|
Скачати 472.08 Kb.
|
УКРАЇНА ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА РАДА управління освіти Методичний кабінет ПРИ УПРАВЛІННІ ОСВІТИ 73000, м. Херсон, вул. Суворова, 6, телефон (0552)26-32-24, 49-00-60 (На допомогу заступнику директора школи з навчально-виховної роботи ) Херсон - 2010 ПОЛОЖЕННЯ про внутрішкільний контроль І Загальні положення
1.6. Функції внутрішкільного контролю:
1.8. При оцінюванні вчителя в ході внутрішнього контролю враховується:
1.9. Методи контролю над діяльністю вчителя:
1.10. Методи контролю над результатами навчальної діяльності:
1.11. Внутрішкільний контроль може здійснюватися у вигляді планових або оперативних перевірок, моніторингу, проведення адміністративних робіт. Внутрішкільний контроль у вигляді планових перевірок здійснюється відповідно до затверджених планом-графіком, який забезпечує періодичність і виключає нераціональне дублювання в організації перевірки. Він доводиться до членів педагогічного колективу на початку навчального року. Внутрішкільний контроль у вигляді оперативної перевірки здійснюється з метою встановлення фактів і перевірки відомостей про порушення, вказаних у зверненнях учнів і їх батьків або інших громадян, організацій, конфліктних ситуацій у відношеннях між учасниками навчального процесу. Внутрішкільний контроль у виді моніторингу передбачає збір, системний облік, опрацювання і аналіз інформації в організації і результатах навчального процесу для ефективного розв’язання задач управління якістю навчання (результати навчальної діяльності, стан здоров’я учнів, організація харчування, виконання режимних моментів, виконавча дисципліна, навчально-методичне забезпечення, діагностика педагогічної майстерності і т.д.). Внутрішкільний контроль адміністративної роботи здійснюється директором школи або його заступниками з НВР з метою перевірки успішності навчання в рамках поточного контролю і проміжної атестації учнів. 1.12 За рівнем управління
За формою і кількістю об’єктів, що вивчаються
комплексний (фронтальний). За етапами організації вивчення
За умовами контролю
ТЕМАТИЧНИЙ контроль передбачає контроль одного напрямку роботи, одного з аспектів, ланок діяльності. Тривалість його 7-12 днів Комплексний (системний) – це контроль у повному обсязі всієї системи роботи вчителя або всіх учителів школи. При комплексному контролі перевіряйте все, починаючи з поурочних планів, закінчуючи відвідуванням уроків і проведенням контрольних робіт і зрізів з метою перевірки знань учнів та їх розвитку. Тривалість комплексного контролю – 10-20 днів ПЕРСОНАЛЬНИЙ контроль – це контроль одного педпрацівника, або групи працівників з індивідуальною програмою та з індивідуальним підведенням підсумків. ГРУПОВИЙ контроль – це контроль однорідної групи працівників школи з єдиною програмою вивчення і єдиним підведенням підсумків. Його мета – визначити стан роботи в певній групі вчителів, а також особливості кожного з них. Різновиди групового контролю:
ЗАГАЛЬНО-ШКІЛЬНИЙ контроль відповідає оперативному рівню управління і передбачає щоденний контроль, відвідування, дисципліни учнів, наявності вчителів, організації уроків, занять клубів, гуртків, секцій, санітарно-гігієнічного і теплового режиму, харчування учнів і т.д... і прийняття оперативних заходів. ПОТОЧНИЙ контроль відповідає поточному рівню управління, передбачає збір і аналіз щотижневої, щомісячної інформації про стан навчально-виховного процесу, про рівень знань, вихованості, розвитку учнів і прийняття адекватних заходів. ПІДСУМКОВИЙ контроль відповідає тактичному рівню управління і являє собою збір та аналіз підсумкової (річної, семестрової) інформації про учнівські досягнення учнів з предметів, про їх розвиток і вихованість, про навчально-матеріальну базу, наявність і рівні професійної компетентності педкадрів і т.д. та прийняття відповідних управлінських рішень. ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ контроль проводиться для того, щоб привернути увагу до певного важливого питання з тим, щоб спрямувати педколектив на вирішення певних педагогічних задач. ОСНОВНИЙ контроль – найважливіший етап, він проводиться для перевірки рішення провідних завдань школи, стану навчально-виховного процесу, його результатів. УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ контроль – контроль виконання управлінських рішень ПЛАНОВИЙ контроль проводиться відповідно до плану роботи школи ЕКСПЕРТНИЙ (надзвичайний) контроль може проводитись у відповідно до надзвичайного випадку (у зв’язку з різким підвищенням рівня показників 1.13. Правила внутрішкільного контролю:
1.14. Основою для внутрішкільного контролю є:
1.15. Результати внутрішкільного контролю оформлюються у вигляді аналітичної довідки, довідки про результати внутрішкільного контролю, доповіді про стан справ з перевіреного питання або іншої форми, установленої в школі. Підсумковий матеріал повинен вміщувати констатацію фактів, висновки і, при необхідності, пропозиції. Інформація про результати доводиться до педпрацівників школи протягом семи днів з часу закінчення перевірки. Педпрацівники після ознайомлення з результатами внутрішкільного контролю повинні поставити підпис під підсумковим матеріалом, упевнитись в тому, що вони доведені до відома про результати внутрішкільного контролю. При цього вони мають право зробити запис у підсумковому матеріалі про незгоди з результатами контролю в цілому або по окремих фактах й висновках і звернутися в конфліктну комісію профкому школи або в органи управління освіти. По висновках внутрішкільного контролю залежно від його форми, мети і завдання, а також з урахуванням реального становища справ: А) проводяться засідання педагогічної чи методичної рад, виробничі наради, робочі засідання з педагогічним колективом; Б) зроблені зауваження і пропозиції фіксуються в документації згідно з номенклатурними справами школи; В) результати внутрішкільного контролю можуть враховуватися при проведенні атестації педагогічних працівників, але не є основою для закінчення експертної групи. 1.16. Директор школи за результатами внутрішкільного контролю приймає наступні рішення:
1.17. Про результати перевірки відомостей, викладених у зверненнях учнів, їх батьків, а також у зверненнях і запитах інших громадян і організацій, повідомляється їм у певному порядку і в певні строки. ПЕРСОНАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНИЙ КОНТРОЛЬ 2.1. Передбачає вивчення та аналіз педагогічної діяльності окремого вчителя. 2.2. В процесі персонального контролю керівник вивчає:
2.3. При здійсненні персонального контролю керівник має право:
2.4. Перевіряючий педпрацівник має право:
2.5. За результатами персонального контролю діяльності вчителя оформлюється довідка |
Відділ освіти Шосткинської районної державної адміністрації Районний... Освітні системи в будь-якій країні світу повинні сприяти організації основних завдань соціально-економічного та культурного розвитку... |
На уроках біології” ВІДДІЛ ОСВІТИ КАТЕРИНОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ. РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ |
Відділ освіти Чорнобаївської райдержадміністрації Методичний кабінет... |
НАКАЗ Положенням про районний методичний кабінет, відповідно до плану роботи Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
Бородянський відділ освіти Методичний кабінет Розробка уроку географії у 6 класі «Озера, озерні улоговини та їх утворення. Штучні водойми, канали, водосховища, ставки» |
Міністерство освіти і науки України Відділ освіти Лохвицької районної... Автор і укладач: Трубка Марія Михайлівна, учителька української мови та літератури Безсалівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.... |
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЛІЦЕЮ В збірник включено самостійні (на два варіанта), графічні та різнорівневі контрольні роботи (два варіанти) |
Д. І. Музика Методичний кабінет Методичний коментар до організації роботи вчителя фізичного виховання, проведення заходів з техніки безпеки та ефективності уроків... |
УКРАЇНА ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ... ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ |
Районний методичний кабінет відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації... Схвалено і рекомендовано до друку рішенням ради методичного кабінету відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації |