|
Скачати 25.09 Kb.
|
Тема 6. Звичайні дроби УРОК 76. МІШАНІ ЧИСЛА Мета. Формувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа»; формувати алгоритм виділення цілої частини з неправильного дробу; вчити учнів застосовувати названі алгоритми під час розв'язування вправ. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань.
а) і ; б) і ; в) і ; г) і .
а) 5 : т; б) т · 5; в) т : 5; г) т + 5.
II. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу.
3 : 2 = (2 + 1) : 2 = 2 : 2 + 1 : 2 = 1 + = 1.
Числа 1, 2називають мішаними числами. 1 і 2 називають цілою частиною мішаного числа, і називають його дробовою частиною. Будь-який неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, можна записати у вигляді мішаного числа. Нехай ми маємо дріб .
19 = 3 · 6 + 1. . Щоб перетворити неправильний дріб, у якого чисельник націло не ділиться на знаменник, у мішане число, потрібно чисельник поділити на знаменник. Отримана неповна частка буде цілою частиною мішаного числа, а остача — чисельником його дробової частини. № 742. Нехай ми маємо мішане число 8. Його потрібно перетворити в неправильний дріб 8= = . Щоб мішане число перетворити у неправильний дріб, потрібно цілу частину помножити на знаменник дробової частини й до отриманого добутку додати чисельник дробової частини. Ця сума є чисельником неправильного дробу, а його знаменник дорівнює знаменникові дробової частини мішаного числа. № 746. ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. № 744. № 759. Потрібно неправильний дріб записати у вигляді мішаного числа. № 761. № 1 (додатково). Три хлопчики піймали разом 7 кг риби і весь улов поділили порівну. Скільки кілограмів риби припало кожному? № 2 (додатково). За тиждень сім'я витратила 8 кг картоплі. Скільки кілограмів картоплі витрачали за 1 день? № 3 (додатково). Розв'яжіть рівняння: а) ; б) ; в) . IV. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. № 4, п. 26, №№ 743, 745, 747. Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 76 |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Дати учням перші уявлення про від'ємні числа, ввести поняття додатні числа, недодатні числа, пояснити, хто і коли використовує... |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Ввести поняття: протилежні числа, цілі числа, дробові числа, раціональні числа і показати, як пов'язані між собою множини вказаних... |
Урок №4 Тема. Степінь натурального числа. Розкладання натурального числа на прості множники Мета Мета: повторити знання учнів про степінь натурального числа з натуральним показником, здобутих у 5 класі, і сформувати вміння використовувати... |
УРОК 68 Тема: Правильні і неправильні дроби. Дробові числа Мета: Введення понять правильного та неправильного дробу, дробового числа. Розвиток логічного мислення учнів |
Урок-подорож «Шлях до зірок» Мета. Формувати свідоме засвоєння учнями помісцевого значення цифр та десяткового складу числа. Продовжувати вчити читати і записувати... |
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на... |
Урок №119 Тема. Знаходження числа за його відсотком ... |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |
УРОК 76 Тема: Розв'язування задач на знаходження числа за величиною його дробу Мета: Формування навичок розв'язування задач на знаходження числа за величиною дробу; закріплення навичок знаходження дробу від... |
Урок №2 Тема. Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні... Тема. Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок |