БІЗНЕС-ПЛАН на 2010 р. “


Скачати 143.89 Kb.
НазваБІЗНЕС-ПЛАН на 2010 р. “
Дата17.03.2013
Розмір143.89 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Маркетинг > Документи
Відкрите Акціонерне Товариство

Теплицький завод хімічного волокна”

БІЗНЕС-ПЛАН


на 2010 р.


Розширення об'ємів виробництва і асортименту

поліамідних текстурованих ниток”

Виконала:

студентка VI-го курсу, ІТФ

Бордіян Т.М.

ЗМІСТ

  1. РЕЗЮМЕ………………………………………………………ст.3

  2. ДОСЬЄ КОМПАНІЇ…………………………………………..ст.3-4

  3. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОДУКЦІЇ………………………….ст.4-5

  4. ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ………………………………….ст.5

  5. АНАЛІЗ ГАЛУЗІ

  • Ринок……………………………………………………………….ст.5-6

  • Конкуренція……………………………………………………….ст.6

  1. МАРКЕТИНГ

  • Етап впровадження на ринок…………………………………ст.7

  • Стратегія збуту…………………………………………………ст.7

  • Цінова стратегія…………………………………………………ст.8

  • Етап глибокого проникнення……………………………………ст.8

  • Оцінка можливих ризиків і шляхів страхування від них…..ст.8

  1. ПЛАНУВАННЯ НА МАЙБУТНЄ……………………………..ст.8


1.РЕЗЮМЕ

ВАТ "ТЗХВ" існує вже 5 років і спеціалізується у області випуску хімічних волокон, головним споживачем яких є текстильна промисловість. Виробництво текстильних товарів не капіталомістке, витрати швидко окуповуються і притока інвестицій в цю галузь сприяла б стабілізації і зростанню виробництва конкурентоздатних вітчизняних товарів, що дало б поштовх до розвитку виробництва сировинних галузей, тобто промисловості хімічних волокон.

На даний момент наше підприємство випускає один вид продукції, який має великий попит, як на Україні, так і за кордоном – це поліамідні текстуровані нитки низької лінійної щільності.

У цьому плані мовиться про намір ВАТ "ТЗХВ" в 2008 р. збільшити випуск поліамідних текстурованих ниток. План також має на своїй меті отримання кредиту на покупку устаткування німецької фірми “Barmag Aktiengesellschaft”, необхідного для розширення об’ємів виробництва і асортименту, поліамідних текстурованих ниток низької лінійної щільності. Це дозволить наповнити ринок України текстурованими нитками, а також вийти на ринки країн далекого і ближнього зарубіжжя(Білорусія, Литва, Латвія, Естонія, Польща).

2.ДОСЬЄ КОМПАНІЇ

Повне найменування:Відкрите акціонерне товариство “Теплицький завод хімічного волокна”.

Скорочена назва: ВАТ "ТЗХВ"

Підлеглість: Міністерству промислової політики України

Вид діяльності: виробництво хімволокна

Форма власності: колективна

Територія:с.м.т.Теплик

Адрес підприємства: Україна,с.м.т.Теплик, вул..Незалежності,20

Монопольне положення: так

Банківські реквізити:Теплицьке відділення ПИБ, м.Теплик вул..Шевченка 7

Адреса місцевої державної

податкової адміністрації: Вінниця,вул.Тімірязєва 5.

Голова ВАТ "ТЗХВ": Павлюк Олеся Тарасівна

Виконавчий директор: Голдинська Світлана Василівна

Головний бухгалтер: Чепко Тетяна Олександрівна

Реалізація вказаного проекту буде здійснюватись акціонерним суспільством відкритого типа “Теплицький завод хімічного волокна”.

Метою даного товариства є тісна робота із споживачами продукції і задоволення їх потреб. Працюючи в тісній співпраці з клієнтами, ми можемо швидко реагувати на зміни на ринку, які впливають на прибуток ВАТ "ТЗХВ". Наше завдання полягає в тому, щоб збільшити об'єми виробництва і асортимент хімічних волокон, розширити діяльність підприємства на ринках України і ближнього зарубіжжя, де, застосовуючи наш перевірений на практиці спосіб реалізації готової продукції, ми можемо збільшити прибуток підприємства.

Завданням даного проекту є:

  • збільшення виробничих потужностей по випуску поліамідних текстурованих ниток лінійної щільності ;

  • збільшення валютних надходжень підприємства;

  • насичення українського ринку текстурованими нитками, а також вихід на європейський ринок;

Коротка історія:

Вище керівництво має п’ятирічний досвід роботи в даній області. Павлюк Олеся Тарасівна, голова ВАТ "ТЗХВ", на заводі працювала з моменту підстави, очолювала підприємство з 2002 р. по 2004 р. У зв'язку з кризовим положенням на підприємстві в серпні 2004 р. була запрошена на посаду голови ВАТ "ТЗХВ". Як партнер на посаду виконавчого директора вона запросила добре знайому по старій роботі: Голдинську Світлану Василівну (перед цим посідала посаду директор спільного підприємства “Жерок-альфа”). Завдяки їх досвіду підприємство за три місяці збільшило потужності виробництва з 5% до 10%.

3.ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОДУКЦІЇ

Як вже було сказано, ВАТ "ТЗХВ" визначила свою нішу на ринку – випуск поліамідних текстурованих ниток. Полікапроамідная текстурована нитка лінійної щільності від 16,7 дтекс до 33,0 дтекс має стійкий попит, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Головними споживачами є текстильні фабрики.. Полікапроамідная текстурована нитка випускається ВАТ "ТЗХВ" з 2002 р. і за цей час придбала широкий ринок збуту. Технічні, естетичні та інші характеристики відповідають світовим вимогам, оскільки устаткування німецької фірми “Barmag Aktiengesellschaft” на якому випускається нитка, є одним з кращих на європейському ринку. У Україні більше немає підприємств тих, що випускають поліамідну текстуровану нитку такої якості. Продукція нашого підприємства має ряд переваг по відношенню до продукції найближчих конкурентів: Китаю, Туреччини, а також Київського і Чернігівського ПО ”Химволокно”:

  1. велика вага пакування:

  • можливість довшого використання на текстильному устаткуванні (зменшується час на підготовчі операції);

  • зменшення кількості вузлових з'єднань (збільшується швидкість і якість тканини, що випускається);

  1. висока еластичність (підвищуються якісні характеристики);

  2. шпуля, на яку намотується нитка, – паперова:

  • шпуля легшає набагато (90 грам по відношенню до 500 грам);

  • одноразовість шпулі (не потрібно повертати порожню тару назад на підприємство, що зменшує транспортні витрати);

  • собівартість паперової шпулі набагато менша за металеву.

  • якщо врахувати ще і невисоку собівартість самої нитки те можна припустити, що продукція нашого підприємства матиме підвищений попит (вона має і зараз великий попит, хоч і не володіє всіма вищепереліченими перевагами).

Керівництво підприємства планує в майбутньому розширити асортимент ниток, що випускаються, а також придбати фарбувальну установку для фарбування ниток, що сприятиме повнішому задоволенню потреб текстильної промисловості, і дозволить нам відкрити для себе новий ринок збуту продукції.

Перелік вироблюваної продукції


N

Асортимент продукції

Область застосування

Одиниця вимірювання

Річна проектна потужність

Поквартальна проектна потужність

Дата почала виробництва

Текстуровані нитки з лінійною щільністю:

1

33 дтекс

Текстильна промисловість

тонн

772

193,0

01/09/03

2

22 дтекс

Текстильна промисловість

тонн

1486

371,5

01/09/903

Всього




тонн

2258

564,5






4.ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ


Дане виробництво планується розмістити на виробничій площі ВАТ "ТЗХВ" 2160 кв.м.

При виборі технологій і устаткування як основні критерії бралися: гнучкість, енергоємність і матеріаломісткість процесів, надійність, продуктивність, компактність і вартість устаткування, доступність сировини, популярність фірми-виробника устаткування.

Враховуючи накопичений досвід роботи на машинах витягування і текстурування німецької фірми “BARMAG AKTIENGESELLSCHAFT” FK6-S12 для розширення виробництва текстурованих ниток вибрані машини цієї ж фірми нової серії - FK-6S-15/20'. Для перемотування ниток вибрані машини PCW-15 фірми "BARMAG SPINNZWIRN". За розрахунком для забезпечення 11 машин витягування і текстурування потрібно 10 машин перемотувань.

Основна сировина для виробництва поліамідних ниток -капролактам - поставлятиметься Черкаським ВАТ "Азот". З досвіду випуску текстурованих ниток питома норма витрати капролактаму складає в середньому 1270 кг на 1 тонну продукції. Замаслівателі - прядильний Філапан 7389 фірми "Беме" /16 кг на тонну готової продукції/ і фінішний Н - О2 /10 кг на тонну готової нитки/ - купуватимуться по імпорту /Германия і Россия/.

Все необхідне додаткове устаткування для здійснення проекту у підприємства є зокрема: 60 власних трансформаторних підстанцій, парокотельнів, азотно-кисневий, аміачно-холодильний цехи, які підтримують функціонування виробництва, повністю забезпечують його теплом, холодом, азотом, стислим повітрям; у структурі заводу є ремонтно-механічний і ремонтно-будівельний цехи. Капітальні і поточні ремонти устаткування, споруд і будов, виготовлення нескладних за виконанням запасних частин здійснюється власними силами.

5.АНАЛІЗ ГАЛУЗІ

Ринок.

Кон'юктура українського ринку хімічних волокон в період з 1990 – 1998 рр. складалася під впливом загальних економічних процесів в країні. Тривала криза промислового виробництва привела до скорочення виробництва у основного споживача химволокон – текстильної промисловості. Не дивлячись на це, виробники хімічних волокон в Україні практично не відчувають конкуренції з боку продуцентів з країн далекого зарубіжжя. Ринок хімічних волокон на території СНД залишається ринком виробників, що знаходяться тут. Імпорт з країн далекого зарубіжжя в останні три роки не перевищував 10%, і це як правило, були неефективні закупівлі. Частка вітчизняних виробників на українському ринку в період 1994 – 1998 рр. збільшувалася, і в 1998 році вона складала близько 65%. Близько 15% українського ринку хімічних волокон належить білоруським підприємствам, 11% - російським, 2% - латвійському.

Діяльність ВАТ “Теплицький завод хімічного волокна” охоплює Україну і країни ближнього зарубіжжя. Підприємство є одним з лідерів ринку СНД по випуску текстурованих ниток низької лінійної щільності. Враховуючи ту обставину, що текстильні промисловості країн СНД поступово нарощують свої потужності, ВАТ "ТЗХВ" вирішило збільшити випуск даного виду нитки. Крім того випуск текстурованих ниток низької лінійної щільності є на сьогоднішній день єдиним стабільним джерелом валютних надходжень підприємства.

Конкуренція.

Розглянемо потенційних конкурентів нового виробництва:

  • Чернігівське АТ “Хімволокно” випускає суворі текстуровані нитки колготочного асортименту на застарілому устаткуванні. Чернігівська продукція поступатиметься за якістю, масі одиниці продукції і виду пакування.

  • Київське АТ “Хімволокно” до останнього часу випускало кольорові текстуровані нитки, але тільки двух-трьох кольорів / чорний, коричневий, сірий /, у пакуваннях невеликої маси за застарілими енергоємними технологіями.

Таким чином продукція цих підприємств не складатиме конкуренції продукції нового виробництва.

6.МАРКЕТИНГ

Маркетингова стратегія ВАТ "ТЗХВ" направлена на розвиток діяльності по виробництву поліамідних ниток і волокон, нарощуванню випуску досить великого асортименту високоякісних текстурованих ниток і волокон низької лінійної щільності із забезпеченням об’ємів їх постачань відповідно до динаміки зміни платоспроможного попиту і в умовах жорсткої конкуренції з підприємством виробником аналогічної продукції країн СНД.

При виборі стратегії обхвату ринку були враховані:

  • Ресурси підприємства;

  • Особливості внутрішнього і зовнішнього ринків;

  • Маркетингові стратегії конкурентів;

  • Діючі умови постачань.

Концепція маркетингу.

З урахуванням результатів аналізу стану і тенденцій розвитку внутрішнього і зовнішнього ринків в основу маркетингової стратегії покладена концепція “концентрованого маркетингу”, суть якого полягає в концентрації зусиль на трьох крупних географічних сегментах ринку: співпраця зі всіма текстильними підприємствами України і Молдавії, а також частковий вихід на ринки Білорусії і Росії. Відносно невелика частина продукції реалізовуватиметься на ринках країн Східної Європи.

Доцільність подібного підходу до формування стратегії маркетингу обгрунтовується наступними міркуваннями:

  • Подібна стратегія економічна. Її використання дозволяє мінімізувати витрати по виробництву продукції, підтримці її запасів і транспортуванню, що має велике значення на першому етапі – етапі реалізації проекту.

  • Вона дозволяє якнайповніші врахувати реалії українського ринку, стан і перспективи розвитку ринків країн ближнього і далекого зарубіжжя.

  • Цей підхід найбільш ефективний при проникненні на ринок в умовах, коли основні конкуренти використовують стратегію недиференційованого маркетингу.

  • Подібна стратегія мінімізує вплив суб'єктивних чинників, стереотипів, що склалися, що особливо важливо при позиціонуванні нового продукту на ринку.

Відповідно до їх основних завдань в реалізації стратегії маркетингу можна виділити два самостійні етапи:

  • Етап впровадження на ринок.

  • Етап глибокого проникнення.

Етап впровадження на ринок.

Тривалість етапу близько двох років.

На цьому етапі стратегія ВАТ "ТЗХВ" розрахована на рішення двох задач:

  • Завоювання лідерства за показниками частки ринку в Україні.

  • Оптимізація поточного прибутку з метою забезпечення окупності проекту в найкоротші терміни.

Відповідно до його основних завдань центральне місце серед комплексу запланованих маркетингових заходів на першому етапі займуть дії по позиціонуванню ниток різних типів (2,2 текс і 3,3 текс) на вибраних ринках і забезпеченню їм конкурентоздатного положення. Рішення цієї задачі буде реалізовуватись за допомогою комплексу взаємопов'язаних заходів: стратегії збуту, цінової стратегії. На цьому етапі розв'язується також ряд завдань організаційно-технічного характеру, які повинні забезпечити вихід на внутрішній і зовнішній ринки і підготувати реалізацію стратегії “глибокого проникнення”, яка складе зміст другого етапу.

Стратегія збуту.

Пріоритетний напрям першого етапу – створення стійкого каналу збуту продукції.

Пропонується однорівневий канал збуту – використання власної збутової мережі. Такий підхід забезпечує високу доступність продукції ВАТ "ТЗХВ" для споживачів, мінімізує витрати на зміст збутової мережі, дозволяє оперативно реагувати на зміну ситуації на ринку і виконувати всі замовлення, що поступили.

Цінова стратегія.

У справжніх умовах, коли практично відсутні виміри еластичності попиту за ціною, як базовий метод ціноутворення вибраний метод “встановлення ціни на основі рівня поточних цін”. Відповідно до цього методу як основа розрахунку ціни реалізації продукції вибрані ціни конкурентів на ринках, а не власні витрати виробництва.

В умовах дефіциту текстурованих ниток на вибраних цільових ринках подібна стратегія, з одного боку, дозволяє максимізувати прибуток за рахунок вищих якісних характеристик пропонованої споживачу продукції.

Етап глибокого проникнення на ринок.

Пріоритети маркетингової стратегії підприємства на другому етапі:

  • Підвищення якості продукції;

  • Проникнення в нові гелграфічні сегменти ринку.

Маркетинговий опит потенційних споживачів продукції дозволяє визначити потребу в суворих текстурованих нитках низької лінійної щільності, яка по Україні складає 2 тис. т/год, а за кордоном (Білорусія, країни Балтії, Польща, Чехія, Словаччина і ін.) ще 4,5 – 5 тис. т/год. Причому, опитувалися тільки ті підприємства і фірми, з якими завод постійно працює, тому фактична потреба вища.

Оцінка можливих ризиків і шляхів страхування від них:

Види ризиків

Способи захисту і страхування

Підвищення поточних витрат

Планове зменшення ціни продукції (за рахунок зниження питомої ваги цехових і загальнозаводських витрат)

Зниження попиту

Вихід на на світовий ринок (продукція має повищений попит на світовому ринку)

Поява конкурентів на планованих ринках збуту

Існує можливість відносного зниження ціни (виходячи із зменшення витрат на випуск продукції)

ПЛАНУВАННЯ НА МАЙБУТНЄ

Довгострокова мета і завдання ВАТ "ТЗХВ" полягає в поступовому нарощуванні потужності до номінальної і надалі підтримці випуску продукції високої якості і широкого асортименту. Це дозволить підприємству зберегти існуючих споживачів і вийти на нові ринки. Ми хочемо щоб нас знали на кожному ринку, де ми працюємо, як підприємство що випускає високої якості хімічні волокна і нитки – підприємство, до якого першого звертаються у разі потреби.

А також наша мета ввести в галузь текстурного виробництва інновацію, яка заключається у випуску хімічних ниток:

  • які мають здатність за швидкий час висушуватись (5 хв).

  • кондиціонерні нитки (тобто нитки з яких роблять тканину, яка в потрібний час охолоджує або зігріває).




Схожі:

Складання основних розділів бізнес-плану. Титульний лист. Резюме....
Мета: формувати навички складати бізнес-план селянського (фермерського) господарства
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ
По-друге, бізнес-план це документ, який охоплює всі сторони діяльності підприємства
БІЗНЕС-ПЛАН розвитку Лозівського професійного ліцею на 2013-2015 роки
Розробка складових елементів бізнес-плану відбулася під час трьох робочих зібрань
1. Бізнес-план у ринковій системі господарювання
Навчально-методичний комплекс з вивчення дисципліни "Бізнес-планування розвитку підприємства" для підготовки студентів V курсу з...
ПРОГРАМА БІЗНЕС-ЗУСТРІЧІ
Бізнес-зустріч розрахована для громадян країн не членів ЄС, які потенційно розглядають можливість інвестувати свої кошти, час та...
24” квітня 2012 р. АУДИТОРСЬКИЙ ЗВІТ щодо фінансової звітності ТОВ "РІАЛ ІСТЕЙТ БІЗНЕС ГРУПП"
Рішенням від 23. 12. 2010 року №224/3 (у подальшому – незалежний аудитор), здійснена аудиторська перевірка Товариства з обмеженою...
Бізнес-план це документ, який містить систему ув'язаних у часі й...
Бізнес-план – це документ, який містить систему ув'язаних у часі й просторі, узгоджених з метою і ресурсами заходів та дій, спрямованих...
Теми рефератів з дисципліни «Організація та планування підприємств»
Склад бізнес-плану і технологія його розробки. Характеристика основних розділів бізнес-плану
ПЛАН РОБОТИ служби у справах дітей районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2010 року
Про реалізацію обласного плану заходів з виконання у 2010 році Загальнодержавної програми „Національний план дій щодо реалізації...
Повідомлення ТОВ «РІАЛ ІСТЕТ БІЗНЕС ГРУПП» про виникнення особливої інформації
Повне найменування емітента: Товариство з обмеженою відповідальністю "РІАЛ ІСТЕЙТ БІЗНЕС ГРУПП"
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка