|
Скачати 30.27 Kb.
|
І. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання числа від різниці. Самостійна робота № 3. Мета: Систематизація і поглиблення знань учнів з даної теми. Розгляд способів додавання і віднімання різниці чисел. Перевірка стану засвоєння теми «Віднімання чисел». План уроку
Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Учитель пропонує дітям перевірити свої результати виконання домашнього завдання, звіряючись з готовими розв'язками (їх учитель заздалегідь пише на дошці або використовує кодоплівку чи плакат). Підбивається стислий підсумок результатів, звертається увага на моменти, які потребують підвищеної уваги (завдання, з якими не впоралася не менш ніж третина учнів). II. Вивчення нового матеріалу Розв'язування усних вправ Відповіді учні надають з місць. [1]: № 236(1—6). [2]: № 147, 148. Тренувальні вправи [1]: №220(а, б). [2]: № 132 (б, г, д, є). Робота з підручником Учитель пропонує учням ознайомитися з матеріалом підручника: [1]: с. 57 (приклади 2, 3) ([2]: с. 37, 38). ІІІ. Первинне закріплення знань Відповіді на усні вправи учні надають з місць, для розв'язування письмових учитель викликає до дошки одного за одним кількох учнів. [1]: № 244 (1 – 4). [2]: №154 (в, г, є, ж). IV. Самостійна робота № 3 Варіант 1 1°. Знайдіть різницю: 5 004 026 301 – 4 937 848 916. 2°. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості віднімання: а) (357 + 289) – 157; г) 876 – (398 + 476); б) (863 + 471) – 371; д) 529 – (229 – 103); в) 643 – (243 + 398); є) 7382 + 1618 – 1382. 3. Виконайте дії: (3 875 674 + 2 348 754) – 2 875 674. 4. За 3 години автомобіль проїхав 163 км. За першу годину він проїхав 65 км, а за другу — на 17 км менше, ніж за першу. Скільки кілометрів проїхав автомобіль за третю годину? Варіант 2 1°. Знайдіть різницю: 7 002 065 440 – 6 919 278 416. 2°. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості віднімання: а) (2593 + 1389) – 1593; г) 9543 – (3989 + 1543); б) (4597 + 3899) – 1899; д) 742 – (242 – 125); в) 3697 – (2697 + 899); є) 5124 + 4318 – 3124. 3. Виконайте дії: 6 574 328 – (2 574 328 + 2 697 849). 4. Дошку розрізали на 3 частини. Довжина першої частини 57 см, друга частина коротша за першу на 18 см і довша за третю на 10 см. Якою була довжина дошки? Варіант 3 1°. Знайдіть різницю: 8 003 096 320 – 7 838 107 048. 2º. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості віднімання: а) (8978 + 2859) – 1859; г) 429 – (229 – 141); б) (4937 + 3887) – 4937; д) 8381 – (1623 + 6381); в) 5836 – (2836 + 989); є) 4105 + 2895 – 1105. 3. Виконайте дії: 7 837 247 – (3 594 789 + 2 837 247). 4. Стрічку розрізали на 3 частини. Перша частина має довжину 24 см, друга частина довша за першу на 15 см, а третя частина коротша за другу на 9 см. Якою була довжина стрічки? Варіант 4 1°. Знайдіть різницю: 8 127 345 602 – 324 857 809. 2°. Знайдіть значення виразу, використовуючи властивості віднімання: а) (4357 + 8829) – 3357; г) 5783 + 4119 – 4783; б) (9389 + 6584) – 1584; д) 61326 – (9989 + 51326); в) 9356 – (4356 + 2888); є) 4516 – (2516 – 1451). 3. Виконайте дії: 5 834 248 + 4 148 327 – 1 834 248. 4. Від мотузки завдовжки 200 м відрізали 3 шматки. Уперше відрізали 28 м, удруге — на 15 м більше, ніж уперше, а втретє — на 17 м менше, ніж удруге. Якою є довжина решти мотузки? V. Підсумок уроку Учитель підводить підсумок уроку, звертаючи увагу на правила: a + (b – c) = (a + b) – c = (a – c) + b. Далі учитель повідомляє, що для проведення наступного уроку учням слід підготувати «планшети» — білий аркуш паперу у файлі. Під папір краще за все підкласти картон такого ж розміру, як аркуш. Щоб картон і папір не випадали з файла, їх можна закріпити степлером. Для роботи з такими планшетами учням будуть необхідні фломастери чи маркери (сині, зелені, чорні), а також губка чи серветка для стирання записів. Слід наголосити, що такі планшети стануть учням у нагоді й у подальшому. VI. Домашнє завдання Принести планшет, маркери або фломастери. [1]: №245, 237, 221,215. [2]: № 154 (а, б, д, є, з), 155, 150. Л.Г.Стадник. Математика 5 клас |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
Урок математики в 1 класі Мета: узагальнити табличні випадки додавання й віднімання в межах 10; вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10; повторити... |
Урок 3 Тема. Додавання, віднімання, множення і ділення наближених значень Мета: формувати в учнів уміння й навички знаходження суми, різниці, добутку і частки наближених значень; показати застосування... |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |
Урок №16 Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота... Тема: Таблиці додавання і віднімання числа Творча робота над задачею. Вимірювання та порівняння довжин сторін трикутника ( №№123-... |
Тема. Дія віднімання. Властивості дії віднімання та їх використання для обчислень Мета: узагальнити знання учнів про дію віднімання, вправляти у виконанні обчислень на табличне і поза табличне віднімання, вчити... |
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач... |
Складання і розв’язування прикладів на додавання та віднімання. Написання цифр Мета. Продовжувати вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання, користуючись предметними малюнками, числовим... |