СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я


Скачати 78.04 Kb.
НазваСИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Дата15.07.2013
Розмір78.04 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Географія > Документи


УКРАЇНА
Д Н І П Р О П Е Т Р О В С Ь К А О Б Л А С Т Ь

СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ



Р І Ш Е Н Н Я
25 січня 2012 року № 1
Про підсумки роботи із

зверненнями громадян, що

надійшли до виконавчого комітету

Синельниківської міської ради у 2011 році

та виконання Закону України «Про

звернення громадян»
Протягом 2011 року в виконавчому комітеті Синельниківської міської ради здійснювались системні заходи щодо безумовного виконання Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Питання про стан роботи зі зверненнями громадян за 2010 рік та перше півріччя 2011 року розглянуті виконавчим комітетом відповідно в січні та червні 2011 року.

Згідно з затвердженим графіком міським головою проведено 20 особистих та 17 виїзних прийомів, на яких побувало 228 громадян.

З метою роз’яснення проблемних питань життєдіяльності міста та можливості їх вирішення заступниками міського голови та начальниками структурних підрозділів міської ради проводились «гарячі» телефонні лінії. З них 2 „гарячі” лінії проведені міським головою.

З лютого 2011 року запроваджено спільний проект міськвиконкому та телерадіокомпанії «Регіон» «Відкрита влада». Кожної п’ятниці городяни мають змогу у «прямому ефірі» отримати кваліфіковані та об’єктивні відповіді посадових осіб місцевого самоврядування, керівників комунальних підприємств міста на питання, що є актуальними для городян.

Щомісяця в приміщені міської ради проводять особисті прийоми громадян народний депутат України Самойленко Ю.П. та депутат Дніпропетровської обласної ради Момот О.І.

Щоденно здійснюється моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно-ресурсного центру облдержадміністрації.

Кількість звернень, що надійшли до виконкому міської ради протягом 2011 року, порівняно з 2010 роком істотно зросла і становить 835 звернень, що на 235 більше ніж в 2010 році. З них письмових – 607 звернень. На особистих та виїзних прийомах побувало 228 мешканців міста.

З урахуванням колективних звернень /176/ загальна чисельність громадян, які звернулись до міськвиконкому, становить 1635, що на 212 більше, ніж в минулому році.

Через вищі органи влади до міськвиконкому надійшло 48 звернень, що на одному рівні з минулим роком.

Кількість повторних звернень в 2011 році зросла і становить 49 проти 34 у 2010 році. Повторно звертались громадяни з питань отримання житла, ремонту покрівель багатоповерхових будинків, обрізки та вирубки дерев, підвищення тарифів на водопостачання, порушення будівельних та санітарних норм сусідами.

Усі отримані звернення громадян розглядались згідно з чиним законодавством. По 432 зверненнях громадян, які надійшли до виконкому міської ради, прийняті позитивні рішення, роз'яснення отримали – 381 заявник, 25 знаходяться в стадії розгляду. На довгостроковому контролі в Адміністрації Президента України знаходиться звернення Герман Н.М. стосовно умов проживання в гуртожитку по вул.Індустріальній, 1а.

На контролі в облдержадміністрації знаходиться звернення Курілко В.М. стосовно відновлення роботи ліфтів та Приведеної С.В. стосовно благоустрою вулиць Толстого та Нєкрасова.

До міськвиконкому звертаються переважно незахищені категорії громадян. Найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (402 звернення) та громадян, які мають встановлені законодавством пільги (138 звернень), з них 58 – від дітей війни, інвалідів загального захворювання – 38, інвалідів Великої Вітчизняної війни – 11, ветеранів праці – 11, інвалідів війни та учасників бойових дій – 9, одиноких матерів та багатодітних сімей – 9, матерів-героїнь – 2. Порівняно з минулим роком частка звернень від тих, хто має пільги, зменшилась /189 торік/.

Як і раніше, у більшості звернень чільне місце займають питання соціального захисту (177 звернень), надання матеріальної допомоги на лікування (147 звернень) та поховання, перерахунку пенсії та оформлення державних та інших соціальних виплат, поліпшення житлових умов (42 звернення), ремонту житла (186 звернень), обрізки та вирубки дерев (66 звернень), підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги (52 звернення).

Позитивно вирішується питання стосовно надання матеріальної допомоги. 147 мешканців міста отримали матеріальну допомогу на суму 47,0 тис. грн. від депутатів обласної ради. Громадяни-довгожителі міста, яким виповнилось 90 та 95 років, отримали привітання міського голови із врученням допомоги на суму 2100 грн.

Приймаючи до уваги, що найчастіше мешканці звертаються з питань ремонту покрівель в багатоповерхових будинках /186/ з метою попередження повторних звернень міською радою було виділено 582,32 тис.грн. на капітальний ремонт житлових будинків. Відремонтовано 4,0 тис.м² покриттів покрівлі в 18 під'їздах. З метою поліпшення житлових умов /42 звернення/. 6 ветеранам Великої Вітчизняної війни проведено капітальний ремонт житла на загальну суму 19553, 69 грн. Розроблена технічна документація на відновлення ліфтового господарства.

З метою забезпечення належного санітарно-екологічного стану міста видалено 100 % аварійних та небезпечних дерев.

З метою вирішення питань транспортного забезпечення, які порушені в 18 зверненнях, в місті відкрито новий автобусний маршрут, що з'єднав північну частину міста з центральною. На міських автобусних маршрутах працюють додаткові пільгові рейси, на яких всі пільгові категорії громадян використовують своє право безкоштовного проїзду.

Актуальним залишається питання переведення квартир на індивідуальне опалення /39 звернень/. Протягом року переглянутий порядок реєстрації громадян, які потребують встановлення опалення за бюджетні кошти, здійснена їх перереєстрація. Індивідуальним опаленням обладнано 4 квартири соціально незахищених верств населення загальною вартістю 73, 0 тис.грн., замінено зовнішній газопровід на житловому будинку № 30 по вул. Миру.

Комісією по врегулюванню земельних спорів та додержання правил добросусідства розглянуто 66 скарг і винесені відповідні рішення.

В 2011 році до міськвиконкому надійшло 26 звернень від мешканців міста з державної установи «Урядовий контактний центр». Громадяни звертались з питань повірки газових лічильників – 3 звернення; землекористування – 3 звернення /відправлені за належністю до Синельниківської райдержадміністрації/, повірки водяного лічильника – 3 звернення /1 заявник/, прибудови до квартири – 1 звернення, отримання довідки про доходи з приватного підприємства «Фактор» для оформлення пенсії – 2 звернення /1 заявник/, підвищення тарифів за житлово-комунальні послуги – 2 звернення, пільгового проїзду в міському транспорті – 3 звернення, ремонту покрівель багатоповерхових будинків – 3 звернення, проведення індивідуального опалення до помешкання – 1 звернення, температурного режиму в дитячому відділені Синельниківської центральної районної лікарні – 1 звернення, виплати соціальної допомоги на дітей – 1 звернення, аварійного стану будівлі – 1 звернення, скарги на дії депутата Синельниківської міської ради – 1 звернення, ремонту дороги по вул. 50 років Жовтня – 1 звернення. По 13 зверненнях надані роз′яснення, 13 звернень вирішено позитивно. На всі звернення громадян своєчасно направлені відповіді до облдержадміністрації та заявникам.

Разом з тим мають місце факти неналежного ставлення в структурних підрозділах міської ради до роботи зі зверненнями громадян. Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради та Синельниківські міські комунальні підприємства «Житлово-експлуатаційна контора-1», «Житлово-експлуатаційна контора-2» не здійснюють аналіз звернень громадян та взагалі не звітують про роботу із зверненнями громадян щоквартально і за рік.

Трапляються випадки надання незмістовних, без глибокого вивчення питання відповідей на звернення громадян. Громадяни не отримють роз'яснень та відповідей на свої звернення, що змушує їх звертатись за вирішенням питань до міськвиконкому.

Натомість в управлінні праці та соціального захисту населеня міської ради на належному рівні оформляються відповіді на звернення громадян без порушення термінів розгляду. Систематично надається звітність про роботу із зверненнями громадян.

Протягом 2011 року до міськвиконкому надійшло 1434 заяви, що на одному рівні з минулим роком.

По 514 заявах з земельних питань прийняті рішення міської ради, по 226 – надані письмові роз’яснення, 30 знаходяться на розгляді.

За звітній період до виконкому надійшла 301 заява з питань будівництва.

Рішення виконавчого комітету міської ради прийняті по 266 заявах з питань будівництва, по 228 заявах – на оформлення права власності на об′єкти нерухомого майна, по 108 заявах з питань визначення соціального статусу неповнолітніх та захисту їх майнових прав.

По 2 заявах погоджено режим роботи об′єктів торгівлі, по 6 – надано дозвіл на торгівлю ялинками та по 19 – надано дозвіл на торгівлю алкогольними та тютюновими виробами.

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2011 рік та виконання Закону України «Про звернення громадян» прийняти до відома та направити відповідним установам та виконавчим органам міської ради.

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради, керівникам комунальних підприємств міста:

забезпечити належний рівень організації оперативного розгляду звернень громадян, вжити заходів щодо недопущення порушень термінів розгляду звернень та посилити контроль за їх виконанням;

не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, відповіді повинні мати змістовний характер по суті питань;

з’ясувати причини, що породжують повторні звернення громадян, звернення до вищих органів влади, проводити систематичний аналіз випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;

притягувати осіб, винних у недодержанні вимог законодавства про звернення громадян у порядку, встановленому чинним законодавством, до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян;

звітувати про стан розгляду звернень громадян щоквартально та за рік.

3. Головному спеціалісту по зверненнях громадян Натсі Т.Г. систематично аналізувати та узагальнювати роботу із зверненнями громадян.

4. Головним спеціалістам по зверненнях громадян міської ради – Натсі Т.Г. та по внутрішній політиці – Ісаєвій С.О. забезпечити висвітлення роботи із зверненнями громадян в засобах масової інформації.

5. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на головного спеціаліста по зверненнях громадян Натху Т.Г., контроль – на керуючу справами виконавчого комітету міської ради Колінько І.П.
Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Схожі:

УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
У зв’язку з кадровими змінами, виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради розглянув вимоги, викладені в протесті Синельниківського міжрайонного прокурора...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організаційного забезпечення діяльності виконкому, виконавчий...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Розглянувши заяву і документи, представлені на *, яка мешкає за адресою: *, виконавчий комітет Синельниківської міської ради встановив,...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
«Про безоплатне прийняття до комунальної власності територіальної громади гуртожитку на вул. Леніна,187», виконавчий комітет Синельниківської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка