Тема уроку


Скачати 403.55 Kb.
Назва Тема уроку
Сторінка 1/5
Дата 18.05.2013
Розмір 403.55 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Право > Урок
  1   2   3   4   5



Тема уроку

Дата

Примітка

Добукварний період (14 годин)







1-4

День знань. Знайомство зі школою, учителькою, однокласниками. Перша книжка - буквар. Розгляд обкладинки букваря. Читання вірша Г.Чубач «Рідна мова» (с. 3).







2-П

Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою. Малювання на тему «Мій пер­ший шкільний дзвінок».







З-Ч

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школяр». Формування аудіативних умінь за текстом В.Шкляра «До школи» (с. 4-5). Практичне ознайомлення зі сло­вом, реченням. Умовне позначення слова, речення.







4-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школяр». Правила користування письмовим приладдям. Оз­найомлення із сіткою зошита з друкованою осно­вою. Письмо коротких прямих, із заокругленням вправо, довгих із переходом через нижню рядкову.







5-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школяр­ка». Формування аудіативних умінь за віршем М.Сингаївського «Першокласниця» (с. 6-7). Прак­тичне ознайомлення зі складом, окличним речен­ням. Умовне позначення слова, речення.







6-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я - школяр­ка». Правила користування письмовим приладдям. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Письмо короткої із заокругленням внизу вправо, вверху вліво.







7

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з книж­кою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з чита­цькими інтересами першокласників; формувати в учнів уявлення про різноманітність книжок; викли­кати інтерес до спілкування з книжкою.







8-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя роди­на». Формування аудіативних умінь за текстом А.Конельського «Як Івасик братика колисав». Практичне ознайомлення з немовними звуками. Підпис серії сюжетних малюнків. Практичне озна­йомлення зі складом, окличним реченням. Умовне позначення складу, слова, речення (с. 8-11).







9-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя роди­на». Правила користування письмовим приладдям. Закріплення понять «склад», «слово», «речення». Письмо короткої із заокругленням внизу вправо, вверху вліво, довгої з переходом через верхню рядкову.







ю-ч

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина» (міська родина). Формування аудіативних умінь за текстом І. Андрусяка «Вечеря». Практичне ознайо­млення з мовними звуками. Наголос. Умовне по­значення звуків. Уявлення про слова - назви пред­метів (с. 12-15).







11-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя роди­на». Правила під час письма. Закріплення понять «склад», «слово», «речення». Письмо довгої лінії з переходом через нижню рядкову і з нижньою пет­лею. Моделювання злиття приголосного й голосно­го звуків.







12-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Формування аудіативних умінь за текстом С.Коз­лова «Не дивися на мене так, їжачку». Практичне ознайомлення з приголосними м'якими звуками. Моделювання односкладових слів з м'якими при­голосними звуками. Практичне ознайомлення із словами - назвами предметів (с. 16-19).







13-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо поєднаних елементів. Моделю­вання слів.







14

Урок розвитку зв'язного мовлення на тему «Осінь золота, осінь багата. Осінь у загадках». Спостере­ження за описом грибів, овочів у загадках, які дарує нам осінь. Виховувати увагу до слова, яке допома­гає впізнати загаданий предмет; збагачувати слов­ник дітей: китиця, каптан; навчати складати речен­ня за малюнком до загадки.







15-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Формування аудіативних умінь за текстом Р.Кули-кової «Сюрприз». Практичне ознайомлення зі сло­вами - назвами ознак. Моделювання слів із м'яки­ми приголосними звуками (с. 20-21).







16-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Закріплення понять «склад», «слово». Письмо по­єднаних елементів. Моделювання слів.







17-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Формування аудіативних умінь за текстом Л.Камін-ського «Навіщо ходять до школи». Практичне ознайомлення зі словами - назвами дій. Моделю­вання слів, речень (с. 22-25).







18-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо поєднаних елементів. Моделю­вання слів.







19-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа» («Лісова школа»). Формування аудіативних умінь за текстом М.Маслової «Ласунка йде до школи» (с. 26-29).







20-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа» («Лісова школа»). Закріплення понять «слово», «речення». Письмо півовалів, прямої з верхньою петлею.







21

Робота з дитячою книжкою. Як визначити, про що розповідається в книжці. Формувати в першоклас­ників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається; навчати учнів слухати







казку, відтворювати її зміст за запитаннями, нази­вати персонажів твору, визначати, хто подобається, не подобається, розігрувати епізоди.







22-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої книж­ки». Формування аудіативних умінь за текстом О.Дроза «Казкар». Закріплення слів - назв предме­тів, ознак, дій. Моделювання слів, речень (с. 30-31)







23-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої книж­ки». Закріплення поняття «склад», «слово», «речен­ня», «наголос». Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою петлею.







24-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я читаю». Формування аудіативних умінь за текстом В.Сен-цовського «Про Телесика». Моделювання слів, ре­чень (с. 34-35).







25-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему .«Я читаю». Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо півовалу, довгої прямої з ниж­ньою петлею. Моделювання слів, речень.







26-4

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна — Україна». Формування аудіативних умінь за віршем КЗарічної «Рідний край» (с.36-37).







27-П

Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна -Україна». Закріплення поняття «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо вивчених елементів. Моделювання слів.







28

Урок розвитку зв'язного мовлення на тему «Осінь надворі. Осінь у віршах». Розігрування діалогу за змістом вірша. Навчати учнів будувати речення за вибраними з прочитаних віршів висловами про осінь, будувати коротке зв'язне висловлювання на основі прочитаного й побаченого; розігрувати діа­лог за змістом вірша, запам'ятавши репліки зі слів вчителя; вивчити напам'ять вірш, читати його з різною силою голосу (тихо, голосно),







Букварний період (76 годин)







29-4

Закріплення звука [а], вивчення букви А. Форму­вання аудіативних умінь за текстом Н.Сняданко (с. 38). Звуко-буквені зіставлення. Диференційова­ний підхід у формуванні вмінь читати (с. 39).







30-П

Письмо елементів букви А під лічби. Письмо ряд­кової букви а. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Л.Голоти. Зіставлення звукових схем зі словами - назвами намальованих предметів.







31-4

Закріплення букви А. Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів - назв предметів, ознак, дій. Зіста­влення звукових схем зі словами - назвами нама­льованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 41).







32-П

Письмо елементів великої букви А. Письмо великої букви А. Формування аудіативних умінь за змістом загадки (с. 15). Зіставлення звукових схем зі словами -назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту.







ЗЗ-Ч

Закріплення звука [у], вивчення букви У. Форму­вання аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 42). Звуко-буквені зіставлення. Диференційова­ний підхід у формуванні вмінь читати (с. 43).







34-П

Письмо елементів рядкової букви Письмо рядко­вої букви у. Формування аудіативних умінь за вір­шем Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем ізсло-вами-назвами намальованих предметів.







35

Робота з дитячою книжкою. Не одяг красить люди­ну, а добрі справи. У книжках розповідається про хлопчиків і дівчаток. Формувати в учнів уявлення про теми, які розкриваються в дитячих книжках; навчати зіставляти зміст оповідання й малюнка до нього, міркувати над заголовком; виховувати взає­мну повагу між хлопчиками та дівчатками.







36-4

Закріплення букви У. Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів - назв предметів, ознак, дій. Зіста­влення звукових схем зі словами - назвами нама­льованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 45).







37-П

Письмо елементів великої букви У. Письмо великої букви У. Формування аудіативних умінь за змістом загадки 0.Журливої. Зіставлення звукових схем зі словами - назвами намальованих предметів. Спи­сування з друкованого тексту.







38-4

Закріплення звука [о], вивчення букви 0. Форму­вання аудіативних умінь за віршем В.Кришенка (с. 46). Звуко-буквені зіставлення. Диференційова­ний підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Мовні ігри (анаграми на с. 47).







39-П

Письмо рядкової букви о. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г.Чубач. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту.







40-4

  1   2   3   4   5

Схожі:

УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
УРОК №46 Тема уроку
Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки
Урок 21 Тема уроку
Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині
УРОК №35 Тема уроку
Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними
УРОК 43 Тема уроку
Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислен­ня ймовірностей подій
ТЕМА УРОКУ
ТЕМА УРОКУ: Українська національно демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу
УРОК 13 Тема уроку
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка