|
Скачати 44.79 Kb.
|
ІII. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 6. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ УРОК 68 Тема: Правильні і неправильні дроби. Дробові числа. Мета: Введення понять правильного та неправильного дробу, дробового числа. Розвиток логічного мислення учнів. План уроку
Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Учитель викликає двох-трьох учнів, які виконують на дошці вправи домашнього завдання. Крім того, цим учням можна на картках запропонувати додаткові питання, наприклад: розв'язати рівняння ; . У цей же час з рештою класу учитель проводить бліцопитування. Перевірка роботи учнів, що працюють біля дошки, проводиться після бліцопитування. ІІ. Актуалізація опорних знань Бліцопитування Спосіб опитування
Питання для бліцопитування І варіант Прізвище ____________________ Ім'я _____________ Клас _______
а) дві п'ятих: ____________; в) сім одинадцятих: ___________; б) три сорокових: _________; г) дванадцять сотих: __________.
а) б) в) г)
а) 5 : 7 = _______; б) 12 : 43 = _______ ; в) 24 : 3 = _______.
а) за 1 годину? _____________; в) за 3 години? _____________. б) за 2 години? _____________;
Відповідь:_________________ .
a) ; б) ; в) .
_______________________________________________________________ Відповідь: х = __________ .
_______________________________________________________________ Відповідь:_____________ .
а) прямого кута? _____________________________________________ б) розгорнутого кута? ________________________________________ Відповідь: а) __________; б) ____________ .
______________________________________________________________ Відповідь:______________ .
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Відповідь: Олег зібрав _________________ горіхів. II варіант Прізвище _____________________ Ім'я ______________ Клас ________
а) три сьомих: ______________; в) чотири одинадцятих: ___________; б) п'ять дев'ятих: ____________; г) тринадцять сотих: ______________.
а) б) в) г)
а) 3 : 8 = ________ ; б) 15 : 59 = __________; в) 16 : 8 = _________ .
а) за 1 годину? ____________; б) за 2 години? _______________ ; в) за 7 годин? _____________ .
а) ; б) ; в) .
_______________________________________________________________ Відповідь: х = _______________.
_______________________________________________________________ Відповідь: _________________.
а) прямого кута? ____________________________________________ б) розгорнутого кута? ________________________________________ Відповідь: а) ________________; б) ___________________.
______________________________________________________________ Відповідь: ______________.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Відповідь: Світлана зібрала ____________ експонатів. ІІІ. Вивчення нового матеріалу Робота з підручником Учитель пропонує учням прочитати матеріал підручника [1]:п. 23([2]:п. 28). Розв'язування вправ на осмислення матеріалу Результати розв'язку усних вправ учні повідомляють з місць. [1]: № 694, 696. [2]: №721, 722. IV. Закріплення матеріалу Розв'язування вправ [1]: № 702, 704, 710, 711, 713. [2]: № 724, 726—728, 732, 734, 735, 736. V. Підсумок уроку Учитель звертає увагу учнів на те, що вміння рахувати швидко і правильно є необхідним при вивченні багатьох наук, особливо точних. Тому це вміння необхідно тренувати. Багато вправ, які пропонуються учням на уроці, розраховані на вміння рахувати усно, а не письмово. Тому деяким учням не вистачає часу саме через це невміння. Учитель рекомендує дітям потренуватися, розв'язавши будь-які усні вправи на поточну тему зі збірника (вони позначені кружечком, наприклад: 455°). VI. Домашнє завдання [1]: № 703, 705, 712, 714. [2]: № 695, 697, 725, 729, 733, 737. Л.Г.Стадник. Математика 5 клас |
УРОК №68 Тема. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів «правильний дріб», «неправильний дріб», встановити правила порівняння дробів з однаковими знаменниками; відпрацьовування вміння розрізняти... |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Ввести поняття: протилежні числа, цілі числа, дробові числа, раціональні числа і показати, як пов'язані між собою множини вказаних... |
УРОК 65 Тема: Дробові числа. Дріб як частина цілого Мета: Введеня поняття дробу, роз'яснення об'єктивної необхідності вивчення дробових чисел; розвиток логічного мислення учнів |
УРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби Мета: закріпити знання учнів щодо читання, запису звичайних дробів та розв'язування задач на знаходження дробу від числа, а також... |
УРОК 124 Тема: Тематична контрольна робота №11 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 102 Тема: Ділення на десятковий дріб ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ |
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
УРОК 115 Тема: Середнє значення величин. Самостійна робота №24 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |