ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
|
Сумик Тетяна. Педагогічні погляди просвітителів Приазов’я в 20-30 роки ХХ століття
|
9
|
Мосейко Катерина. Сучасний погляд на проблеми навчання і виховання у педагогічній спадщині К.Зінківського
|
10
|
Назаренко Вікторія. Духовна основа людини як визначальна якість її особистості
|
12
|
Старовєрова Надія. Методичний комплекс вивчення історії розвитку методу проектів у педагогіці
|
13
|
Бакшеєва Юлія. Н.Лубенець про суспільне дошкільне виховання
|
15
|
Драганова Юлія. Є.Водовозова про трудове виховання
|
17
|
|
|
ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Шепель Ольга. Психологічні аспекти визначення віку
|
19
|
Пирлик Марина. Вплив факторів ризику на психологічне здоров’я старшокласників
|
20
|
Кудієнко Олена. Вплив родини на психологічне здоров’я старшокласників
|
22
|
Герегієв Василь, Донських Катерина. Характеристика стану психологічного здоров’я студентів факультету початкової освіти та практичної психології
|
24
|
Курочка Вікторія. Розробка засобів психологічної реабілітації дітей-інвалідів
|
26
|
Орешето Юлія. Виховання особистості як шлях її соціалізації
|
28
|
Кадук Тетяна. Взаємозв’язок навчальних досягнень та акцентуацій характеру в юнацькому віці
|
29
|
Борсук Світлана. Принципи наукового стилю мислення
|
31
|
Каравайкина Ольга. Изучение творческого воображения студентов педвуза
|
33
|
Проскуренко Дар’я. Факторы, влияющие на адаптацию студентов в процессе академической мобильности
|
35
|
Паревская Ирина. Значение психологического фактора в проектах по устной истории
|
37
|
|
|
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
|
|
Негрій Інна. Особливості словесної творчості старших дошкільників
|
39
|
Швачунова Ольга. Виховання вольових якостей дошкільника
|
41
|
Овсянникова Олена. Місце художньої літератури у вихованні дітей дошкільного віку
|
42
|
Ружина Наталя. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку
|
44
|
Дорофєєва Кристина. Дидактична гра як засіб розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку
|
45
|
Матвєєва Ганна. Рухи під музику в системі організації здорового способу життя дошкільників
|
47
|
Баранова Поліна. Малі фольклорні форми як засіб залучення дітей до мистецтва танцю
|
49
|
Бондаренко Наталя. Інтерактивні форми методичного керівництва фізкультурно-оздоровчою роботою в дошкільному навчальному закладі
|
51
|
Вергун Олена. Формування зв’язних висловлювань міркувань у дітей 6-го року життя
|
52
|
Северин Тетяна. Педагогічні умови формування зв’язності мовлення дітей 5-го року життя
|
53
|
Стовбун Ірина. Вплив дидактичних ігор з математичним змістом на інтелектуальний розвиток дітей старшого дошкільного віку
|
55
|
Ногіна Яна. Дидактична іграшка як засіб розумового розвитку дітей раннього віку
|
57
|
Старцева Аліна. Роль аудіовізуальної культури у вихованні дошкільників
|
59
|
Угрін Галина. Проблема інтегрованого підходу до формування в дошкільників елементів математики
|
60
|
Уколова Нелли. Предшкольное образовательное пространство развивающего воспитания ребёнка
|
62
|
Зінченко Людмила. Популяризація здорового способу життя серед дітей дошкільного віку шкіл-інтернатів
|
66
|
|
|
ПЕДАГОГІКА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
|
|
Сенченко Яна. Сучасний контекст розвитку шкільної початкової освіти
|
69
|
Грязнова Надія. Міжособистісні стосунки в молодшому шкільному віці
|
70
|
Чубенко Вікторія. Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у процесі навчально-виховної діяльності
|
72
|
Саакян Арміне. Комп’ютеризація навчального процесу в початковій школі
|
74
|
Радченко Ольга. Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній початковій школі
|
76
|
Галич Катерина. Психологічні умови екологічного виховання молодших школярів
|
78
|
Верещак Галина. Формування в молодших школярів умінь удосконалювати власні висловлювання
|
79
|
Лавриненко Катерина. Формування в молодших школярів умінь користуватися лінгвістичними словниками на уроках рідної мови
|
81
|
Поліщук Анна. Умови навчання молодших школярів творчої проектної діяльності
|
83
|
Самура Анна. Формування моральних якостей у молодших школярів
|
84
|
Малихіна Ольга. Психолого-педагогічні проблеми адаптації дитини до школи
|
86
|
Заблоцька Катерина. Формування та корекція мотивації учіння молодших школярів
|
88
|
Фільчакова Анна. Дидактична характеристика системи оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
|
89
|
Шелудько Марина. Спостереження та практичні завдання-дослідження як методи екологічного виховання молодших школярів
|
91
|
Нестеренко Олег. Екологічне виховання молодших школярів як основне завдання початкової ланки освіти
|
93
|
Холод Анастасія. Кохання в юності – фізіологічна потреба організму чи передумова сімейного життя?
|
95
|
Ліхачова Любов. Формування мотивів до самостійної навчальної діяльності у молодших школярів
|
97
|
Мирошниченко Ирина. К вопросу о использовании информационных технологий на уроках математики в начальной школе
|
98
|
Дмитрова Кристина. Учебно-познавательная игра в начальных классах
|
101
|
Тилик Катерина. Теоретичні аспекти використання пізнавальних завдань випереджаючого характеру в процесі навчання 6-річних учнів
|
102
|
Фоменко Вікторія. Психолого-педагогічні передумови використання коміксів як засобу формування іншомовних мовленнєвих умінь в учнів молодшого шкільного віку
|
104
|
Cлива Ганна. Формування готовності молодшого школяра до праці
|
106
|
Сіра Юлія. Теоретичні засади організації творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва
|
108
|
Чубенко Вікторія. Особливості використання техніки бісерного плетіння на уроках трудового навчання: технічної і художньої праці в початковій школі
|
110
|
Асєєва Олена. Розвиток творчих здібностей молодших школярів
|
112
|
Куцель Людмила. Комп’ютерне забезпечення організації образотворчої діяльності молодших школярів
|
114
|
Гаврилюк Вікторія. Використання комп’ютерно-орієнтованих ігор на уроках трудового навчання в початковій школі
|
115
|
Пустовойтенко Людмила. Комп’ютеризоване діагностування аутизму дітей молодшого віку
|
117
|
Балута Ольга. Проблема збереження психологічного здоров’я учнів початкової школи
|
119
|
Сидоренко Юлія. Шляхи формування рефлексивних умінь
майбутніх учителів початкової школи
|
121
|
|
|
|