ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА


Скачати 1.6 Mb.
Назва ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА
Сторінка 1/14
Дата 02.04.2013
Розмір 1.6 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


Львівський інститут банківської справи

Університету банківської справи

Національного банку України

Кафедра суспільних дисциплін
З. В. ГІПТЕРС

ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА

конспект лекцій
МЕТОДИЧНі рекомендації

для студентів напрямів підготовки

6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»

Львів

2012

Гіптерс З. В. Психологія та педагогіка. Опорний конспект лекцій. Методичний посібник для студентів напрямів підготовки: 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці», галузь знань – 0305 – «Економіка та підприємництво». – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2012. – 129 с.
Укладач: Гіптерс З. В., кандидат педагогічних наук, доцент.

Рецензенти: Скринник З. Е., доктор філософських наук, професор

Васянович Г. П., доктор педагогічних наук, професор


Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри суспільних дисциплін,

протокол № __ від _________ 2012 р.

Затверджено Науково-методичною радою інституту,

протокол № __ від __________ 2012 р.

Зміст

Тематичний план модуля «Психологія та педагогіка» 2012–2013 н. р.

Вступ………………………………………………………………………...с.

Тема 1. Природа психіки і предмет психологічної науки…………с.

Тема 2. Мозок і психіка…………………………………………… с.

Тема 3. Емоційно-вольова характеристика людини……………… с.

Тема 4. Пам’ять……………………………………………………… с.

Тема 5. Пізнавальні процеси………………………………………… с.

Тема 6. Особистість та її індивідуально-психологічні особливості..с.

Тема 7. Поняття «Я – концепції» та її вплив на життєдіяльність людини

Тема 8. Періодизація психічного розвитку особистості………….. с.

Тема 9. Діяльність та її психологічна структура ………………… с.

Тема 10. Особистість у спілкуванні…………………………………. с.

Тема 11. Конфлікти і шляхи їх розв’язання……………………….. с.

Тема 12. Психологія менеджменту ………………………………… с.

Тема 13. Педагогіка як наука: витоки і сучасність………………… с.

Тема 14. Економічна освіта молоді в Галичині

на початку ХХ століття………………………………………………...с.

Тема 15. Дидактика як галузь педагогіки…………………………… с.

Тема 16. Педагогічні методи навчання……………………………… с.

Тема 17. Теорія виховання…………………………………………… с.

Тема 18. Національно-патріотичне виховання української молоді…с.

Тема 19. Естетична соціалізація особистості …………………………с.

Тема 20. Виховання і віра…………………………………………… с.

Тема 21. Виховання і свобода людини……………………………… с.

Тема 22. Система ціннісних орієнтацій у вихованні……………… с.

Тема 23. Вища освіта України і Болонський процес…………………с.

Післямова……………………………………………………………………….с.

Додаток № 1. Плани семінарських занять………………………………….с.

Додаток № 2. Самостійна робота студентів………………………………..с.

Додаток № 3. Індивідуальна робота студентів……………………………с.

Додаток № 4. Перелік питань до ПМК……………………………………с.

Додаток № 5. Список рекомендованої літератури………………………..с.

Додаток № 6. Критерії оцінювання знань студентів з модуля «Психологія та педагогіка»………………………………………………………………………с.

Мета та завдання навчальної дисципліни «Психологія та педагогіка»


Мета: сформувати основи наукового світогляду студентів, засади їх особистісної культури. Засвоєні при вивченні курсу знання мають стати теоретичною основою світосприйняття, практичної або дослідницької діяльності, особистої життєвої позиції майбутнього спеціаліста.

Завдання:

Розділ "Психологія" спрямовує увагу студентів на зміст історичної еволюції самосвідомості людства, дає йому ключ до розуміння світоглядних орієнтирів людини на основних етапах розвитку суспільства. Тут наголошено на спадковості і поступальності в процесі духовної еволюції людства. Тут зосереджено увагу на питаннях відношення людини до світу та до самої себе,

Розділ “Педагогіка” дає студентові розуміння основних проблем педагогіки, допомагає усвідомити зміст і специфіку основних принципів національного виховання у контексті розвитку світової педагогічної науки, у виробленні життєвої позиції особистості у контексті складних проблем, які розв'язує людство на межі тисячоліть. Тут підкреслено роль освіти і виховання як внутрішньої основи національної культури та ментальності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: зміст категоріального апарату курсу, визначення основних психолого-педагогічних понять, зміст та особливості використання психодіагностичних методик відповідно до їх призначення.

вміти: виявляти психологічні особливості інших людей та будувати позитивні стосунки з оточенням, аналізувати психолого-педагогічні ситуації, інтерпретувати їх для вирішення практичних проблем, ілюструвати теоретичні положення прикладами, робити самостійні висновки щодо змісту конкретних напрямків та ідей окремих представників педагогічної думки, застосовувати одержані знання про психічні явища, пізнавальні процеси, закономірності формування особистості у процесі виховання, навчання, освіти, спілкування. Організовувати спільну професійну діяльність, подавати психологічну допомогу, творчо застосовувати досвід навчання та виховання для саморозвитку, самовиховання, самовдосконалення, а також приймати власні рішення, ідентифікувати та відкидати помилкові припущення.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

Схожі:

Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч посібник...
Тема Цілі та завдання психолого-педагогічної підготовки фахівця. Психологія та педагогіка як науки
Дитяча психологія, психологія підлітка, психологія юнацького віку,...
Психологія – наука, яка вивчає загальні закономірності розвитку людини, її психічні процеси, стани та властивості. ( вчення про душу...
Методичні рекомендації з дисципліни
...
Педагогіка і психологія вищої школи Навчально-методичний посібник
Друкується за ухвалою методичної ради Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
1. Психологія як наука. Її предмет і завдання Зміст понять «психологія»,...
Предмет, функції психологічної науки і практики в суспільному розвитку. Історія розвитку психологічної науки. Галузі психології....
5 2012 ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА
Марченко О. В. Трансформація сучасного простору освіти: тенденції та пріо­ритети / О. В. Марченко // Теорія і практика управління...
1. Загальні засади дошкільної педагогіки Дошкільна педагогіка, як...
Загальними засадами дошкільної педагогіки є її предмет, особливості та організація педагогічного дослідження в галузі дошкільної...
ТЕМА : ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК
Педагогіка – це сукупність теоретичних і прикладних наук про навчання, виховання і розвиток особистості
Тема Питання
...
Урок як трибуна протиріч, проблем для дитини, що змушує мене як вчителя...
«наповнити посудину, і запалити факел», від його вміння організувати систематичну пізнавальну діяльність залежить ступінь інтересу...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка