|
Скачати 98.12 Kb.
|
Учитель: Межова Олена Василівна Піщанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Клас: 7 Тема уроку: Графік функції Мета уроку: Продовжити формування понять: функція, аргумент функції, значення функції. Ввести і сформувати поняття графіка функції. Навчити учнів будувати графік функції за точками, визначати значення функції за даним значенням аргументу та значення аргументу за значенням функції, використовуючи графік. Розвивати уяву, математичну мову, графічні навики учнів. Виховувати уважність, старанність, акуратність при геометричних побудовах. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: шкала переводу балів, листок оцінювання, графіки просторових функцій, графіки функцій і кривих на площині, листки для виконання графіків Додаток 1 Шкала переводу балів
План уроку
Хід уроку
Перевірка навчального обладнання, листи оцінювання (додаток 2) Додаток 2
Мета уроку записана на дошці:
На дошці – графіки просторових функцій. Вступне слово: Діти, ви бачите на дошці графіки просторових функцій. Якщо в подальшому своєму житті ви оберете професію, пов’язану з математикою, інформатикою, фізикою, програмуванням, веб-дизайном і будете створювати нові програми та ігри, вам знадобиться вміння створювати такі ж, а можливо і красивіші графіки. Або вам сподобались малюнки і ви хочете навчитись створювати їх самостійно… Темо нашого сьогоднішнього уроку: «побудова графіків функцій на площині». Адже для того, щоб навчитись створювати їх у просторі, вам потрібно легко і без зусиль будувати графіки на папері, в зошиті, на комп’ютері, але робити це – НА ПЛОЩИНІ. Адже для вивчення складнішого потрібно навчитись робити просте. Для цього ми повинні навчитись:
Цим ми і займемось на сьогоднішньому уроці.
Роздати координатну сітку з позначеними точками (додаток 3) Завдання: Потрібно визначити координати точок Додаткові запитанні:
Додаток 3
Проводиться взаємоперевірка. Правильні відповіді вивішуються на дошці та озвучуються вчителем або одним з учнів (якщо їх непарна кількість). Максимальна кількість балів за завдання – 6. Кількість балів кожен учень заносить в «лист оцінювання».
Завдання (додаток 4): Додаток 4
А) Для функції y=2x-1 за значенням аргументу Х визначити значення функції У. Б) Нанести точки на координатну площину та з’єднати їх. Захист: один учень з групи Запитання:
Теоретичний матеріал Ми отримали пряму, яка є графіком функції у=2х-1. Графіком може бути не лише пряма, а й деякі криві. Графіком функції називається множина всіх точок координатної площини, абсциси яких дорівнюють значенням аргументу, ординати – відповідним значенням функції. Нагадаємо, що одному аргументу функції може відповідати лише одне значення функції. Двом різним аргументам може відповідати одне й те ж значення функції. Приклади графіків:
Визначте, які з графіків, зображених на координатній площині, є графіками функцій, а які ні і чому (додаток 5) Додаток 5 (можуть бути будь-які графіки)
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
«Світлофор»
- Виставлення оцінок по шкалі |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.» |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
ТЕМА УРОКУ ТЕМА УРОКУ: Українська національно демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу |
УРОК 13 Тема уроку ... |