|
Скачати 0.91 Mb.
|
ЖОВТОВОДСЬКИЙ МІСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЛІЦЕЮ ПРИРОДНИЧО – НАУКОВОГО НАВЧАННЯ Шкаран Ніна Іванівна за трьома рівнями складності (середньому, достатньому, високому) м. Жовті Води 2012 р. Пояснювальна записка В збірник включено самостійні (на два варіанта), графічні та різнорівневі контрольні роботи (два варіанти). Різнорівневі контрольні роботи призначені для організації рівневого навчання та проведення тематичного контролю під час вивчення алгебри у 9-му класі. Під рівневим навчанням розуміють навчання, спрямоване на послідовне формування в учнів навчальних досягнень, що відповідають таким основним етапам:
Пропоновані самостійні та контрольні роботи розроблені з усіх тем курсу математики 9 класу згідно з вимогами програми. Кожна самостійна робота має два варіанти однакової складності, а кожна контрольна робота має варіанти за трьома рівнями складності (середній, достатній, високий). Кожне завдання оцінюється відповідною кількістю балів залежно від рівня складності. Контрольна робота з теми «Числові нерівності та їх властивості» Варіант № 1Середній рівеньДостатній рівеньВисокий рівень1. Відомо, що і . Оцініть значення виразу: 1) ; (0,5 бали) 2). . (0,5 бали) 2. Доведіть, що при: , , , виконується нерівність: . (1,5 бала) 3. Знайдіть цілі розв’язки системи нерівностей: (1,5 бала) 4. При яких значеннях змінної має зміст вираз: (1 бал) . 5. Розв’язати нерівність: . (1 бал) 6. При яких значеннях значення виразу належить числовому проміжку ? (1 бал)1. Розв’язати нерівність: . (1,5 бала) 2. Знайдіть область визначення функції: . (1,5 бала) 3. Довести, що: , при: , , . (1,5 бала) 4. Знайдіть найменше ціле значення , яке задовольняє нерівність: (1,5 бала) 5. Розв’яжіть систему нерівностей: . (1,5 бала) 6. При яких значеннях обидва корені рівняння більше від числа 6? (1,5 бала) 1. Доведіть, що при будь-якому значенні виконується нерівність: . (1,5 бала) 2. Знайдіть область визначення функції: . (1,5 бала) 3. Довести, що: (2 бала) при всіх дійсних значеннях і . 4.При яких значеннях а один з коренів рівняння (2 бала) менший від 3, а другий – більший за 5 ? 5. При яких значеннях а система нерівностей має хоча б один розв’язок? (2 бала) 6. Знайдіть всі значення , які задовольняють умову: (3 бали) Контрольна робота з теми «Числові нерівності та їх властивості» Варіант № 2Середній рівеньДостатній рівеньВисокий рівень1. Відомо, що і . Оцініть значення виразу: 1) ; (0,5 бали) 2). . (0,5 бали) 2. Доведіть, що при: , , виконується нерівність: (1,5 бала) . 3. Знайдіть область визначення функції : (1,5 бала) 4. Скільки цілих розв’язків має система нерівностей? (1 бал) . 5. Довести нерівність: . (1 бал) 6. Довести, що при всіх дійсних значеннях , (1 бал)1. Знайдіть розв’язки нерівності , залежно від значення параметра . (1,5 бала) 2. Знайдіть область визначення функції: . (1,5 бала) 3. Довести, що при: , , , виконується нерівність: , (1,5 бала) 4. Розв’язати сукупність нерівностей: (1,5 бала) 5. Розв’яжіть систему нерівностей: . (1,5 бала) 6. Розв’язати нерівність: . (1,5 бала) 1. Розв’яжіть нерівність: . (1,5 бала) 2. Знайдіть область визначення функції: . (1,5 бала) 3. Доведіть нерівність: (2 бала) . 4. Знайти всі значення , які задовольняють умову (2 бала) 5. При яких значеннях параметра а множиною розв’язків системи нерівностей є числовий відрізок, довжина якого дорівнює 5? (2 бала) 6. Розв’язати нерівність: (3 бали) Контрольна робота з теми «Квадратична функція» Варіант № 1Середній рівеньДостатній рівеньВисокий рівень1. Розв’яжіть рівняння: (1 бал) . 2. Скоротіть дріб: (1 бал) . 3. Знайдіть значення функції у точці . (0,5 бала) 4. Побудуйте графік функції і знайдіть: (2,5 бала) а) область значень; б) проміжки зростання; в) нулі функції; г проміжки, в яких . 5. Знайдіть найменшу відстань між лініями та . (2 бала) 1. Парабола, що є графіком квадратичної функції , має вершину в точці і проходить через точку . Знайдіть значення коефіцієнтів. (2 бала) 2. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій і . Встановити, користуючись одержаним малюнком, кількість коренів рівняння . (2 бала) 3. Знайти область визначення функції . (1 бал). 4. Побудуйте графік функції: (2 бала) . 5. Побудуйте графік функції . Користуючись графіком, знайдіть: (2 бала) а) проміжок складання функції; б) множину розв’язків нерівності в) нулі функції.1. Знайти найменше значення виразу: (2 бала) . 2. Спростіть вираз: (2 бала) . 3. При якому значенні а корені квадратного тричлена є число 3? При знайденому значені а визначте другий корінь тричлена. Побудуйте графік функції , укажіть проміжки зростання та спадання функції, значення х, при яких ; ; . (2 бала) 4. Побудуйте графік функції: (2 бала) . 5. Графіки функцій та перетинаються прямою . Укажіть кількість точок перетину в залежності від а. (3 бали) Контрольна робота з теми «Квадратична функція» Варіант № 2Середній рівеньДостатній рівеньВисокий рівень1. Розв’яжіть рівняння: (1 бал) . 2. Скоротіть дріб: (1 бал) . 3. Знайдіть значення функції у точці . (0,5 бала) 4. Побудуйте графік функції і знайдіть: (2,5 бала) а) область значень; б) проміжки спадання; в) нулі функції; г) проміжки, в яких . 5. Знайдіть найменшу відстань між лініями та . (2 бала) 1. Парабола, що є графіком квадратичної функції , має вершину в точці і проходить через точку . Знайдіть значення коефіцієнтів а, b і с. (2 бала) 2. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій і . Встановити, користуючись одержаним малюнком, кількість коренів рівняння . (2 бала) 3. Знайти область визначення функції . (1 бал). 4. Побудуйте графік функції: (2 бала) . 5. Побудуйте графік функції . Користуючись графіком, знайдіть: (2 бала) а) область значень функції; б) проміжок зростання функції; в) нулі функції.1. Знайти найменше значення виразу: (2 бала) . 2. Спростіть вираз: (2 бала) . 3. При якому значенні а корені квадратного тричлена є число -5? При знайденому значені а визначте другий корінь тричлена. Побудуйте графік функції , укажіть проміжки зростання та спадання функції, значення х, при яких ; ; . (2 бала) 4. Побудуйте графік функції: (2 бала) . 5. Графіки функцій та перетинаються прямою . Укажіть кількість точок перетину в залежності від а. (3 бали)Контрольна робота №2 з теми «Квадратична функція. Розв’язування квадратичних нерівностей. Системи рівнянь з двома змінними» Варіант № 1Середній рівеньДостатній рівеньВисокий рівень1. Побудуйте графік функції . Знайдіть при яких значеннях функція набуває від’ємних значень. (1 бал) 2. Розв’яжіть нерівність . (1 бал) 3. Розв’яжіть систему рівнянь: (1,5 бала) 4. Розв’яжіть графічно систему рівнянь (1 бал) 5. Знайдіть область визначення функції (1 бал) 6. Задача. Від станції А до станції В відстань між якими дорівнює 240 км, вирушили одночасно два поїзди. Один з них прибув на станцію В на 1 год. раніше від другого. Знайдіть швидкість руху кожного поїзда, якщо другий проходить за 2 год. На 40 км більше, ніж перший – за одну годину. (1,5 бала)1. Зобразіть графік нерівності (1,5 бала) . 2. Знайдіть область визначення функції . (1 бал) 3. Розв’яжіть систему рівнянь (1,5 бала). 4. Розв’яжіть графічно систему рівнянь (1,5 бала) 5. Скільки розв’язків має система рівнянь в залежності від значень параметра а: (1,5 бала) 6. Задача. Човен проходить 54 км за течією річки і 48 км в стоячій воді за 6 год. Щоб пройти 64 км в стоячій воді, човну потрібно на 2 год. Більше, ніж на проходження 36 км за течією тієї ж річки. Знайти власну швидкість човна і швидкість течії. (2 бала)1. Зобразіть графік нерівності (2 бала) . 2. Знайдіть область визначення функції .(2 бала) 3. Розв’яжіть систему рівнянь (2 бала). 4. Розв’яжіть графічно систему рівнянь (2 бала) 5. Скільки розв’язків має система рівнянь в залежності від значень параметра а: (2 бала) 6. Задача. З пункту А до пункту В вийшов товарний потяг. Через 5 год. З пункту В у пункт А вийшов пасажирський потяг. Зустрілися вони в пункті С. Від С до В товарний поїзд йшов 4 год., а пасажирський від С до А – 6 год. За скільки годин кожний поїзд зможе подолати шлях між А і В? (2 бала) Контрольна робота №2 з теми «Квадратична функція. Розв’язування квадратичних нерівностей. Системи рівнянь з двома змінними» Варіант № 2Середній рівеньДостатній рівеньВисокий рівень1. Побудуйте графік функції . Знайдіть множину розв’язків нерівності . (1 бал) 2. Розв’яжіть нерівність . (1 бал) 3. Розв’яжіть систему рівнянь: (1,5 бала) 4. Розв’яжіть графічно систему рівнянь (1 бал) |
Управл і ння освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради Методичний... Смілянського природничо-математичного ліцею Смілянської міської ради Черкаської області, Волошина Марія Сергіївна, учитель фізики,... |
Відділ освіти Шосткинської районної державної адміністрації Районний... Освітні системи в будь-якій країні світу повинні сприяти організації основних завдань соціально-економічного та культурного розвитку... |
На уроках біології” ВІДДІЛ ОСВІТИ КАТЕРИНОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ |
Відділ освіти Чорнобаївської райдержадміністрації Методичний кабінет... |
НАКАЗ Положенням про районний методичний кабінет, відповідно до плану роботи Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
Бородянський відділ освіти Методичний кабінет Розробка уроку географії у 6 класі «Озера, озерні улоговини та їх утворення. Штучні водойми, канали, водосховища, ставки» |
Методичний кабінет ПРИ УПРАВЛІННІ ОСВІТИ України в освітній галузі. Процедурі внутрішкільного контролю передує інструктаж посадових осіб з питань його проведення |
Міністерство освіти і науки України Відділ освіти Лохвицької районної... Автор і укладач: Трубка Марія Михайлівна, учителька української мови та літератури Безсалівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.... |
Д. І. Музика Методичний кабінет Методичний коментар до організації роботи вчителя фізичного виховання, проведення заходів з техніки безпеки та ефективності уроків... |
УКРАЇНА ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ... ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ |