Інформація про хід виконання рішення районної ради від 14. 06. 2012 №252-ІХ/12 Про Програму оптимізації процесів оподаткування та приведення у відповідність до


Скачати 42.18 Kb.
НазваІнформація про хід виконання рішення районної ради від 14. 06. 2012 №252-ІХ/12 Про Програму оптимізації процесів оподаткування та приведення у відповідність до
Дата27.12.2013
Розмір42.18 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Інформація про хід виконання рішення районної ради від 14.06.2012 № 252-ІХ/12 «Про Програму оптимізації процесів оподаткування та приведення у відповідність до затверджених норм Центру з обслуговування платників податків Коломийської ОДПІ на 2012-2015 роки»
Впродовж січня - червня 2013 року в результаті дієвої співпраці з платниками податків податковою інспекцією забезпечено збір податкових платежів до бюджетів Коломийського району в сумі 20,3 млн.грн. при плановому завданні 19,4 млн.грн. Рівень виконання завдання становить 104,5 відс. Забезпечено ріст надходжень у порівнянні з минулим роком на 1,5 млн.грн. (приріст 7,9 відс.). У тому числі до загального фонду мобілізовано 17,0 млн.грн. податкових платежів, або 104 відс. доведеного завдання. Досягнутий рівень надходжень на 1,5 млн.грн. (або на 109,9 відс.) більше ніж за аналогічний період 2012 року. Збережено позитивну динаміку збільшення податкових надходжень. Приріст обсягів сплати забезпечено з усіх основних джерел доходів місцевих бюджетів. Податку на доходи фізичних осіб у першому півріччі надійшло у сумі 14,5 млн.грн., або на 0,9 млн.грн. більше відповідного періоду минулого року. Плати за землю забезпечено у сумі 2,2 млн.грн., єдиного податку – 2,1 млн.грн., ріст надходжень склав відповідно 138 і 126 відс.

Ефективне обслуговування платників податків та створення максимально комфортних умов для бізнесу і громадян при сплаті податкових та митних платежів є одним з основних пріоритетів діяльності Міністерства доходів і зборів, який визначає принципово новий – партнерський рівень відносин з суб’єктами господарювання.

Вагомий крок у цьому напрямку зроблено зі створенням в Коломийській ОДПІ Центру з обслуговування платників податків, який функціонує з 27 вересня 2011 року. В Центрі обслуговується більше 11 тис. платників, що перебувають на обліку в податковій інспекції. Основним завданням Центру є створення комфорних умов для платників податків з метою забезпечення ними повноти і своєчасності сплати до бюджету податків і зборів, оперативного надання їм комплексу послуг по видачі довідок та дозвільних документів, вдосконалення процесу приймання звітності від суб’єктів господарювання, забезпечення швидкого доступу платника до інформації.

У Центрі обслуговування платників податків обладнані окремі віконця для приймання податкової звітності від фізичних та юридичних осіб, вхідної кореспонденції, присвоєння та видачі реєстраційного номера облікової картки. Обладнано 3 робочих місця, де платників податків безпосередньо обслуговують працівники інспекції. Тут платники отримують широкий спектр послуг, пов’язаних з адмініструванням та сплатою податків і зборів, контрольно-перевірочною роботою, погашенням податкового боргу, проводять звірку нарахованих та сплачених платежів. Робочі місця працівників ЦОПП обладнані комп’ютерною технікою з необхідним програмним забезпеченням «Ліга Закон», мережею Інтернет та Єдиною базою податкових знань, телефоном. Центр обладнано плазмовим монітором, на якому постійно висвітлюються відео-ролики на податкову тематику соціального спрямування. Всього у Центрі обслуговування задіяні 10 робочих місць. Також, у Центрі оформлені інформаційні стенди, на яких розміщено необхідну інформацію: зразки заповнення податкової звітності, податковий календар з граничними термінами подання звітності та сплати податків, реквізити розрахункових рахунків, нормативна база, інформація зі звернення громадян, доступу до публічної інформації та різноманітні довідники, поточні податкові оголошення та новини податкового законодавства.

Послугами Центру обслуговування платників податків щоденно користуються близько 200 платників, яким з початку цього року надано більше 8 тисяч адміністративних, консультаційних та інших послуг, необхідних для ведення бізнесу. Найбільша частина послуг – 78 відсотків стосувались видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків - 3216; довідок та дозвільних документів – 1931; послуг з реєстрації книжок за розрахунковими операціями та книг обліку доходів і витрат – 1452. Решта послуг стосувались роз’яснень щодо сплати податкових платежів. Крім того, фахівцями з початку року надано 1650 індивідуальних консультацій з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства. В середньому громадянин витрачає на вирішення свого питання приблизно 15-20 хв, якщо відвідує інспекцію особисто. А при спілкуванні з податковою через електронні сервіси – менше. Важливим елементом системи обслуговування платників податків є приймання звітності. Підрозділ, який здійснює реєстрацію та обробку податкової звітності також знаходиться у Центрі. Ми надали платникам можливість електронного звітування, тобто розширюємо дистанційне спілкування. В цьому році прийнято більше 19 тисяч податкових звітів.
Застосування сучасних технологій у діяльності Центру обслуговування платників податків дозволяє підняти на якісно вищий рівень надання адміністративних та інших послуг для платників податків, сприяє підвищенню рівня добровільної слати податків, формуванню у громадськості високої податкової культури та позитивного ставлення до діяльності Міндоходів.
Міністерством доходів і зборів запроваджено та впроваджуються такі електронні сервіси:

  • подання податкової звітності в електронному вигляді;

- можливість безкоштовного отримання ключів електронного цифрового підпису у відокремленому пункті реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів, який з 18 лютого 2013 року розпочав свою роботу при Коломийській ОДПІ;

- надання електронних послуг за допомогою Інтернет – мережі: електронне декларування та перегляд звітності, доступ даних про заборгованість зі сплати податків, формування та заповнення платіжних документів зі сплати податків, офіційне листування з контролюючими органами;

- існування електронного сервісу «Дізнайся більше про свого партнера»;

- функціонування електронних сервісів «Єдина база податкових знань», «Пульс» та удосконалення діючих сервісів;

- впровадження «Електронного кабінету платника податку», який за допомогою Інтернету дасть змогу надавати дистанційні податкові послуги в режимі реального часу, що в свою чергу призведе до скорочення витрат робочого часу на адміністрування податкових процедур як підприємців, так і міндоходівців;

- запровадження сервісу – заповнення декларації про майновий стан і доходи в режимі Он-лайн.



Начальник Коломийської ОДПІ

С.О.Лубоцька







Схожі:

Інформація «Про хід виконання рішення районної ради від 24. 07. 2008р....
Про хід виконання рішення районної ради від 24. 07. 2008р. №716-ХІХ/08 Про програму розвитку освіти Коломийщини
ІНФОРМАЦІЯ про хід виконання рішення районної ради від 08. 11. 2012...
«Районну цільову Програму містобудівного кадастру Коломийського району на 2013 2017 роки», яка схвалена розпорядженням голови райдержадміністрації...
«Про хід виконання рішення районної ради від 24. 07. 2008р. №716-ХІХ/08...
Про хід виконання рішення районної ради від 24. 07. 2008р. №716-ХІХ/08 Про програму розвитку освіти Коломийщини
«Про хід виконання рішення районної ради від 24. 07. 2008р. №716-ХІХ/08...
Про хід виконання рішення районної ради від 24. 07. 2008р. №716-ХІХ/08 Про програму розвитку освіти Коломийщини
Інформація про хід виконання рішення районної ради від 30. 12. 2010р.№28-ІІ/10...
Ни «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про фізичну культуру і спорт», «Про забезпечення санітарного...
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Про хід виконання рішення шостої сесії районної ради VІ скликання від 25. 05. 2011 року №59 «Про Комплексну програму профілактики...
УКРАЇНА Міністерство охорони здоров’я Коломийська центральна районна лікарня
«Про хід виконання рішення районної ради від 05. 04. 2012р. №213 – VIII/12 «Про районну програму розвитку первинної медико-санітарної...
ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Про хід виконання рішення 16-ї сесії районної ради «Про комплексну довгострокову Програму розвитку земельних відносин та охорони...
ДОВІДКА про хід виконання рішення районної ради від 29. 12. 2012...
У своїй діяльності редакція газети «Вільний голос» керується Законами України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в...
РАЙОННА ПРОГРАМА оптимізації процесів  оподаткування та приведення...
Центру з обслуговування платників податків     Коломийської об’єднаної державної податкової інспекції
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка