|
Скачати 0.55 Mb.
|
ВІННИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО Інститут математики, фізики і технологічної освіти Кафедра теорії і методики технологічної та професійної освіти методичні рекомендації до педагогічної практики студентів (очної та заочної форми навчання) Освітньо-кваліфікаційний рівень: спеціаліст Кваліфікація фахівця: Вчитель трудового навчання і основ інформаційних технологій; Вчитель трудового навчання і основ підприємництва; Вчитель трудового навчання, основ швейного та харчового виробництва; Вчитель трудового навчання і основ декоративно-ужиткового мистецтва; Вчитель трудового навчання і основ дизайну Напрям підготовки: 0101 Педагогічна освіта Спеціальність: 7.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Технологічна освіта Вінниця 2011 Методичні рекомендації до педагогічної практики студентів / Укладачі Р.С. Гуревич, Ю.Г. Ковальов, Д.М. Луп’як. - Вінниця: ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2011. - 44 с. Рецензенти: Шахов В.І. - доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського; Гороль П.К. – кандидат педагогічних наук, професор Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Затверджено на засіданні кафедри теорії і методики трудового та професійного навчання (протокол № 3 від 12 листопада 2008 р.). Методичні рекомендації розроблено на допомогу студентам денної та заочної форм навчання спеціальності «Технологічна освіта» освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» Інституту математики, фізики і технологічної освіти, а також керівникам педагогічної практики, викладачам професійно-технічних навчальних закладів, майстрам виробничого навчання, класним керівникам для спрямування, планування та організації успішного проходження педагогічної практики. © Р.С.Гуревич, Ю.Г.Ковальов, Д.М.Луп’як ЗМІСТ
1. мета, ЗАВДАННЯ І ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У системі професійної підготовки вчителів практика є невід’ємною складовою навчально-виховного процесу підготовки фахівців і забезпечує безперервність та послідовність формування вмінь і навичок. Метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їхньої майбутньої професії, формування в них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності. Практика студентів передбачає неперервність та послідовність її проведення для одержання достатнього обсягу практичних знань і умінь відповідно до різних освітніх та кваліфікаційних рівнів: бакалавр, спеціаліст, магістр. Тривалість і термін проведення педагогічної практики визначаються навчальними планами; зміст і послідовність - програмою, що розробляється кафедрою. Педагогічна практика проводиться на 5 курсі загальною тривалістю 6 тижнів, є логічним продовженням попередньої педагогічної практики. Зміст діяльності студентів під час цієї практики повинен бути максимально наближеним до реальної професійної діяльності вчителя. Основними умовами ефективності проходження педагогічної практики є її психолого-педагогічна спрямованість, теоретичне обґрунтування, навчальний і виховуючий характер, комплексний підхід до змісту і організації практики, систематичність, наступність у її проведенні. Завданнями педагогічної практики студентів під керівництвом методистів, викладачів і майстрів виробничого навчання на освітньо-кваліфікаційному рівні «спеціаліст»:
До змісту роботи студентів під час проходження педагогічної практики входить:
2. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ |
РОБОЧА навчальна програма дисципліни “ УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА” для... «Міжнародна економіка», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит» денної та заочної форм навчання складена відповідно до навчальної програми... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ для студентів денної... Політологія. Методичні рекомендації до вивчення дисципліни для студентів денної та заочної форми навчання усіх спеціальностей [Текст]... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Робоча програма з дисципліни «Криміналістика» для студентів спеціальності «Правознавство” денної та заочної форм навчання |
ЗАТВЕРДЖУЮ Робоча програма з дисципліни «Судова медицина» для студентів спеціальності «Правознавство” денної та заочної форм навчання |
Методичні рекомендації для проведення навчальної практики студентам... Методичні рекомендації для проведення навчальної практики студентам факультету обліку та аудиту денної форми навчання галузі знань... |
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Фінанси” для студентів факультету бізнесу і фінансів денної та заочної форм навчання |
Методичні рекомендації до вивчення дисципліни для студентів всіх форм навчання спеціальності Обіход С. В., Ткачук В. О. Управління персоналом у сфері послуг: методичні рекомендації до вивчення дисципліни для студентів всіх... |
Методичні рекомендації по вивченню дисципліни “Основи теорії кіл”... Для її якісного засвоєння в умовах заочної та дистанційної форм навчання необхідно зважити на ряд специфічних моментів, зокрема |
Конспект лекцій для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання Гуць В. С., Володченкова Н. В., Основи охорони праці: Конспект лекцій для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання.... |
1. Сутність принципи і роль страхування Говорушко Т. А., Еш С. М., Дем’яненко І. В., Г.І. Лановська. Страхування. Курс лекцій для студентів спеціальності «Фінанси» денної... |