|
Скачати 25.38 Kb.
|
Тема уроку. Ортогональне проектування. Розв'язування задач до теми «Перпендикулярність прямих і площин». Мета уроку: формування поняття ортогонального проектування та вмінь учнів застосовувати знання до розв'язування задач до теми «Перпендикулярність прямих і площин». Обладнання: стереометричний набір. Хід урокуІ. Перевірка домашнього завдання1. Один учень відтворює на дошці розв'язання домашньої задачі. 2. Фронтальне опитування. 1)Що таке спільний перпендикуляр до двох мимобіжних прямих? 2) Скільки спільних перпендикулярів можна провести до двох даних мимобіжних прямих? 3) Що називається відстанню між мимобіжними прямими? 4) Як можна знайти відстань між двома даними мимобіжними прямими? 5) Через вершину А прямокутника ABCD проведено перпендикуляр SA до площини прямокутника. Відомо, що АВ = 1 см, AD = см. Укажіть, які з наведених тверджень правильні, а які — неправильні: а) спільним перпендикуляром прямих SA і DC є відрізок AD; б) відстань між прямими SA і ВС менша см; в) відстань між прямими SA і BD дорівнює відстані між точкою А і прямою BD; г) відстань між прямими SA і BD дорівнює см, (Відповідь, а) Правильне; б) правильне; в) правильне; г) неправильне.) II. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалуУ курсі геометрії 10 класу ми розглянули паралельне проектування та вивчили деякі його властивості. Запитання до класу1) Як задається паралельна проекція? 2) Що називається паралельною проекцією точки? 3) Як побудувати паралельну проекцію фігури? 4) Що е паралельною проекцією прямої? 5) Чи зберігаються при паралельному проектуванні довжина відрізків, величина кутів? 6) Які властивості паралельного проектування вам відомі? Сформулюйте їх. Якщо проектуючі прямі перпендикулярні до площини проекцій, таке проектування називають ортогональним, або прямокутним. Ортогональне проектування — вид паралельного проектування, тому воно має властивості паралельного проектування. У геометрії ортогональне проектування основне. Далі, говорячи про проектування і проекції, ми матимемо на увазі тільки ортогональне проектування, ортогональні проекції. Ортогональне проектування широко застосовується в технічному кресленні. Далі учні самостійно знайомляться із застосуванням ортогонального проектування в технічному кресленні (§ 3, п. 22). Розв'язування задач1. Знайдіть ортогональні проекції діагоналі BD1 куба ABCDA1B1С1D1 на грані: 1) ABCD; 2) A1B1С1D1; 3) DD1С1C ; 4) ADD1A1. 2. Розв'язування задач № 33, 34, 36 (3), 37*, 39* із підручника (с. 36—37). III. Домашнє завдання § 3, п. 22; задачі № 35, 38 (с. 37). Підготуватися до тематичної атестації № 4. IV. Підведення підсумку уроку Запитання до класу1) Що розуміють під ортогональною проекцією фігури на площину? 2) Перелічіть властивості ортогонального проектування. 3) Дано зображення куба (рис. 234). Знайдіть ортогональні проекції відрізка BL на площину: а)АВС; б) DLC; в) MNK; г)ADL; к)АВМ; е) ВСК. Роганін геометрія 10 клас, урок 43 |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
УРОК 12 Тема. Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин Мета: ознайомити учнів з означенням перпендикулярності площин, сформулювати і довести ознаку перпендикулярності площин, показати... |
Конспекти уроків Тема. Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач Методи уроку: розв’язування задач в гетерогрупах, в моногрупах, самостійна робота |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |
УРОК №62 Тема уроку Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми «Розв'язування прямокутних трикутників», уміння застосовувати отримані знання під... |
Урок 24 Тема уроку Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Паралельність прямих і площин у просторі» |
Тема уроку. Розв'язування задач на застосування векторів. Мета уроку Мета уроку: формування вмінь учнів застосовувати вивчений матеріал до розв'язування задач |
УРОК №48 Тема уроку Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми, уміння застосувати отримані знання під час розв'язування задач |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Тема уроку. Розв'язування задач. Мета уроку Один із учнів відтворює розв'язування задачі №8, а клас в цей час пише математичний диктант |