№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Добукварний період (14 годин)
|
|
|
1-4
|
День знань. Знайомство зі школою, учителькою, однокласниками. Перша книжка - буквар. Розгляд обкладинки букваря. Читання вірша Г.Чубач «Рідна мова» (с. 3).
|
|
|
2-П
|
Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою. Малювання на тему «Мій перший шкільний дзвінок».
|
|
|
З-Ч
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школяр». Формування аудіативних умінь за текстом В.Шкляра «До школи» (с. 4-5). Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова, речення.
|
|
|
4-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школяр». Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою основою. Письмо коротких прямих, із заокругленням вправо, довгих із переходом через нижню рядкову.
|
|
|
5-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школярка». Формування аудіативних умінь за віршем М.Сингаївського «Першокласниця» (с. 6-7). Практичне ознайомлення зі складом, окличним реченням. Умовне позначення слова, речення.
|
|
|
6-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школярка». Правила користування письмовим приладдям. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Письмо короткої із заокругленням внизу вправо, вверху вліво.
|
|
|
7
|
Робота з дитячою книжкою. Знайомство з книжкою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з читацькими інтересами першокласників; формувати в учнів уявлення про різноманітність книжок; викликати інтерес до спілкування з книжкою.
|
|
|
8-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Формування аудіативних умінь за текстом А.Конельського «Як Івасик братика колисав». Практичне ознайомлення з немовними звуками. Підпис серії сюжетних малюнків. Практичне ознайомлення зі складом, окличним реченням. Умовне позначення складу, слова, речення (с. 8-11).
|
|
|
9-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Правила користування письмовим приладдям. Закріплення понять «склад», «слово», «речення». Письмо короткої із заокругленням внизу вправо, вверху вліво, довгої з переходом через верхню рядкову.
|
|
|
ю-ч
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина» (міська родина). Формування аудіативних умінь за текстом І. Андрусяка «Вечеря». Практичне ознайомлення з мовними звуками. Наголос. Умовне позначення звуків. Уявлення про слова - назви предметів (с. 12-15).
|
|
|
11-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Правила під час письма. Закріплення понять «склад», «слово», «речення». Письмо довгої лінії з переходом через нижню рядкову і з нижньою петлею. Моделювання злиття приголосного й голосного звуків.
|
|
|
12-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Формування аудіативних умінь за текстом С.Козлова «Не дивися на мене так, їжачку». Практичне ознайомлення з приголосними м'якими звуками. Моделювання односкладових слів з м'якими приголосними звуками. Практичне ознайомлення із словами - назвами предметів (с. 16-19).
|
|
|
13-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо поєднаних елементів. Моделювання слів.
|
|
|
14
|
Урок розвитку зв'язного мовлення на тему «Осінь золота, осінь багата. Осінь у загадках». Спостереження за описом грибів, овочів у загадках, які дарує нам осінь. Виховувати увагу до слова, яке допомагає впізнати загаданий предмет; збагачувати словник дітей: китиця, каптан; навчати складати речення за малюнком до загадки.
|
|
|
15-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Формування аудіативних умінь за текстом Р.Кули-кової «Сюрприз». Практичне ознайомлення зі словами - назвами ознак. Моделювання слів із м'якими приголосними звуками (с. 20-21).
|
|
|
16-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Закріплення понять «склад», «слово». Письмо поєднаних елементів. Моделювання слів.
|
|
|
17-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Формування аудіативних умінь за текстом Л.Камін-ського «Навіщо ходять до школи». Практичне ознайомлення зі словами - назвами дій. Моделювання слів, речень (с. 22-25).
|
|
|
18-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо поєднаних елементів. Моделювання слів.
|
|
|
19-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа» («Лісова школа»). Формування аудіативних умінь за текстом М.Маслової «Ласунка йде до школи» (с. 26-29).
|
|
|
20-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа» («Лісова школа»). Закріплення понять «слово», «речення». Письмо півовалів, прямої з верхньою петлею.
|
|
|
21
|
Робота з дитячою книжкою. Як визначити, про що розповідається в книжці. Формувати в першокласників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається; навчати учнів слухати
|
|
|
казку, відтворювати її зміст за запитаннями, називати персонажів твору, визначати, хто подобається, не подобається, розігрувати епізоди.
|
|
|
22-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої книжки». Формування аудіативних умінь за текстом О.Дроза «Казкар». Закріплення слів - назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень (с. 30-31)
|
|
|
23-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої книжки». Закріплення поняття «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою петлею.
|
|
|
24-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я читаю». Формування аудіативних умінь за текстом В.Сен-цовського «Про Телесика». Моделювання слів, речень (с. 34-35).
|
|
|
25-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему .«Я читаю». Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою петлею. Моделювання слів, речень.
|
|
|
26-4
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна — Україна». Формування аудіативних умінь за віршем КЗарічної «Рідний край» (с.36-37).
|
|
|
27-П
|
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна -Україна». Закріплення поняття «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо вивчених елементів. Моделювання слів.
|
|
|
28
|
Урок розвитку зв'язного мовлення на тему «Осінь надворі. Осінь у віршах». Розігрування діалогу за змістом вірша. Навчати учнів будувати речення за вибраними з прочитаних віршів висловами про осінь, будувати коротке зв'язне висловлювання на основі прочитаного й побаченого; розігрувати діалог за змістом вірша, запам'ятавши репліки зі слів вчителя; вивчити напам'ять вірш, читати його з різною силою голосу (тихо, голосно),
|
|
|
Букварний період (76 годин)
|
|
|
29-4
|
Закріплення звука [а], вивчення букви А. Формування аудіативних умінь за текстом Н.Сняданко (с. 38). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 39).
|
|
|
30-П
|
Письмо елементів букви А під лічби. Письмо рядкової букви а. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Л.Голоти. Зіставлення звукових схем зі словами - назвами намальованих предметів.
|
|
|
31-4
|
Закріплення букви А. Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів - назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами - назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 41).
|
|
|
32-П
|
Письмо елементів великої букви А. Письмо великої букви А. Формування аудіативних умінь за змістом загадки (с. 15). Зіставлення звукових схем зі словами -назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту.
|
|
|
ЗЗ-Ч
|
Закріплення звука [у], вивчення букви У. Формування аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 42). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 43).
|
|
|
34-П
|
Письмо елементів рядкової букви Письмо рядкової букви у. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем ізсло-вами-назвами намальованих предметів.
|
|
|
35
|
Робота з дитячою книжкою. Не одяг красить людину, а добрі справи. У книжках розповідається про хлопчиків і дівчаток. Формувати в учнів уявлення про теми, які розкриваються в дитячих книжках; навчати зіставляти зміст оповідання й малюнка до нього, міркувати над заголовком; виховувати взаємну повагу між хлопчиками та дівчатками.
|
|
|
36-4
|
Закріплення букви У. Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів - назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами - назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 45).
|
|
|
37-П
|
Письмо елементів великої букви У. Письмо великої букви У. Формування аудіативних умінь за змістом загадки 0.Журливої. Зіставлення звукових схем зі словами - назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту.
|
|
|
38-4
|
Закріплення звука [о], вивчення букви 0. Формування аудіативних умінь за віршем В.Кришенка (с. 46). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Мовні ігри (анаграми на с. 47).
|
|
|
39-П
|
Письмо рядкової букви о. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г.Чубач. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту.
|
|
|
40-4
|
|
|