|
Скачати 208.14 Kb.
|
Тести навчальних досягнень учнів з теми «Комплексні числа» за 11 клас«Комплексні числа» в запитаннях та задачахТема 1. «Поняття комплексного числа»
Задачі для самостійного розв’язування 1. Записати дійсні та уявні частини комплексного числа: 1) 2) 3)4) 5) 6) ; 7) ; 8) ; 9) ; 10) ; 11) ; 12). 2. Розкласти на комплексні множники: 1) 2) 3) 4) 5) 6) ; 7) ; 8) ; 9) ; 10) ; 11) ; 12) . 3. Чи є числа та ; та ; та ; та спряженими? Чому? 4. Знайдіть комплексні числа, спряжені з даними: 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) ; 7) ; 8) ; 9) ; 10) ; 11) ; 12) ; 13) . 5. За умовою рівності комплексних чисел визначити дійсні і : 1) ; 2) ; 3) ; 4) 5) ; 6) ; 7) . |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Дати учням перші уявлення про від'ємні числа, ввести поняття додатні числа, недодатні числа, пояснити, хто і коли використовує... |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Ввести поняття: протилежні числа, цілі числа, дробові числа, раціональні числа і показати, як пов'язані між собою множини вказаних... |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа У результаті вивчення теми учні мають навчитися: називати модуль заданого числа; описувати поняття модуль числа; розв'язувати вправи,... |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3 Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне... |
УРОК 76. МІШАНІ ЧИСЛА Мета Мета. Формувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа»; формувати алгоритм виділення цілої частини з неправильного... |
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на... |
УРОК 68 Тема: Правильні і неправильні дроби. Дробові числа Мета: Введення понять правильного та неправильного дробу, дробового числа. Розвиток логічного мислення учнів |