|
Скачати 42.48 Kb.
|
ІІ. Звичайні дроби Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів. Урок № 28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на цей дріб (відсотки, які виражені дробом); повторити способи розв'язування інших видів задач на множення дробів. Тип уроку: застосування знань, умінь. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Збираємо зошити на перевірку. II. Актуалізація опорних знань Щоб зробити цей етап уроку більш ефективним (залучити більше учнів), можна організувати фронтальну роботу із сигнальними картками:
Усні вправи
а) Число збільшили у рази. Яке число дістали? б) Пішохід рухається зі швидкістю км/год. Яку відстань він подолає за год? в) Печиво коштує 8 грн. Скільки буде коштувати кг цього печива?
III. Формування знань У різних навчальних посібниках підхід до викладання цього питання різний. Тому вчителеві радимо керуватися своїми уподобаннями і підготовкою класу у виборі способу викладання питання «Задачі на знаходження дробу від числа». У будь-якому разі учні повинні навчитися відрізняти задачі такого змісту від інших і знати алгоритм розв'язування таких задач. Результатом пояснень учителя може бути конспект 17.
IV. Засвоєння вмінь І рівень Усні вправи
ІІ, ІІІ рівні
Задачі на знаходження дробу / відсотків від числа Додаткові завдання Задача 1. Заготовлено 300 т палива. У січні використали 13,5 % цього палива, а в лютому 19,5 %. На скільки тонн палива витратили в лютому більше, ніж у січні? (Розглянути два способи розв'язання.) Задача 2. Знайдіть пропущені числа: Задача 3. Виконайте дії: а) ; б) . Задача 4. Подайте число 1 у вигляді суми трьох дробів, чисельник кожного з яких дорівнює 1. V. Підсумки уроку Тестові запитання На дошці записане число. Наприклад, Учитель швидко читає запитання, а учні записують у зошити відповіді (1 або 2 учні працюють за відкидними дошками). 1) від числа; 2) 50 % від числа; 3) від числа; 4) 25 % від числа; 5) половина числа; 6) числа. За результатами тестових запитань учитель разом з учнями оцінює роботу класу на уроці та рівень досягнення мети. VI. Домашнє завдання
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення... Мета: навчити учнів виконувати множення десяткових дробів, а також розв’язувати задачі на використання десяткових дробів |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів розв'язувати задачі на множення дробів (знаходити дріб від числа, відсотки від числа), закріпити навички множення... |
УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів |
Урок №16 Тема. Ділення дробів Наочність та обладнання: опорний конспект «Множення та ділення дробів. Піднесення дробу до степеня» |
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3 Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне... |
Урок-подорож з математики у 5 класі Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів |
УРОК 26 Тема: Множення. Компоненти множення. Мета: Означення множення,... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок №29 Тема. Задачі на множення дробів Мета: закріпити знання алгоритму... Мета: закріпити знання алгоритму знаходження дробу (відсотків) від числа та відпрацювати навички виконання завдань, що передбачають... |
УРОК №68 Тема. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів «правильний дріб», «неправильний дріб», встановити правила порівняння дробів з однаковими знаменниками; відпрацьовування вміння розрізняти... |
Урок з алгебри 7 клас Тема: Множення многочлена на одночлен Перша група доповідає про множення двочлена на одночлен за розподільним законом множення, наводить приклад, ознайомлює з правилом... |