СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я


Скачати 226.56 Kb.
НазваСИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Дата04.10.2013
Розмір226.56 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Фізика > Документи


УКРАЇНА
Д Н І П Р О П Е Т Р О В С Ь К А О Б Л А С Т Ь

СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ



Р І Ш Е Н Н Я
02 серпня 2013 року № 204
Про визначення виконавця послуг та

погодження застосування тарифу

на послуги з утримання будинку і

споруд та прибудинкової території

будинку №12А на вулиці Миру
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово – комунальні послуги», постановами Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 529 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», від 1 червня 2011 N 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово -комунальні послуги», з метою забезпечення надання якісних послуг з утримання будинку №12А на вулиці Миру і розглянувши звернення, надане комунальним підприємством «Жилсервіс – 5» Дніпропетрвоської міської ради від 16.07.2013 №414/1/13, виконавчий комітет Синельниківської міської ради вирішив:

1. Визначити комунальне підприємство «Жилсервіс – 5» Дніпропетровської міської ради виконавцем надання з утримання будинку і споруд та прибудинкової території громадянам, які проживають у будинку №12А на вулиці Миру.

2. Комунальному підприємству «Жилсервіс – 5» Дніпропетровської міської ради:

- погодити застосування тарифу на послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкової території у зв’язку з відсутністю початкових даних для розрахунку тарифу, згідно з додатком 1;

- встановити перелік послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території, періодичність та строки виконання, що є складовою частиною надання послуг, згідно з додатком 2;

- встановити перелік послуг щодо участі суб’єктів господарювання в утриманні будинку і споруд та прибудинкової території, що є складовою частиною надання послуг, згідно з додатком 2;

- встановити періодичність та строки виконання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території, що є невід’ємною частиною договору між виконавцем та споживачем послуг, згідно з додатком 3;

- повідомити квартиронаймачів про встановлений тариф з визначенням причин зміни вартості до 01 вересня 2013 року;

- укласти договори з квартиронаймачами житлових приміщень, власниками та орендарями нежитлових приміщень про надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території відповідно до Типового договору, згідно з додатком 4;

3. Встановити, що суб’єкти господарювання, які орендують нежитлові приміщення у житловому будинку, або яким нежитлові приміщення належать на праві власності, крім орендної плати та плати за комунальні послуги за визначеним тарифом, беруть участь у загальних для всього житлового будинку експлуатаційних витратах пропорційно загальній площі, що використовується чи належить на праві власності, згідно з додатком 1.

4. Встановити, що упродовж місяця наступного за звітним, комунальне підприємство «Жилсервіс – 5» Дніпропетровської міської ради має здійснювати перерахунки послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території за ненадані послуги, або надані не в повному обсязі в розмірах, визначених у додатках 1, 2, 3, 4 цього рішення.

5. Комунальному підприємству «Жилсервіс – 5» Дніпропетровської міської ради, в термін до 03 лютого 2014 року, розробити та надати на затвердження виконавчому комітету Синельниківської міської ради тариф на послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкової території у багатоквартирному житловому будинку №12А на вулиці Миру.

6. Рішення набирає чинності з 03 серпня 2013 року.

8. Головному спеціалісту з питань внутрішньої політики міської ради Ісаєвій С.О. оприлюднити рішення на веб – сайті міської ради.

9. Рішення виконавчого комітету міської ради від 30 жовтня 2010 року №307 «Про погодження тарифу на послуги з утримання будинку і споруд та прибудинкової території будинку №12А на вулиці Миру» вважати таким, що втратило чинність.

10. Координацію роботи по виконанню рішення доручити начальнику управління житлово – комунального господарства та комунальної власності міської ради Вісічу В.В., контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Яковіна В.Б.

Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 02.08.2013 №204
Тариф на утримання будинку і споруд та прибудинкової територій




пп

Перелік послуг

Тариф

Вартість послуги за 1 м2 загальної житлової площі за місяць (з ПДВ, грн.)

1

Витрати на прибирання прибудинкової території

0,54

2

Витрати на прибирання сходових клітин

0,73

3

Витрати з вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення

0,13

4

Витрати з дератизації

0,001

5

Витрати з дезінсекції




6

Витрати з обслуговування димовентиляційних каналів

0,05

7

Витрати з прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами

0,0002

8

Експлуатація номерних знаків

0,0004

9

Витрати з освітлення місць загального користування сходових клітин

0,20

10

Витрати на технічне обслуговування систем холодного та гарячого водопостачання, водовідведення, теплопостачання, зливової каналізації та ліквідації аварій

1,06

11

Поливання клумб, дворів та газонів

0,0054

12

Технічне обслуговування ліфтів

0,39

13

Електроенергія ліфтів

0,11




Всього, тариф на будинок, грн. за 1 м2 загальної житлової площі для мешканців першого поверху

2,72




Всього, тариф на будинок, грн. за 1 м2 загальної житлової площі для мешканців другого і вище поверхів, в разі роботи ліфтів

3,22


Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ


Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 02.08.2013 № 204
Перелік послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території, періодичність та строки виконання




пп

Перелік послуг

Періодичність виконання

Строки виконання

1

Прибирання прибудинкової території

щоденно

згідно з графіком

2

Прибирання сходових клітин

три рази на тиждень

згідно з графіком

3

Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)

щоденно

згідно з графіком

4

Дератизація

3 рази на рік

згідно з угодою

5

Дезінсекція

3 рази на рік

згідно з угодою

6

Обслуговування димовентиляційних каналів

2 рази на рік

згідно з графіком

7

Прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами

2 місяці на рік

згідно з графіком

8

Експлуатація номерних знаків

щомісяця

згідно з графіком

9

Освітлення місць загального користування і підвальних приміщень

щомісячно

згідно з графіком

10

Витрати на технічне обслуговування систем холодного та гарячого водопостачання, водовідведення, теплопостачання, зливової каналізації та ліквідації аварій

постійно

згідно з графіком

11

Поливання клумб, дворів та газонів

2 місяці літнього періоду

згідно з графіком

12

Технічне обслуговування ліфтів

постійно

згідно з графіком

13

Електроенергія ліфтів

постійно

постійно


Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Додаток 3

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 02.08.2013 №204
Періодичність та строки виконання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території

№ пп

Перелік послуг

Періодичність виконання

Строки виконання

У відсотках від вартості послуг

1. Прибирання прибудинкової території

2.1.

Ранкове прибирання території

щоденно

згідно з графіком

18

2.2

Поточне підмітання території

щоденно

згідно з графіком

18

2.3

Посипання піском тротуарів дворових перехідних доріжок, зовнішніх сходів і площадок на них

у зимовий період при наявності ожеледиці

4-8 раз на місяць

4

2.4

Підготовка піску для посипання (роздрібнювання, сушіння)

за необхідності

у зимовий період

3

2.5

Утримання в справному і охайному стані урн, очищення їх від сміття

щоденно

згідно з графіком

18

2.6

Прибирання тротуарів у дворах, які входять у площу прибирання двірника від снігу, який щойно випав і згрібання його у вали

у зимовий період при наявності снігу

на тротуарах – з початком снігопаду,

у дворах – у той же день

4

2.7

Згрібання снігу, скинутого з даху у вали

у зимовий період

за необхідності

4

2.8

Очищення від снігу і льоду кришок водопровідних, каналізаційних , пожежних та інших колодців, а також поверхневих зливо – стічних лотків

у зимовий період

за необхідності

4

2.9

Прибирання території від опалого листя та віднесення його на сміттє – майданчик

восени

щоденно

9

2. Прибирання сходових клітин

1.1

Вологе підмітання сходових площадок і маршів вище трьох поверхів, дворових під’їздів, очищення металевих решіток приямку

щоденно

згідно з графіком

61

1.2

Вологе підмітання сходових площадок і маршів перших трьох поверхів

3 рази на тиждень

згідно з графіком

11

1.3

Миття сходових площадок і маршів, масляних панелей

2 рази на місяць

згідно з графіком

11

1.4

Миття вікон на сходових площадках, дверях

2 рази на рік

згідно з графіком

1

1.5

Підмітання пилу, павутиння, бруду зі стін, стель, дверей, вікон, підвіконь

2 рази на місяць

згідно з графіком

11

1.6

Вологе підмітання підвіконь, віконних решіток, поручнів, поштових скриньок, електрощититових, сходів на горище

1 рази на місяць

згідно з графіком

5

3. Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)

3.1

Навантаження, вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів

щоденно

згідно з графіком

100

4. Дератизація

4.1

Обробка підвалів від гризунів

2 рази на рік

згідно з угодою

100

5. Дезінсекція

5.1

Обробка підвалів від комах

2 рази на рік

згідно з угодою

100

6. Обслуговування димовентиляційних каналів

6.1

Перегляд технічних димоходів

2 рази на рік

згідно з угодою

50

6.2

Перегляд вентиляційних каналів

2 рази на рік

згідно з угодою

50

7. Прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами

7.1

Посипка території

у зимовий період

в ожеледицю

100

8. Експлуатація номерних знаків

8.1

Промивання номерних знаків

30 днів на рік

згідно з графіком

80

8.2

Фарбування

За необхідності




20

9. Освітлення місць загального користування

9.1

Освітлення сходових клітин

постійно

згідно з графіком

100

9.2

Чергові технічні огляди електромереж, силових установок, автоматичних вимикачів, електроосвітлення

10. Технічне обслуговування систем холодного та гарячого водопостачання, водовідведення, теплопостачання, зливової каналізації та ліквідації аварій

10.1

Періодичний огляд систем водопроводу, каналізації, центрального опалення та гарячого водопостачання

2 рази на рік

згідно з графіком

30

10.2

Усунення течі у трубопроводах, приладах та заторної арматури

постійно

постійно

10

10.3

Ремонт окремих внутрішніх ділянок трубопроводів з заміною фасонних частин і труб

за необхідності

за необхіднос ті

30

10.4

Виконання різноманітних робіт пов’язаних з експлуатацією житлового фонду

за необхідності

за необхіднос ті

4

11. Поливання клумб, дворів та газонів

11.1.

Поливання клумб, дворів та газонів

2 місяці на рік в літній період

за необхіднос ті

100

12. Технічне обслуговування ліфтів

12.1.

Технічне обслуговування ліфтів

постійно

постійно

100

13. Електроенергія ліфтів

13.1.

Електроенергія ліфтів

постійно

постійно

100



Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ
Додаток 4

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 02.08.2013 № 204
Типовий договір

про надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території

________________________________ ______________ 20__­­­­____

(найменування населеного пункту) (дата укладення договору)

_______________________________________________________________________________________ (найменування власника, балансоутримувача або уповноваженої ним особи)

_______________________________________________________________________________________

в особі _____________________________________________________________________­­­­­­___________

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

що діє на підставі _____________________________________________________________________________

(назва документа)

затвердженого ________________________________________________________________________________

(коли і ким)

(далі - виконавець), з однієї сторони, і ______________________________________________________________________________________,

(прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, або найменування юридичної особи)

який (яка) є власником (наймачем, орендарем) квартири (далі - споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:

Предмет договору

1. Предметом договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, вивезення побутових відходів тощо) (далі — послуги) у будинку N_____________ на вулиці __________________________, а споживачем своєчасної оплати цих послуг за встановленим тарифом у строки та на умовах, передбачених договором.

2. Невідкладною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються до договору.

3. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого органом місцевого самоврядування рішення про структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт, копія якого додається до договору.

4. Розмір щомісячної плати за надані послуги на момент укладення цього договору становить _____________ гривень.

5. Наявність пільг з оплати послуг __________________________________________________

(назва законодавчого акта, відсотків)
Оплата спожитих послуг

6. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше _____ числа місяця, що настає за розрахунковим.

У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за ____________ місяців у розмірі ____________ гривень.

7. Послуги оплачуються ____________________________________________________________

(готівкою або в безготівковій формі)

8. Плата вноситься на розрахунковий рахунок ________________________________________________________________________________

(банківські реквізити єдиного розрахункового центру або виконавця)

через _______________________________________________________________________________________

(найменування банківської установи або виконавця)

9. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі, встановленому законом, ____________ відсотків.

10. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець здійснює перерахунок розміру плати.

Права та обов’язки сторін

11. Споживач має право на:

1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством;

2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;

3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному законодавством;

4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;

5) своєчасне отримання інформації від виконавця про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

6) перевірку кількісних та якісних показників надання послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством;

8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

12. Споживач зобов’язаний:

1) оплачувати послуги в установлені договором строки;

2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправності в інженерних мережах, конструктивних елементах квартири;

3) дотримуватися правил пожежної, газової, електробезпеки та санітарних норм;

4) забезпечувати доступ до мережі, арматури, розподільних систем представників виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:

для ліквідації аварій — цілодобово;

для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду — згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасного внесення платежів за послуги сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом і договором;

6) проводити за власні кошти ремонт квартири;

7) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з власної вини;

8) дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства щодо здійснення ремонту чи реконструкції приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно проводити підготовку квартири та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

10) після втрати права на пільги повідомити про це виконавця у десятиденний строк.

13. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) доступу, у тому числі несанкціонованого, в квартиру споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом і договором;

4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості цих робіт;

5) вносити за погодженням із споживачем зміни у договір, що впливають на розмір плати за послуги.

14. Виконавець зобов’язаний:

1) забезпечувати вчасно та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством;

2) надавати споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень у наданні послуг у строки, встановлені законодавством;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

7) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

8) відшкодовувати споживачеві збитки, заподіяні його майну та/або приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю споживача внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;

9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;

10) своєчасно проводити підготовку будинків і технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

15. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги — шляхом сплати пені;

3) порушення зобов’язань, встановлених договором і законодавством.

16. Виконавець несе відповідальність за:

1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та/або приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров’ю, — шляхом відшкодування збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт — шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури та періодичності проведення робіт;

3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт — шляхом виплати споживачеві компенсації в розмірі, встановленому законодавством, ___ відсотка місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

4) порушення зобов’язань, встановлених договором і законодавством.

Порядок розв’язання спорів

17. У разі порушення виконавцем умов договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник виконавця повинен з’явитися на виклик споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

18. Акт-претензія подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

19. Спори між сторонами розв’язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

20. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору.

Строк дії договору

21. Цей договір укладається на _________ і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення його строку однією із сторін не буде письмово заявлено про розірвання або необхідність перегляду.

22. Договір може бути розірваний достроково у разі:

переходу права власності (користування) на квартиру до іншої особи;

невиконання умов договору сторонами договору.

23. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий — у виконавця.

Iнші умови

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Адреса і підписи сторін

Виконавець Споживач

____________________________________ ____________________________

( прізвище, ім’я та по батькові) (прізвище, ім’я та по батькові)

____________________________________ __________________________________

(адреса) (адреса)

__________________________________________ ____________________________________________

(номер телефону) (номер телефону)

__________________________________ ________________________________

(підпис) (підпис)

М.П. М.П.

Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Схожі:

УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
У зв’язку з кадровими змінами, виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради розглянув вимоги, викладені в протесті Синельниківського міжрайонного прокурора...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організаційного забезпечення діяльності виконкому, виконавчий...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Розглянувши заяву і документи, представлені на *, яка мешкає за адресою: *, виконавчий комітет Синельниківської міської ради встановив,...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
«Про безоплатне прийняття до комунальної власності територіальної громади гуртожитку на вул. Леніна,187», виконавчий комітет Синельниківської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка