|
Скачати 13.66 Kb.
|
Аналіз теоретичного уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Мета уроку: ознайомити учнів із пристроями введення-виведення інформації. Тип уроку: Комбінований. План уроку 1. Вступ. 2. Клавіатура миша. 3. Дисплей. 4. Сканер, модем, принтер: типи, основні характеристики, принцип дії. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам. В організаційній частині вчитель швидко налаштовує клас на роботу, перевірив присутніх. Новий матеріал вчитель викладав послідовно та доступно для учнів. На уроці було використано такі методи як: розповідь, бесіда, роз’яснення, заохочення, покарання. Мова вчителя була чіткою, виразною та спокійною. Найголовніші моменти навчального матеріалу задиктовувались. Незрозумілі для учнів питання викладач докладно пояснював. Дисципліна на уроці була на належному рівні. Як при перевірці домашнього завдання, так і при закріпленні нового матеріалу вчитель викликав не тільки бажаючих, а й тих, хто не проявляв активності. При закріпленні нового матеріалу розв’язувались диференційовані завдання: ставилися як прості, так і складніші завдання, в залежності від навчальних можливостей учнів. Учні працювали не дуже старанно, незацікавлено. Оскільки клас середній за успішністю та дисципліною, то недоліками уроку є відповідна поведінка учнів, яка весь час заважала вчителю працювати. Спостерігаючи урок я зробив для себе такі висновки: необхідно багато працювати над собою, щоб вміло організувати клас до роботи, почувати себе вільно і невимушено з учнями. |
Урок №7. Тема: Пристрої введення-виведення інформації Мета: ознайомити учнів з пристроями введення-виведення інформації, основними характеристиками та принципами роботи |
План-конспект уроку теоретичного навчання Тема: Пристрої введення-виведення інформації Самостійна робота метою, якої є перевірка того, як учні готуються до занять та чи засвоїли вони попередній матеріал |
План-конспект уроку теоретичного навчання Тема: Пристрої введення-виведення інформації Самостійна робота метою, якої є перевірка того, як учні готуються до занять та чи засвоїли вони попередній матеріал |
Уроку на тему «Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління... «Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ. Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення... |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Клавіші другого ряду клавіатури (він за рахунком третій ряд знизу) Для введення інформації у комп’ютерну систему застосовуються різноманітні пристрої кодування інформації. Пристрій, що призначений... |
Тема : Периферійні пристрої ПК Принтери призначені для виведення інформації на тверді носії, здебільшого на папір. За принципом дії розрізняють: матричні, струменеві... |
Тема: Введення даних за типами Мета уроку ... |
1. Обмін інформацією між людиною і комп’ютером здійснюється за допомогою... |
Тема уроку. Площа бічної і повної поверхні конуса. Мета уроку Мета уроку: виведення формули для площі бічної поверхні конуса; формування вмінь знаходити площу поверхні конуса |