити питання щодо підключення до мережі Інтернет державні нотаріальні контори області.
12. Першому заступнику начальника Головного управління юстиції у Волинській області Карасюку С.В., сектору з питань банкрутства (Манькут Т.В.):

12.1. здійснювати нагляд за діяльністю арбітражних керуючих;

12.2. в межах наданих повноважень вжити заходів щодо зменшення заборгованості по заробітній платі на підприємствах-банкрутах;

12.3. здійснювати видачу довідок з Єдиної бази даних про підприємства щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

12.4. вжити заходів щодо заповнення вакантних посад в секторі з питань банкрутства.
13. Начальнику управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Волинській області Мишленику С.В.:

13.1. щомісячно проводити аналіз оперативних показників роботи органів ДВС області;

13.2. до 28.12.2012 провести цільові перевірки відділів ДВС, які мають найнижчі статистичні показники роботи за І – півріччя 2012 року;

13.3. здійснювати постійний контроль за станом виконання рішень судів /інших органів, посадових осіб, в т.ч. за позовами прокуратури/ про стягнення коштів до Державного бюджету України, податкового боргу, на користь ПФУ та заробітної плати. У випадку виявлення порушень чинного законодавства вживати відповідних заходів реагування;

13.4. забезпечити протягом ІІ - півріччя 2012 року підвищення професійного рівня працівників органів ДВС шляхом проведення професійних навчань та стажувань;

13.5. забезпечити протягом ІІ - півріччя 2012 року навчання новопризначених працівників ДВС;

13.6. протягом ІІ - півріччя 2012 року вжити заходів та провести роботу щодо запобігання корупційним проявам у підпорядкованих підрозділах;

13.7. забезпечити протягом ІІ - півріччя 2012 року кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень фізичних та юридичних осіб;

13.8. протягом ІІ - півріччя 2012 року посилити контроль за дотриманням працівниками управління ДВС та підпорядкованих підрозділів виконавської та трудової дисципліни.
14. Начальнику управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Волинській області Мишленику С.В., начальникам територіальних управлінь юстиції:

14.1. здійснювати контроль за діяльністю відділів державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, за трудовою та виконавчою дисципліною;

14.2. на підставі аналітично-статистичних даних роботи державних виконавців у відповідних звітних періодах, актів періодичних перевірок роботи державних виконавців проводити оперативні наради, на яких обговорювати результати роботи відділів за конкретний період, вживати заходів до покращення роботи та заходів впливу до державних виконавців, які погіршили свою роботу або низькі показники роботи яких негативно впливають на роботу відділу, про що проінформувати Головне управління юстиції у Волинській області;

14.3. здійснювати постійний контроль за роботою державних виконавців щодо 100% внесення виконавчих проваджень до ЄДРВП та всіх проведених виконавчих дій. Здійснювати перевірку роботи державних виконавців, перевіряти здійснення державними виконавцями перевірок виконання юридичними особами рішень стосовно працюючих у них боржників. Контролювати стан звернення державними виконавцями з заявами для отримання винагороди, стягнення виконавчого збору, фактичне виконання виконавчих проваджень. Про проведену роботу повідомити Головне управління юстиції у Волинській області;

14.4. щомісячно проводити семінарські заняття з державними виконавцями на предмет володіння теоретичними та практичними знаннями, підвищення професійного рівня, узагальнення та поширення практики виконання судових рішень;

14.5. особисто здійснювати контроль за станом розгляду повторних звернень громадян на дії державних виконавців та на невиконання рішень, з метою зменшення обґрунтованих звернень, при надходженні повторних звернень вживати відповідних заходів реагування;

14.6. контролювати стан використання та збереження товарно-матеріальних цінностей, які використовуються працівниками;

14.7. особисто здійснювати контроль за станом виконання рішень судів /інших органів, посадових осіб/ про стягнення коштів до Державного бюджету України, податкового боргу, на користь ПФУ та заробітної плати. У випадку виявлення порушень чинного законодавства вживати відповідних заходів реагування;

14.8. максимально зменшити залишок незавершених виконавчих проваджень у строки, передбачені ст. 30 Закону України "Про
виконавче провадження".
15. Начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції у Волинській області Передону С.В., відділу державної реєстрації актів цивільного стану (Боць В.С.):

15.1. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року створення належних умов для прийому громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану та зручний доступ до цих відділів громадян похилого віку та осіб з обмеженими фізичними можливостями;

15.2. забезпечити до 31.12.2012 внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей книг державної реєстрації актів цивільного стану, які зберігаються в архівах відділів за 1950-1995 роки в повному обсязі у зв’язку із закінченням 4-річного терміну його формування;

15.3. забезпечити протягом 2012 року своєчасне подання відділами державної реєстрації актів цивільного стану відомостей про виборців, передбачених Законом України «Про Державний реєстр виборців», і належну співпрацю з органами ведення Державного реєстру виборців, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади;

15.4. протягом ІІ – півріччя 2012 року посилити контроль за дотриманням працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб, територіальних управлінь юстиції виконавської та трудової дисципліни.
16. Начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції у Волинській області Передону С.В., відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (Микитюк М.В.):

16.1. завершити до 01.11.2012 року кадрове забезпечення органів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції;

16.2. запровадити протягом ІІ – півріччя 2012 року систематичне проведення семінарів /тренінгів/ у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно для новопризначених працівників структурних підрозділів реєстраційних служб;

16.3. забезпечити до 28.12.2012 року неухильне виконання наказу Міністерства юстиції від 20.01.2011 № 109/5 «Про запровадження в дослідну експлуатацію програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».
17. Начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції у Волинській області Передону С.В., сектору державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об’єднань громадян (Мазур А.О.):

17.1. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року здійснення якісної правової експертизи установчих та статутних документів громадських формувань;

17.2. забезпечити протягом 2012 року проведення в органах державної реєстрації перевірок щодо дотримання законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до Плану на 2012 рік, затвердженого наказом Укрдержреєстру від 27.12.2011 № 727 та Плану на 2012 рік Головного управління юстиції у Волинській області;

17.3. забезпечувати протягом ІІ – півріччя 2012 року контроль за дотриманням зареєстрованими друкованими засобами масової інформації ч.2 ст.16 та ст.33 Закону України «Про друковані засоби масової інформації» (пресу) в Україні.

17.4. забезпечити протягом ІІ – півріччя 2012 року роботу тимчасової міжвідомчої спеціальної колегії з питань проведення інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців у Волинській області;

17.5. забезпечувати протягом ІІ – півріччя 2012 року проведення спеціальних перевірок наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав відповідно до наданих запитів згідно вимог чинного законодавства.
18. Начальникам районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції:

18.1. завести журнал обліку приходу працівників на роботу та її залишення ними;

18.2. посилити контроль за роботою структурних підрозділів;

18.3. скерувати до 10.01.2013 у відділ організаційного забезпечення, документування, контролю та звернень громадян головного управління юстиції інформацію про хід виконання запланованих заходів на рішення колегії управління юстиції.
19. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника начальника Головного управління юстиції у Волинській області Карасюка С.В.
Голова колегії

начальник управління І.В. Оксенчук



Схожі:

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ...
Про підведення підсумків навчальної практики студентів, які здобувають ступінь «спеціаліст» ІМФІТО ВДПУ
Довідка
Про стан професійної підготовки особового складу підрозділу, підведення підсумків службової підготовки за 2010-2011 навчальний рік,...
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Управління освіти і науки
Житомирщини, створення умов для реалізації її здібностей, підведення підсумків роботи гуртків науково-технічної творчості загальноосвітніх...
Про підведення підсумків
Міністерство юстиції України, Головне управління юстиції у Волинській області завдань, колегія Головного управління юстиції у Волинській...
Про обласний огляд-конкурс виховної роботи в таборах відпочинку системи освіти у 20 1
Житомирської облдержадміністрації. Керівництво та проведення огляду на місцях, підведення підсумків та нагородження покладається...
Виконання певних дій у певній послідовності, проміжного контролю...
Будь-який проект передбачає унікальність свого результату,якщо цей результат уже досягається іншими, такий проект не варто навіть...
Про підсумки діяльності психологічної служби системи освіти
України за період з 2008 по 2012 р та з метою підведення підсумків роботи психологічної служби системи освіти за 2011/2012 навчальний...
Тема: Сортування даних. Підведення підсумків. Зведені таблиці
Мета роботи: навчитися виконувати сортування даних, їх фільтрацію, створювати проміжні підсумки, зведені таблиці
УРОКУ   Тема:  
Організувавши табличні дані у формі списку, користувач одержує можливість виконання в Excel дій, аналогічних процедурам обробки баз...
Місце проведення Обласна виставка-конкурс проводиться в м. Вінниця...
Підведення підсумків роботи гуртків декоративно-ужиткового мистецтва та творчих об’єднань учнів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка