|
Скачати 82.35 Kb.
|
ТЕСТОВА ПЕРЕВІРКА З ПЕДАГОГІКИ ТЕМА : ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 1.Що називається педагогікою ? 1 Педагогіка – це наука про мистецтво впливу вихователя на поведінку вихованця. 2. Педагогіка – це сукупність теоретичних і прикладних наук про навчання, виховання і розвиток особистості. 3. Педагогіка вивчає закономірності розвитку дитини і визначає програму цього розвитку.. 4.Педагогіка займається організацією спільної діяльності педагога і вихованця. Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 2 .Що визначає виникнення педагогіки як науки ? 1. Об’єктивна потреба в підготовці людини до життя і праці. 2. Піклування батьків про щастя своїх дітей. 3. Біологічний закон про збереження роду. 4. Прогрес науки і техніки. Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 3.Сьогодні розширюються границі педагогіки як науки і відповідно до цього намагаються дати назву науці про виховання. Який термін найбільш точно визначає «масштаби» сучасної педагогіки ? 1 Педагогіка / від грецького «пайди» - діти та «аго» - веду /. 2. Андрагогіка / від грецького «андрос» - чоловік і «аго» - веду/. 3. Антропогогіка / від грецького «антропос» - людина і «аго» - веду/. Закінчити думку: 4. Стадії педагогіки можна розглядати в такому порядку : Народна педагогіка – духовна педагогіка -_____________ педагогіка. Закінчити думку: 5. Родинна педагогіка сприяє формуванню у дітей ____________________... Закінчити думку: 6. Виховання дітей та молоді шляхом залучення їх до сезонних робіт, підтримання звичаїв, участі і святах і обрядах передбачає педагогіка __________________. Із запропонованих відповідей оберіть правильні : 7. Якими є основні завдання козацької педагогіки :
Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 8. Хто першим виділив педагогіку як самостійну науку ? 1. Арістотель. 3.Я.А.Коменський. 2. А.С.Макаренко. 4. В.О.Сухомлинський. Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 9. В якому столітті педагогіка набула статус самостійної науки ? 1. ХVІ. 2 ХVІІ 3 ХVІІІ. 4.ХІХ Із запропонованих відповідей оберіть правильні : 10. Що є джерелами педагогіки ? 1. Прислів’я, приказки, пісні, казки, обряди, звичаї. 2.Народна педагогіка. 3.Педагогічні ідеї і теорії прогресивних педагогів минулого. 4. Сучасні педагогічні дослідження. 5. Надбання гуманітарних наук. 6. Надбання різних наук. 7.Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду. ТЕМА : ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ.. Закінчити думку: 11. Навчально-виховна діяльність , що здійснюється в закладах освіти людьми, уповноваженими на це суспільством є _____________ педагогіки. Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 12. До якої групи включені основні педагогічні категорії (поняття) ? 1. Середовище, спадковість, виховання. 2. Знання, вміння, навички. 3. Виховання , освіта, навчання. 4. Школа, учитель, учні. Закінчити думку: 13. Цілеспрямований та організований процес формування особистості ______________. Закінчити думку: 14. Освіта це - _______________________________________________________________ Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 15.Цілеспрямована взаємодія учителя і учнів, у процесі якої засвоюються знання, формуються вміння й навички – це __________ 1.Виховання 2 Освіта. 3 Навчання. 16.Встановіть відповідність :
Закінчити думку: 17. Головні завдання педагогіки на сучасному етапі : - вдосконалення ________________; - вивчення передового педагогічного досвіду і створення на цій основі _____________; - модернізація існуючих ________ і___________ навчання і виховання. Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 18. Визначте, до якої групи віднесено науки, що становлять систему педагогічних наук:
Із запропонованих відповідей оберіть правильні : 19. З якими дисциплінами педагогіка має прямий зв'язок : 1 .Філософія, 2. Етика. 3. Психологія. 4. Соціологія. 5.Кібернетека. 6. Математика. 7.Хімія. 8.Фізика Із запропонованих відповідей оберіть правильну : 20.Вивченням виховання займається ряд наук (етика, соціологія, психологія та ін). Який варіант відповіді, характеризує вивчення виховання в аспекті педагогічної науки ? 1. Вивчення виховання як фактора суспільного розвитку. 2.Вивчення виховання як фактора психологічного розвитку людини. 3. Вивчення виховання як фактора морального прогресу суспільства. 4. Вивчення виховання як процесу розвитку і формування особистості. ТЕМА: СИСТЕМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ.
1.Аспірантура , 2. Вища освіта, 3 Докторантура, 4. Дошкільна освіта, 5.Загальна середня освіта, 6 Післядипломна освіта, 7 Позашкільна освіта, 8. Професійно-технічна освіта, 9.Самоосвіта. 2.Які освітні рівні пропущені ? Запишіть всі освітні рівні в правильному порядку. Початкова загальна освіта, базова загальна освіта, професійно-технічна освіта, повна вища освіта. 3.Який освітньо-кваліфікаційний рівень буде присвоєно вам по закінченню Канівського училища культури і мистецтв ? 4. Закінчити думку: Сукупність навчально-виховних закладів, які систематично і послідовно здійснюють виховання , навчання і підготовку до життя підростаючих поколінь відповідно до завдань суспільства , становлять _________________.
ТЕМА : ЗМІСТ ОСВІТИ. 1. Що ви розумієте під змістом освіти ? Виберіть правильну відповідь. 1. Зміст освіти – це чітко окреслена система знань, умінь та навичок, якими учні оволодівають у певних навчальних закладах. 2.У змісті освіти окреслено перелік навчальних дисциплін, факультативів, які вивчаються у школі. 3.Зміст освіти регламентує обсяг знань, які відкриті вченими. 4. Правильної відповіді немає.
ТЕМА : ПРОЦЕС НАВЧАННЯ. 1. Що називається дидактикою ? Виберіть правильну відповідь. 1. Дидактика – це галузь педагогіки, яка розробляє закономірності, принципи, форми і методи навчання та освіти. 2. Дидактика – це наука , яка досліджує особливості діяльності вчителя. 3. Предметом дидактики є методи навчання дітей. 4. Правильної відповіді немає. 2. Яка схема правильно відображає взаємозв’язок педагогіки, дидактики і окремої методики ? 1. Педагогіка – окрема методика – дидактика. 2. Дидактика – педагогіка – окрема методика. 3. Педагогіка – дидактика – окрема методика. 4. Дидактика – окрема методика – педагогіка. 3.Який взаємозв’язок між навчанням і розвитком ? Виберіть правильну відповідь. 1.Навчання і розвиток – процеси, які незалежні один від одного. 2. Навчання повною мірою визначається розвитком. Рівень розвитку обумовлює характер і зміст навчання. Але навчання не впливає на розвиток. 3. Навчання і розвиток – процеси взаємообумовлені. Навчання залежить від розвитку, але в свою чергу сам розвиток стимулюється навчанням. Навчання веде за собою розвиток. 4. Правильної відповіді немає. 4. Що називається навчанням ? із наведених відповідей оберіть одну правильну. 1. Навчання – це діяльність учнів, в результаті якої здійснюється розвиток інтелектуальних можливостей особистості. 2. Навчання – це цілеспрямований процес взаємодії вчителя і учнів , у ході якого здійснюється засвоєння знань, формування умінь і навичок. 5. Яка схема відображає шлях пізнання наукової істини ? 1. Розум – закони природи. 2. Теорія – практика. 3. Живе спостереження – абстрактне мислення – практика. 4. Корисність знань – істинність знань. 6. Розмістіть у логічній послідовності компоненти структури процесу учіння. 1.Застосування(відтворення) 2.Розуміння. 3. Сприймання. 4.Узагальнення. 5. Систематизація. 6. Запам’ятовування. 7.У яку групу включені поняття, що належать до функцій навчання ? 1. Знання, методи, принципи. 2. Виховання, діагностика, форми. 3. Освіта, розвиток, виховання. 4. Правильної відповіді немає. 8.Назвіть головні положення , на які спирається навчання : 1. Закономірності розвитку. 2. Методи і засоби. 3. Принципи навчання. 4. Правильної відповіді немає 9.Яке визначення „принципи навчання” ви вважаєте правильним ? 1. Принципи навчання – це організаційні форми стимулювання учнів до пізнавальної діяльності. 2. Під принципами навчання розуміють засоби , які е провідними чинниками діяльності учнів. 3. Принципи навчання – це вихідні положення ( вимоги) , які визначають зміст, форми і методи навчальної діяльності . 4. Правильної відповіді немає. |
13. Педагогіка як наука. Її предмет і завдання Зміст понять «педагогіка»,... Предмет і об’єкт педагогіки. Основні етапи розвитку педагогіки і освіти. Категорії педагогіки (виховання, освіта, навчання, розвиток).... |
ЛЕКЦІЯ 1 ТЕМА Педагогіка — наука, що вивчає процеси виховання, навчання і розвитку особистості |
Парсонс В. Публічна політика. Вступ до теорії і практики аналізу політики: Пер з анг Тема Політична аналітика як наука. Етапи становлення політичної аналітики. Інформаційне забезпечення аналітичного процесу |
Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч посібник... Тема Цілі та завдання психолого-педагогічної підготовки фахівця. Психологія та педагогіка як науки |
Тема Політика як соціальне явище. Політологія як наука (2 години) Політика як суспільне явище: підходи до визначення, становлення політики та політичних відносин як результат історичного розвитку.... |
ТЕМА: ВИДАВНИЧА ТА РЕДАКТОСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЗЕМЛЯХ НАДНІРЯНСЬКОЇ УКРАЇНИ ДО 50-Х РР. ХІХ СТ Харків як джерело національно-культурного відродження Надніпрянської україни. Становлення та розвиток Харківського університету 1805... |
— наука, що вивчає процеси виховання, навчання і розвитку особистості. Етапи Педагогіка — наука, що вивчає процеси виховання, навчання і розвитку особистості |
1. Загальні засади дошкільної педагогіки Дошкільна педагогіка, як... Загальними засадами дошкільної педагогіки є її предмет, особливості та організація педагогічного дослідження в галузі дошкільної... |
РОЗВИТОК ДУХОВНО–ТВОРЧОЇ Му пріоритетним завданням навчання в початковій школі на сучасному етапі повинно бути не лише сформувати в учнів певну суму знань,... |
Програма курсу Професійна педагогіка наука і навчальний предмет Профпедагогіка як галузь педагогічної науки, її методологія. Предмет профпедагогіки та предмет навчального курсу. Основні категорії... |