|
Скачати 78 Kb.
|
Тема 3. Елементи прикладної математики УРОК № 46 Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки. Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту понять: середнє значення, мода вибірки, медіана вибірки. Закріпити знання учнів про зміст понять, вивчених на попередньому уроці. Працювати над формуванням умінь пояснювати зміст вивчених понять, наводити приклади, що ілюструють ці поняття, а також розв'язувати задачі, що передбачають відшукання середніх значень величин, моди та медіани вибірки. Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь. Наочність та обладнання: опорний конспект № 27. Хід уроку I. Організаційний етап Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу. II. Перевірка домашнього завдання Учитель організує роботу учнів з перевірки домашнього завдання за зразком. III. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів Учитель повідомляє учнів про те, що варіаційні ряди характеризуються не тільки частотою та відносною частою, а й іншими параметрами. Метою даного уроку є вивчення питання про види цих параметрів, їхній зміст та спосіб обчислення. IV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів Усні вправи
1) (а2)9 : а3; 2) (x + 2)(х – 6); 3) 4,9а5 · а; 4) ; 5) (3а + 5) – (2 – а); 6) .
V. Формування знань План вивчення нового матеріалу
Опорний конспект № 27
Методичний коментар Вивчення матеріалу уроку починається з формування загального уявлення учнів про існування різних видів характеристик варіаційних рядів. Після цього послідовно формуються знання про зміст понять: середнє арифметичне та зважене середнє арифметичне значення, мода та медіана вибірки. Так само, як і на попередньому уроці, наголошуємо на тому, що згідно з програмовими вимогами учні мають лише описувати поняття середнього значення, а також розв'язувати задачі на знаходження середніх значень та моди і медіани вибірки. Тому після формулювання означень названих понять приділяємо увагу закріпленню змісту та виробленню схеми дій при розв'язуванні задач на відшукання названих величин, розв'язавши якомога більше задач на обробку статистичних даних із різних галузей науки і техніки. VI. Формування вмінь Усні вправи
Що показує мода в даному випадку?
Письмові вправи Для реалізації дидактичної мети уроку слід розв'язати вправи такого змісту:
VII. Підсумки уроку Контрольні запитання
VIII. Домашнє завдання
Самостійна робота Варіант 1 Знайдіть центральні тенденції, складіть частотну таблицю вибірки та побудуйте відповідну гістограму:
Варіант 2 Знайдіть центральні тенденції, складіть частотну таблицю вибірки та побудуйте відповідну гістограму:
Бабенко С.П.РоБабенко С.П. Алгебра 9клас: Розробки уроків Урок № 46 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |
УРОК 4 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з поняттям неперервності функції в точці та на проміжку |