Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради


Скачати 86.14 Kb.
НазваАналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Дата25.02.2016
Розмір86.14 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради 

«Про коригування ТОВ «КУБ ЛДФ» тарифу (вартості послуги) з вивезення та утилізації твердих побутових відходів для бюджетних установ, інших споживачів в м. Нікополі, встановленого на підставі постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.02.2012 року по справі №2а/0470/1311/12»
1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Проблема поводження з твердими побутовими відходами є однією з важливих в системі житлово-комунального господарства протягом останнього часу. 

Основна проблема, яку передбачається вирішити шляхом прийняття цього регуляторного акта - невідповідність діючих тарифів на послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів економічно обґрунтованим витратам ТОВ «КУБ ЛДФ» на їх надання.

Рішенням виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 23.04.2014 № 270 «Про встановлення ТОВ «КУБ ЛДФ» вартості послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів та рідких відходів в м. Нікополі на підставі постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.02.2012 року по справі №2а/0470/1311/12» було встановлено вартість послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів за 1 м3 без ПДВ в розмірі:

- для бюджетних установ – 50,67 грн.

- для інших споживачів – 50,67 грн.

З моменту встановлення діючих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надаються ТОВ «КУБ ЛДФ», витрати з вивезення 1м3 твердих побутових відходів збільшилися і на даний час складають 87,19 грн./м3 (з урахуванням єдиного податку та рентабельності), у тому числі 15,78 грн./м3 – на послуги із зберігання (захоронення) твердих побутових відходів на полігоні в м. Орджонікідзе .

Також зросли основні складові тарифу, а саме: паливно-мастильні матеріали - в 2,5 рази (з 7,87 грн. за 1 л. до 19,75 грн. за 1 л.), виникла необхідність додаткової оренди спецавтотранспорту для вивезення відходів з євро-контейнерів та збільшилась вартість утилізації твердих побутових відходів на полігоні в 2 рази (з 7,75 грн. за 1 м³ до 15,78 грн. за 1 м³ ).

Подальше здійснення господарської діяльності в існуючих умовах може призвести до припинення діяльності ТОВ «КУБ ЛДФ» з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, що призведе до негативних наслідків.

Таким чином, зазначена проблема потребує її розв’язання шляхом прийняття даного регуляторного акта.
Розмір та структура тарифів на послуги з вивезення та утилізації

твердих побутових відходів (ТПВ)



з/п

Структура

Одиниця виміру

Діючий тариф

Коригований тариф

1

Зарплата

грн. на 1 м³

11,39

11,39

2

Відрахування на соціальні заходи

грн. на 1 м³

4,36

4,36

3

Паливно-мастильні матеріали

грн. на 1 м³

9,59

23,54

4

Запчастини, авто шини на спец автотранспорт та ремонт

грн. на 1 м³

2,30

2,30

5

Амортизація спецавтотранспорту

грн. на 1 м³

0,05

0,05

6

Загальновиробничі витрати

грн. на 1 м³

8,40

13,27

7

Адміністративні витрати

грн. на 1 м³

4,90

4,90

8

Витрати на збут

грн. на 1 м³

1,93

1,93




Витрати на вивезення ТПВ

грн. на 1 м³

42,92

61,74




Рентабельність 10%

грн. на 1 м³

0,00

6,18




Витрати на прийом та розміщення ТПВ на Полігоні

грн. на 1 м³

7,75

15,78




Єдиний податок 4%

грн. на 1 м³

2,11

3,49




Вартість послуги на вивезення та утилізацію ТПВ

грн. на 1 м³

52,78

87,19


Періодичність надання послуги з вивезення твердих побутових відходів для бюджетних організацій, інших споживачів – за графіком згідно з договорами.
2. Визначення цілей державного регулювання.

Проект даного регуляторного акта спрямований на:

- дотримання та виконання в повному обсязі вимог чинного законодавства у сфері поводження з побутовими відходами товариством, яке надає послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів;

- захист навколишнього природного середовища, забезпечення належного санітарного стану на території міста Нікополя;

- недопущення виникнення стихійних сміттєзвалищ на території міста;

- приведення тарифу (вартості послуги) до рівня економічно обґрунтованих витрат шляхом коригування індивідуальних складових.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваг обраного способу.

Альтернативними способами досягнення цілей, зазначених у п.2 даного аналізу регуляторного впливу, можуть бути:

1. Збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотації з місцевого бюджету. У даному випадку це призведе до припинення роботи виконавця послуг, порушення санітарного стану міста, створення стихійних сміттєзвалищ. Дана альтернатива є неприйнятною.

2. Залишення тарифів на рiвнi дiючих та передбачення в міському бюджетi дотацiї на вiдшкодування пiдприємству витрат на надання послуг. Дана альтернатива вирішує проблему підприємства – виконавця послуг, проте є неприйнятною, оскільки в бюджеті міста відшкодування вказаних витрат не передбачено, а бюджетні кошти, враховуючи їх обмеженість, доцільніше використати на впровадження необхідних заходів з вирішення нагальних соціальних питань, розвитку інфраструктури та благоустрою міста,а не на покриття різниці в тарифах.

3. Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта забезпечить вирiшення проблем i є найбільш оптимальним виходом iз ситуацiї, що склалася. Тарифи на вказані послуги приводяться до економічно обґрунтованого рівня та враховують розмір прибутку, за рахунок якого передбачається здійснення заходів, пов’язаних з удосконаленням технології збирання та вивезення твердих побутових відходів, підвищенням рівня екологічної безпеки і надійності роботи підприємства.

Отже запровадження даного проекту регуляторного акта є обґрунтованим способом досягнення визначених цілей та таким, що забезпечить виконання органом місцевого самоврядування покладених на нього зобов’язань та повноважень.
4. Опис механізму та заходів, які пропонуються для розв’язання проблеми.

Вказану вище проблему планується розв’язати за допомогою реалізації наступного механізму, який передбачає виконання заходів:

1. Внесення на громадське обговорення шляхом оприлюднення в засобах масової інформації даного проекту регуляторного акта щодо коригування ТОВ «КУБ ЛДФ» тарифу (вартості послуги) з вивезення та утилізації твердих побутових відходів для бюджетних установ, інших споживачів в м. Нікополі, встановленого на підставі постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.02.2012 року по справі №2а/0470/1311/12».

2. Виконавчий комітет міської ради, керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 №1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», враховуючи результати обговорення, приймає рішення щодо встановлення тарифу.

3. Після прийняття рішення підлягає оприлюдненню в засобах масової інформації.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

У разі прийняття даного регуляторного акта поліпшиться санітарний стан території міста, зменшиться негативний вплив відходів на навколишнє природне середовище і здоров’я людей, поліпшиться якість надання послуг.

Отже, очікуваний економічний і соціальний ефект від впровадження регуляторного акта є позитивним для всіх учасників ринку.

Впровадження регуляторного акта органом місцевого самоврядування не потребує додаткових витрат з місцевого бюджету, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень відповідних органів.

Державний нагляд та контроль за додержанням вимог регуляторного акта, а також запровадження системи контролю та моніторингу здійснюються відповідними державними органами контролю.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

Прийняття запропонованого регуляторного акта надасть можливість встановити економічно обґрунтовані тарифи на послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, що забезпечить виконання вимог законодавства у сфері поводження з відходами, покращить стан навколишнього природного середовища та санітарний стан міста, стабільну роботу товариства, що здійснює збір та вивезення ТПВ.


Сфера інтересів

Вигода

Витрати

Орган місцевого самоврядування

Поліпшення стану навколишнього природного середовища та санітарного стану міста. Відсутність скарг та звернень від бюджетних установ, інших споживачів

Витрати не передбачаються

Бюджетні установи, інші споживачі

Своєчасне отримання якісних послуг з вивезення та утилізації твердих побутових відходів

Оплата послуг за вивезення та утилізацію твердих побутових відходів за коригованим тарифом

Товариство - виконавець послуг

Надання послуг за економічно обґрунтованим тарифом, стабільна робота підприємства,  своєчасна виплата заробітної плати та податкових зобов’язань

Витрати, пов’язані з діяльністю підприємства


7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта.

Цей регуляторний акт набирає чинності з дня його оприлюднення у друкованих засобах масової інформації.

Рішення діє до його наступного перегляду.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні зміни.
8. Показники результативності регуляторного акта.

Для відстеження результативності даного регуляторного акта будуть використовуватися наступнi показники:

  • рівень оплати послуг з вивезення та утилізації твердих побутових відходів;

  • звернення (скарги) споживачів щодо якості послуг з вивезення та утилізації твердих побутових відходів;

  • складені адміністративні протоколи та обсяг сплачених штрафів за порушення вимог щодо поводження з відходами.


9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

Базове відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження.

Повторне відстеження результативності буде здійснено через рік після набрання чинності цим регуляторним актом.

Періодичне відстеження планується проводити один раз на три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності цього акта.

Начальник управління економічної політики С.Д.Сідько

 

Схожі:

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ Проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
«Про встановлення вартості платних послуг КЗ «Нікопольський Палац урочистих подій»
Аналіз впливу регуляторного акту: проекту рішення виконавчого комітету...
...
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Про перегляд тарифу на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, які здійснюються...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про внесення змін і доповнень в додаток до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області від 16. 12....
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту...
Нікопольської міської ради «Про  затвердження  Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та...
АНАЛІЗ впливу регуляторного акта – проекту рішення Нікопольської міської ради
Проект рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Статуту територіальної громади міста Нікополь» розроблено робочою групою,...
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Cинельниківської міської ради
«Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Синельникове»
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Cинельниківської міської ради
«Про внесення змін до Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Синельникове»
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради
Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка