Скачати 152.55 Kb.
|
Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Курсова робота Методичне забезпечення організації проектної діяльності у 7 класі Варіативний модуль: «Технологія електротехнічних робіт» Виконала роботу Манько Оксана Миколаївна вчитель обслуговуючої праці Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 січень 2011 рік Тематичний план (16 год. + 4 год. резервні)
І. Організаційно-підготовчий етап 1.1. Розробка технічного завдання 1.1.1. Призначення виробу Світильник, згідно міжнародного "Керівництва зі світлотехніки" — це прилад для розподілу, фільтрації і перетворення світла від лампи або ламп, що включають необхідні компоненти для їхнього захисту, кріплення і постачання електроенергією. Світильник – світловий пристрій призначений перерозподіляти світло лампи (ламп) всередині великих тісних кутів приміщення і забезпечувати кутову концентрацію світлового потоку. Основною задачею світильника являється розсіювання світла і освітлення будівель, їх внутрішніх приміщень, прилеглих до будівель територій, вулиць тощо. Світильники також можуть виконувати декоративну функцію і функцію сигналізації. Світильники відіграють значну роль в організації простору інтер’єру і у створені атмосфери, настрою, іміджу приміщень. Абажур – складова частина світильника. Це виріб довільної форми (півкуля, конус тощо) з різноманітних матеріалів, що встановлюють на світильник або лампу для захисту очей від світла, створення необхідного освітлення або спрямування його в певному напрямку. Широко використовується в дизайні інтер’єрів, як елемент художнього оформлення світильника, кімнати, приміщення, веранди тощо. Для виготовлення абажурів використовуються різноманітні матеріали (скло, пластмаса, метал, нитки, тканина, плексиглас, дерево, картон, штучна шкіра, камінь, природні матеріали тощо). Абажур може бути прикрашений за допомогою різних технік: макраме, бісероплетіння, вишивання. Всередину абажура поміщається одна або кілька ламп. А ![]() ![]() з ниток з дерева ![]() ![]() з пластмаси з плексигласу 1.1.2. Вимоги до конструкції виробу Світильник складається з абажуру та електричного патрону. Виріб повинен створювати ефект затишку, сучасності, гармонійно поєднуватись з інтер’єром та бути безпечним при використанні. Абажур не повинен бути складним (технологія виготовлення) і в той же час повинен забезпечувати гарне освітлення всіх робочих місць. Так як світильник призначений для житлових приміщень (кухні, передпокою) то розміри світильника повинні бути такими: діаметр абажуру 40-60 см, довжина світильника – 60-100 см. 1.1.3. Вимоги до конструкційних матеріалів Виготовляють такий виріб із відходів вовняних, бавовняних або віскозних ниток середньої товщини. Нитки та побутова електроарматура (ламповий патрон, проводи) повинні мати сертифікат якості та відповідати всім вимогам безпеки. Патрон гарної якості повинен бути виготовленим з вогнестійкого матеріалу: термостійкої пластмаси, фарфору або металу. Від цього залежить його довготривалість та безпечність роботи світильника. Дуже важливо щоб патрон був електробезпечним. 1.1.4. Інструменти та матеріали
1.2. Розробка технічної пропозиції 1 ![]() .2.1. Аналіз моделей – аналогів ![]() ![]() ![]() Модель №1 Модель №2 Модель №3 Модель №4
В результаті проведеного аналізу моделей-аналогів можна зробити наступний висновок. Всі вироби відповідають своєму призначенню. Але для виготовлення в шкільних умовах, з точки зору відпущеного часу та матеріальних затрат, підходять не всі. Так, наприклад, модель №4 складна за технологією виконання, а також вимагає значних фінансових затрат. Модель №3 має гарний привабливий вигляд, не вимагає великих фінансових затрат але не всі учні (хлопці) володіють технологією в’язання гачком. Модель №1 не складна за технологією виготовлення, не вимагає значних фінансових затрат, але має низький естетичний вигляд. І тому моделлю – прототипом для подальшого проектування я обрала модель №2. ІІ. Конструкторський етап 2.1. Ескізний етап 2.1.1. Опис зовнішнього вигляду Світильник складається з абажура, виконаного із хаотично намотаних та склеєних ниток, проводу, лампового патрону. Абажур жовтого кольору (колір абажуру залежить від кольору ниток і може бути навіть різнокольоровим) прикрашений пайетками. Пайетки приєднані нитяним способом. 2.2 Розробка технічного проекту 2.2.1. Специфікація виробу
![]() Будова лампового патрону 2.3. Економіко-екологічне обґрунтування 2.3.1. Розрахунок собівартості витратних матеріалів
2.3.2. Визначення вартості виробу Вартість виготовленого світильника, враховуючи величину прибутку, що складає 25% від вартості виробу, становитиме 26,5 грн. 2.3.4. Мінімаркетингові дослідження Прототип світильника Random Light від фабрики Moooi, дизайн Pot Bertjan коштує більше 300 грн. Різниця між ринковою вартістю та вартістю нашого виробу стпновить 300 – 26,5 = 273,5 грн. Якщо налагодити виробництво, то люди будуть купувати світильники із задоволенням. Такі речі можуть вважатися оригінальними і недорогими тому, що виготовляються із відходів і мають дуже низьку вартість. 2.3.5. Екологічне обґрунтування Даний виріб безпечний для здоров’я людини так як абажур виконано із бавовняних ниток, які не виділяють шкідливі летючі речовини. Також дуже важливим є те, що при виготовленні даного світильника не відбувається забруднення навколишнього середовища. Конструкція світильника проста і дає можливість повторного використання його частин (лампового патрону та проводу). При виготовленні абажуру цілком можливе використання відходів або залишків ниток. ІІІ. Технологічний етап 3.1. Вибір методів технологічної обробки вузлів і виробу в цілому.
ІV. Заключний етап 4.1. Критерії оцінки проекту 4.1.1. Технологічні критерії: – виріб має оригінальну конструкцію, оригінальність застосування матеріалів, витрати мінімальні; – складність і об’єм виконаних робіт – середній; – доцільність виробу – використовується для освітлення приміщення та естетичного прикрашання. 4.1.2. Конструктивні критерії: – зручність використання, міцність, надійність – висока; – відповідність конструкції призначення виробу – відповідає всім технологічним вимогам. 4.1.3. Естетичні критерії: – оригінальність форм – форма оригінальна; – кольорове рішення — кольори підібрані згідно дизайну приміщення; – складність форми — форма проста. 4.4 Економічні та маркетингові критерії: – необхідність в даному виробі на ринку — прототип світильник Random Light від фабрики Moooi, дизайн Pot Bertjan користується попитом на ринку вже 10 років; – собівартість проекту – у порівнянні з прототипом дуже низька; – доцільний вид реклами – особливої реклами не потребує. 4.5 Екологічні: – забруднення навколишнього середовища — відсутнє; – шкідливість складу виробу – низька; – шкідливість виробництва матеріалів – середня. 4.2. Самоаналіз досягнутих результатів М ![]() ![]() Завдяки цій роботі в мене виникло багато ідеї щодо нових моделей світильників. ![]() ![]() ![]() |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам | Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку | Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» | УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом | Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками | План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |