«Розв’язування трикутників»


Назва«Розв’язування трикутників»
Сторінка1/10
Дата13.04.2013
Розмір0.79 Mb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Математика > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Контрольні роботи

з геометрії

для 9 класу

з поглибленим вивченням математики

за програмою:

«Програма для 8 – 9 класів з поглибленим вивченням математики. – Інформаційний збірник МОНУ, №16,17, червень 2008 року»

Пояснювальна записка

Дана розробка містить контрольні роботи з геометрії для 9 класу з поглибленим вивченням математики за програмою: «Програма для 8 – 9 класів з поглибленим вивченням математики. – Інформаційний збірник МОНУ, №16,17, червень 2008 року». В даній розробці також містяться відповіді до кожної контрольної роботи та перелік самих контрольних робіт.

На виконання кожної контрольної роботи відводиться один урок. Виняток становить підсумкова (річна) контрольна робота, на виконання якої відводиться два уроки.

Кожна контрольна робота складається з 4 варіантів, які містять тестові завдання, завдання на відшукання відповідностей, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Виконання тестових завдань вимагає від учнів стандартного застосування програмового матеріалу. Кожне тестове завдання містить п’ять варіантів відповідей, з яких лише одна – правильна. Виконуючи завдання на встановлення відповідностей, учням необхідно утворити логічні пари. Розв’язання завдань з розгорнутою відповіддю повинні бути повними і містити обґрунтування основних етапів та отриманої відповіді. Деякі контрольні роботи містять додаткові завдання.

Завдання в тестовій формі та на встановлення відповідності відповідають початковому та середньому рівням навчальних досягнень учнів. Остання задача в кожній контрольній роботі відповідає високому рівню.

Контрольні роботи апробовані з учнями 9 класів з поглибленим вивченням математики.

Перелік контрольних робіт

з геометрії

для класів з поглибленим вивченням математики

9 клас



  1. Контрольна робота № 1

Тема: «Розв’язування трикутників»

  1. Контрольна робота № 2

Тема: «Правильні многокутники»

  1. Контрольна робота № 3

Тема: «Декартові координати на площині»

  1. Контрольна робота № 4

Тема: «Вектори»

  1. Контрольна робота № 5

Тема: «Перетворення фігур»

  1. Контрольна робота № 6

Тема: «Початкові відомості зі стереометрії»

  1. Підсумкова (річна) контрольна робота


Контрольна робота № 1

Тема: «Розв’язування трикутників»

Варіант 1
Завдання 1-3 мають по 5 варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Виберіть правильну, на вашу думку, відповідь і позначте її у бланку відповідей.

1. Знайдіть sin 135°.


А

Б

В

Г

Д












2. Знайдіть , якщо .

А

Б

В

Г

Д





1






3. Знайдіть площу трикутника, якщо r = 8 см, p = 5 см, де p – півпериметр цього трикутника, rрадіус вписаного в трикутник кола.

А

Б

В

Г

Д

1,6 см2

13 см2

20 см2

40 см2

3 см2


Завдання 4-6 – завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Висновки, зроблені у розв’язанні, повинні бути достатньо обґрунтованими.

4. Розв’яжіть трикутник АВС, якщо АВ = см, ВС = 5 см, А = 45.

5. В ромбі з площею 98 см2 один з кутів дорівнює 150. Знайдіть радіус кола, вписаного в ромб.

6. У паралелограмі ABCD кут A – гострий, АВ = см, AD = 4 см, а діагональ BD =см. Знайдіть кут в градусах між діагоналями паралелограма.
Варіант 2
Завдання 1-3 мають по 5 варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Виберіть правильну, на вашу думку, відповідь і позначте її у бланку відповідей.
1. Знайдіть cos 150°.

А

Б

В

Г

Д












2. Знайдіть , якщо = 0,6, = 0,8.

А

Б

В

Г

Д

0,6

0,8

0,48

0,96

1,4


3. Знайдіть площу чотирикутника, якщо його діагоналі дорівнюють 8 см і 5 см, а кут між ними – 30.


А

Б

В

Г

Д

10 см2

20 см2

40 см2

13 см2

3 см2


Завдання 4-6 – завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Висновки, зроблені у розв’язанні, повинні бути достатньо обґрунтованими.

4. Розв’яжіть трикутник АВС, якщо АС = 7см, ВС = 8 см, В = 60.
5. Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 40 см, а висота, проведена до основи, – 32 см. Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника.
6. У рівнобічній трапеції бічна сторона дорівнює 25 см, діагональ – 30 см, а менша основа – 11 см. Знайти радіус кола, описаного навколо трапеції.
Варіант 3
Завдання 1-3 мають по 5 варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Виберіть правильну, на вашу думку, відповідь і позначте її у бланку відповідей.

1. Знайдіть ctg 120°.


А

Б

В

Г

Д





1



0


2. Знайдіть , якщо = – 0,8.


А

Б

В

Г

Д

– 0,8

0,8

0,6

0,96

– 0,6


3. Знайдіть площу трикутника, якщо його сторони дорівнюють 8 см і 5 см, а кут між ними – 30°.


А

Б

В

Г

Д

10 см2

20 см2

40 см2

13 см2

3 см2


Завдання 4-6 – завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Висновки, зроблені у розв’язанні, повинні бути достатньо обґрунтованими.

4. Розв’яжіть трикутник АВС, якщо ВС = см, АС = 2 см, С = 135.
5. Сторони паралелограма дорівнюють 13 см і 14 см, а одна з його діагоналей – 15 см. Знайдіть найменшу висоту паралелограма.
6. В ромбі ABCD з площею 98 см2В = 150. Точка Н – це точка перетину діагоналей ромба. З точки Н на його сторони АВ і ВС проведено висоти НМ і НК. Знайдіть площу трикутника НМК.

Варіант 4
Завдання 1-3 мають по 5 варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Виберіть правильну, на вашу думку, відповідь і позначте її у бланку відповідей.
1. Знайдіть tg 135°.

А

Б

В

Г

Д

– 1



1



Не існує


2. Знайдіть , якщо = 0,8 і 90 ≤  ≤ 180 .


А

Б

В

Г

Д

– 0,8

0,8

0,6

0,96

– 0,6


3. Знайдіть площу трикутника, якщо а = 8 см, ha = 5 см.


А

Б

В

Г

Д

1,6 см2

13 см2

20 см2

40 см2

3 см2


Завдання 4-6 – завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Висновки, зроблені у розв’язанні, повинні бути достатньо обґрунтованими.

4. Розв’яжіть трикутник АВС, якщо АВ = см, ВС = 1 см, В = 150.
5. Знайдіть кути ромба, периметр якого дорівнює 24 см, а площа – 18 см2.
6. З вершини тупого кута B паралелограма ABCD проведено висоти ВМ і ВК. Знайдіть площу трикутника ВМК, якщо АВ =, AD = 4 см, а діагональ BD =см .

Контрольна робота № 2

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Схожі:

Тема : «Розв’язування трикутників в прикладних задачах»
Мета уроку : 1 формування вмінь учнів застосовувати знання розв’язування трикутників до
Урок гра з геометрії в 8 класі. Тема уроку
«Подібність трикутників» в процесі розв’язування задач; розглянути застосування подібності трикутників для розв’язування практичних...
Урок №60 Тема. Розв'язування прямокутних трикутників
Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту поняття «розв'язати трикутник» та схем розв'язання чотирьох основних задач на знаход­ження...
9-й клас. ГЕОМЕТРІЯ
Розв'язує трикутники. Застосовує алгоритми розв'язування трикутників до розв'язування прикладних задач
Тема: Рівність трикутників
«Рівність трикутників»; формувати вміння та навички до розв’язування задач;закріпити вміння учнів розв’язувати задачі з використанням...
УРОК №29 Тема уроку
Мета уроку: формувати вміння учнів використовувати під час розв'язування задач означення подібних трикутників, ознаки подібності...
УРОК №27 Тема. Трикутники, рівність трикутників
«Трикутники» (озна­чення трикутника і його елементів, види трикутників, сума кутів трикутника, ознаки рівності трикутників); повторити,...
УРОК №62 Тема уроку
Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми «Розв'язування прямо­кутних трикутників», уміння застосовувати отримані знання під...
Урок №61 Тема. Розв'язування задач
Мета: закріпити та систематизувати знання учнів про вивчені спів­відношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику та їх...
І. Розв’язування трикутників
Козлова О. М. методист математики Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка