УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання числа від різниці. Самостійна робота №3


Скачати 30.27 Kb.
НазваУРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання числа від різниці. Самостійна робота №3
Дата27.04.2013
Розмір30.27 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

І. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ

УРОК 12

Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання числа від різниці. Самостійна робота № 3.

Мета: Систематизація і поглиблення знань учнів з даної теми. Розгляд способів додавання і віднімання різниці чисел. Перевірка стану засвоєння теми «Віднімання чисел».

План уроку

  1. Перевірка домашнього завдання

  2. Вивчення нового матеріалу

  3. Первинне закріплення знань

  4. Самостійна робота № З

  5. Підсумок уроку

  6. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Учитель пропонує дітям перевірити свої результати виконан­ня домашнього завдання, звіряючись з готовими розв'язками (їх учитель заздалегідь пише на дошці або використовує кодоплівку чи плакат).

Підбивається стислий підсумок результатів, звертається увага на моменти, які потребують підвищеної уваги (завдання, з якими не впоралася не менш ніж третина учнів).
II. Вивчення нового матеріалу

Розв'язування усних вправ

Відповіді учні надають з місць.

[1]: № 236(1—6).

[2]: № 147, 148.

Тренувальні вправи

[1]: №220(а, б).

[2]: № 132 (б, г, д, є).

Робота з підручником

Учитель пропонує учням ознайомитися з матеріалом підручника:

[1]: с. 57 (приклади 2, 3) ([2]: с. 37, 38).
ІІІ. Первинне закріплення знань

Відповіді на усні вправи учні надають з місць, для розв'язування письмових учитель викликає до дошки одного за одним кількох учнів.

[1]: № 244 (1 – 4).

[2]: №154 (в, г, є, ж).
IV. Самостійна робота № 3

Варіант 1

1°. Знайдіть різницю: 5 004 026 301 – 4 937 848 916.

2°. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості відні­мання:

а) (357 + 289) – 157; г) 876 – (398 + 476);

б) (863 + 471) – 371; д) 529 – (229 – 103);

в) 643 – (243 + 398); є) 7382 + 1618 – 1382.

3. Виконайте дії: (3 875 674 + 2 348 754) – 2 875 674.

4. За 3 години автомобіль проїхав 163 км. За першу годину він проїхав 65 км, а за другу — на 17 км менше, ніж за першу. Скільки кілометрів проїхав автомобіль за третю годину?
Варіант 2

1°. Знайдіть різницю: 7 002 065 440 – 6 919 278 416.

. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості відні­мання:

а) (2593 + 1389) – 1593; г) 9543 – (3989 + 1543);

б) (4597 + 3899) – 1899; д) 742 – (242 – 125);

в) 3697 – (2697 + 899); є) 5124 + 4318 – 3124.

3. Виконайте дії: 6 574 328 – (2 574 328 + 2 697 849).

4. Дошку розрізали на 3 частини. Довжина першої частини 57 см, друга частина коротша за першу на 18 см і довша за третю на 10 см. Якою була довжина дошки?
Варіант 3

1°. Знайдіть різницю: 8 003 096 320 – 7 838 107 048.

2º. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості відні­мання:

а) (8978 + 2859) – 1859; г) 429 – (229 – 141);

б) (4937 + 3887) – 4937; д) 8381 – (1623 + 6381);

в) 5836 – (2836 + 989); є) 4105 + 2895 – 1105.
3. Виконайте дії: 7 837 247 – (3 594 789 + 2 837 247).

4. Стрічку розрізали на 3 частини. Перша частина має довжину 24 см, друга частина довша за першу на 15 см, а третя частина коротша за другу на 9 см. Якою була довжина стрічки?
Варіант 4

1°. Знайдіть різницю: 8 127 345 602 – 324 857 809.

2°. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості відні­мання:

а) (4357 + 8829) – 3357; г) 5783 + 4119 – 4783;

б) (9389 + 6584) – 1584; д) 61326 – (9989 + 51326);

в) 9356 – (4356 + 2888); є) 4516 – (2516 – 1451).

3. Виконайте дії: 5 834 248 + 4 148 327 – 1 834 248.

4. Від мотузки завдовжки 200 м відрізали 3 шматки. Упер­ше відрізали 28 м, удруге — на 15 м більше, ніж уперше, а втретє — на 17 м менше, ніж удруге. Якою є довжина решти мотузки?
V. Підсумок уроку

Учитель підводить підсумок уроку, звертаючи увагу на правила:

a + (b c) = (a + b) c = (a c) + b.

Далі учитель повідомляє, що для проведення наступного уроку учням слід підготувати «планшети» — білий аркуш паперу у файлі. Під папір краще за все підкласти картон такого ж розміру, як ар­куш. Щоб картон і папір не випадали з файла, їх можна закріпити степлером. Для роботи з такими планшетами учням будуть необ­хідні фломастери чи маркери (сині, зелені, чорні), а також губка чи серветка для стирання записів. Слід наголосити, що такі планшети стануть учням у нагоді й у подальшому.
VI. Домашнє завдання

Принести планшет, маркери або фломастери.

[1]: №245, 237, 221,215.

[2]: № 154 (а, б, д, є, з), 155, 150.



Л.Г.Стадник. Математика 5 клас

Схожі:

УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
Урок математики в 1 класі
Мета: узагальнити табличні випадки додавання й віднімання в межах 10; вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10; повторити...
Урок 3 Тема. Додавання, віднімання, множення і ділення наближених значень
Мета: формувати в учнів уміння й навички зна­ходження суми, різниці, добутку і частки наближе­них значень; показати застосування...
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0
Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел
Урок №16 Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота...
Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота над задачею. Вимірювання та порівняння довжин сторін трикутника ( №№123-...
Тема. Дія віднімання. Властивості дії віднімання та їх використання для обчислень
Мета: узагальнити знання учнів про дію віднімання, вправляти у виконанні обчислень на табличне і поза табличне віднімання, вчити...
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета
Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач...
Складання і розв’язування прикладів на додавання та віднімання. Написання цифр
Мета. Продовжувати вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання, користуючись предметними малюнками, числовим...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка