|
Скачати 1.59 Mb.
|
Наталя Фенько МЕДІАКРИТИКА УДК ББК Фенько Н.М. Медіакритика: Навчально-методичний посібник / Н.М. Фенько. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 103 с. Рецензенти: О.О. Семенець, доктор філологічних наук, професор кафедри видавничої справи та редагування Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка В.М. Манакін, доктор філологічних наук, професор кафедри видавничої справи та редагування Запорізького національного університету Затверджено методичною радою Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Протокол № 1 від 20 серпня 2012 р. ББК 74.200.58 © Фенько Н.М., 2012. © Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, 2012. З М І С Т Опис предмета навчального спецкурсу…………………………………………. Пояснювальна записка…………………………………………………………… Програма спецкурсу………………………………………………………………. Структура залікового кредиту…………………………………………………….. Модуль І. ОСНОВИ ТЕОРІЇ МЕДІЙНОЇ КРИТИКИ………………………. Змістовий модуль І. Предмет, основні характеристики, функції і жанри медіакритики……………………………………………….. Тема 1. Медіакритика як галузь журналістської діяльності…………………… Тема 2. Функції медіакритики…………………………………………………… Тема 3. Жанрові форми вітчизняної медіакритики……………………………. Змістовий модуль ІІ. Медіакритика і суспільство………………………….. Тема 1. Соціальна роль медіакритики…………………………………………… Тема 2. Медіакритика і аудиторія ЗМІ…………………………………………… Змістовий модуль ІІІ. Проблематика медіакритичних досліджень………. Тема 1. Проблеми медіаекології…………………………………………………. Тема 2. Розважальна функція сучасних ЗМІ…………………………………….. Тема 3. Проблема замовної журналістики……………………………………….. Тема 4. Проблеми становлення і розвитку регіональної медіакритики……….. Модуль ІІ. ПРАКТИЧНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ……………………………………………………… Модуль ІІІ. НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ З МЕДІАКРИТИКИ…………………………………………………………………. Рекомендована література………………………………………………………… Контрольні питання………………………………………………………………. Термінологічний мінімум……………………………………………………….. Додатки…………………………………………………………………………… Шкала оцінювання рівня засвоєння навчального матеріалу…………………... ОПИС СПЕЦКУРСУ “медіакритика”
|
УРОК №17 Тема уроку Тема уроку. Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
Тема уроку Продовжити формування понять: функція, аргумент функції, значення функції. Ввести і сформувати поняття графіка функції. Навчити учнів... |
Урок №60 Тема. Функція. Область визначення функції. Область значень функції Мета: закріпити термінологію, відпрацювати навички роботи з поняттями функції; відпрацювати навички роботи із функцією, заданою... |
Як і галузь права, галузь екологічного законодавства є комплексною Екологічне право — це комплексна галузь права, якою регулюються суспільні відносини в галузі охорони навколишнього природного середовища,... |
УРОК 1 Тема уроку Мета уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів про числові функції (область визначення і область значення функцій, зростаючі... |
Урок №33 Тема. Функція у = х Мета: домогтися засвоєння учнями властивостей функції у = х2 та виду і властивостей її графіка та способу застосування графіка функції... |
Урок №64 Тема. Лінійна функція, її графік та властивості Мета: ознайомити учнів із означенням лінійної функції та сформувати знання про графік та властивості лінійної функції; виробити первинні... |
Тема. Текстові функції Excel. Функції ДАТИ і ЧАСУ Мета: ознайомлення та робота з функціями і формулами Excel, використання використання текстових функцій, функції дати і часу |
Урок №63 Тема. Графік функції Мета: формувати вміння Мета: формувати вміння виконувати побудову графіка функції, заданої формулою «по точках»; відпрацьовувати навички «читання» графіків... |
ПЛАН КОНСПЕК Т проведення заняття з психологічної підготовки Зміст понять «діяльність», «функції діяльності», «фактори діяльності працівників МНС» |