МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
КАФЕДРА ЮРИДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Навчально-методичний комплекс
навчальної дисципліни
“ПСИХОДІАГНОСТИКА”
підготовка бакалаврів
Напрям підготовки – Психологія 0401, спеціальність Психологія - 6.040101
1) спеціалізація - психологічне забезпечення оперативно-службової діяльності органів та підрозділів внутрішніх справ України;
2) спеціалізація - психологічне забезпечення діяльності підрозділів внутрішніх військ
Навчально-наукового інституту підготовки кадрів громадської безпеки
Автор: Александров Д.О.
кандидат психологічних наук, доцент
Затверджено
на засіданні кафедри протокол №___
від «____» _______ 20__р.
КИЇВ 2013
ЗМІСТ
1.Витяг з освітньо-кваліфікаційної характеристики
2.Витяг з освітньо-професійної програми
3.Анотація навчальної дисципліни зі структурно-логічною схемою (міждисциплінарними зв’язками )………………………..
|
………..
………..
………..
………...
|
4.Пояснювальна записка……………………………………………
|
………..
|
5.Навчальна програма навчальної дисципліни……………………
6.Тематичний план на поточний навчальний рік…….……………
|
………..
………..
|
7.Робоча навчальна програма……………………………………….
|
………..
|
8.Плани-конспекти лекційних занять……………………………....
|
………..
|
9.Плани семінарських занять…………………………………….
10.Плани практичних занять………………………………………..
11.Завдання для самостійної підготовки…………………………...
12.Індивідуальні навчально-дослідні завдання…………………….
13.Методичні вказівки (рекомендації) для викладачів і магістрантів…………………………………………………
14.Навчально-методичні матеріали для поточного, проміжного контролю та перелік питань підсумкового контролю …………….
15.Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення навчальної дисципліни ……………………………………………...
16.Методичні, наочні, мультимедійні, стимульні та опірні матеріали для лекцій і семінарів …………………………………...
|
………..
………..
………..
………..
………..
………..
………..
………..
|
17. Рекомендована література……………………………………..
|
………..
|
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ІП – індивідуальна підготовка
ВНЗ – вищий навчальний заклад
КМСОНП – кредитно-модульна система організації навчального процесу
МОНМС України – Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
МВС України – Міністерство внутрішніх справ України
СРМ – самостійна робота магістранта
1. ВИТЯГ З ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Відповідно до п.1. Галузь використання
Варіативна частина освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника Національної академії внутрішніх справ є складовою стандарту вищої освіти вищого навчального закладу та застосовується при підготовці фахівців:
Складова стандарту вищої освіти вищого навчального закладу придатна для цілей сертифікації фахівців та атестації випускників Навчально-наукового інституту підготовки кадрів громадської безпеки та психологічної служби Національної академії внутрішніх справ за спеціальністю «психологія».
У стандарті використано терміни та відповідні визначення, що подані у НДУ 01-2002.
Професійні завдання: 1.5. Участь у розробці письмових рекомендацій щодо вдосконалення форм і методів роботи різних підрозділів органів внутрішніх справ. 2.2. Безпосередня участь у підборі, психологічному супроводженні, розстановці, навчанні та вихованні особового складу управління (відділу) в органах внутрішніх справ.
2.ВИТЯГ З ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
Відповідно до додатка В
№ з/п
|
Назва
навчальної
дисципліни
|
Шифри блоків, змістовних модулів навч. дисциплін
|
Мінімальна кількість навч. годин/кредитів
|
1.
|
Цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки
|
1.5
|
Психодіагностика
|
ГСЕ
|
144/4
|
3. АНОТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ
Метою дисципліни «Психодіагностика» є озброєння майбутніх психологів вмінням самостійно проводити психодіагностичну роботу в органах та підрозділах внутрішніх справ, робити висновки та пропозиції щодо психологічного супроводження оперативно-службової діяльності, консультаційної роботи, а також закладення теоретичного підґрунтя професійного використання психометричних методів, навчання курсантів самостійному проведенню психодіагностичних обстежень за допомогою основних методик сучасної психодіагностики, методично та науково вірному інтерпретуванню зібраних даних з урахуванням знань, отриманих в з інших дисциплін.
|