|
Скачати 1 Mb.
|
Відділ освіти Лозівської міської ради Міський центр практичної психології і соціальної роботи Лозівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 6 «Посмішка» Лозівський дошкільний навчальний заклад комбінованого типу (ясла-садок) № 13 «Росинка» “Психологічний супровід впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі” З досвіду роботи творчої групи психологів ДНЗ Лозова 2011 Схвалено методичною радою відділу освіти Лозівської міської ради Харківської області Протокол № 1 від 10.01.2011 р. Автори-упорядники: Мушик Євгенія Олександрівна – практичний психолог Лозівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 6 “Посмішка” Гапон Олена Михайлівна – практичний психолог Лозівського дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 13 “Росинка” Рецензенти: Сарженко Ірина Віталіївна – завідувач центру практичної психології і соціальної роботи Ткаченко Олена Миколаївна – провідний спеціаліст міського відділу освіти “Психологічний супровід впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі”: досвід роботи творчої групи психологів ДНЗ – Лозова, МЦППіСР, ЛДНЗ №6, ЛДНЗ № 13, 2011. – 119 с. У посібнику висвітлено одну із актуальних і водночас складну для педагогів проблему впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі”, а саме: психологізація усього розвивально-виховного процесу в дошкільному закладі; формування психологічної грамотності педагога, його професійної зрілості, педагогічної культури та майстерності. Для педагогів, практичних психологів дошкільних навчальних закладів. ЗМІСТПояснювальна записка 4План роботи творчої групи практичних психологів ДНЗ 8Психологічний супровід впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі” – круглий стіл з психологами ДНЗ 12Особливості статевого виховання дітей дошкільного віку. Урахування гендерних аспектів у вихованні – семінар-практикум для вихователів та психологів ДНЗ 17Щоденники спостереження за індивідуальним розвитком дитини за БП розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі” – круглий стіл з психологами ДНЗ 31Психолого-педагогічний супровід адаптації дітей до умов навчального закладу – семінар-практикум для ММО вихователів груп раннього та молодшого дошкільного віку та психологів ДНЗ 34Явище обдарованості крізь призму Базової програми розвитку дитини дошкільного віку ”Я у Світі” – семінар-практикум для вихователів та психологів ДНЗ 40Використання практики ігрової терапії в роботі працівника дошкільного закладу – семінар-практикум для вихователів ДНЗ 47Аналіз роботи творчої групи психологів ДНЗ 56З досвіду роботи психологів ДНЗ міста Лозова 57Презентація гурткової роботи «Психологічна абетка для малюків» 80Презентація корекційно-розвивальної роботи «Розвиток емоційної сфери та комунікативних навичок дітей» 85Додатки 91Перелік використаної та рекомендованої літератури: 117“У вихованні все повинно базуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, хоч би як хитро він був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання.” К. Д. Ушинський “Без особистого безпосереднього впливу вихователя на вихованця справжнє виховання, що проникає в характер, неможливе. Тільки особистість може діяти на розвиток і визначення особистості, тільки характером можна формувати характер. Причини такого морального магнетизування приховані глибоко в природі людини.” К. Д. Ушинський “Виховання – велика справа: ним вирішується доля людини... Нове, щоб бути дійсним, має історично розвинутися із старого, – і в цьому законі полягає важливість виховання, і ним же зумовлюється важливість тих людей, які беруть на себе священний обов'язок бути вихователями дітей.” В. Г. Бєлінський “Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина.” Ж.-Ж. Руссо |
ТЕХНОЛОГІЯ приготування страв ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Зміст модуля передбачає оволодіння учнями 5 (6) класів основами технології приготування страв |
Програми гуртка ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Сьогодні зміст позашкільної освіти й навчання перебуває на важливому етапі переходу до більш якісного рівня, який має забезпечувати... |
ПРОГРАМИ для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання Пояснювальна записка |
Додаток И Пример рефератів українською та англійською мовами Пояснювальна записка до дипломного проекту: 81 с., 34 рис., 6 табл., 2 додатка, 35 джерел |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Пропозиції за результатами громадського обговорення просимо надсилати за електронною адресою: k |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ є... |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ... |
Пояснювальна записка Ця гра може зайняти цілий урок. Пропонуємо використати гру при вивченні п’єси Г.Ібсена „Ляльковий дім” |
Пояснювальна записка Навчальна дисципліна «Фізична культура» – самостійна галузь діяльності у соціокультурному просторі й викладається у загальноосвітніх... |
Пояснювальна записка Мета вивчення навчальної дисципліни Навчальна програма складена згідно освітньо-професійної програми ГСВО напряму 030402 «Правознавство» |