|
Скачати 39.5 Kb.
|
УРОК 12 Тема. Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. Мета: ознайомити учнів з означенням перпендикулярності площин, сформулювати і довести ознаку перпендикулярності площин, показати її застосування до розв'язування задач, розвивати вміння аналізувати, робити висновки. Обладнання. Картки, кодоскоп, кольорова крейда. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент. II. Актуалізація опорних знань учнів.
Картка № 1. АН — перпендикуляр до площини трикутника АВС, АВ = АС. Довести, що похилі КВ і КС утворюють рівні кути з площиною трикутника. Картка № 2. Сторона квадрата АВСD дорівнює 6 см, точка М знаходиться на відстані 6 см від кожної з його вершин. Знайти кут між прямою МА і площиною квадрата.
Задача (малюнок проектується з кодоплівки на екран). До площини квадрата АВСD, АВ = 2 дм, проведено перпендикуляр ВМ довжиною 4 дм. Знайти відстань від точки M до сторін АD і СD і діагоналі АС.
АСВD = О, АСОВ, тобто АСОМ (за теоремою про три перпендикуляри). З ∆ АВС знайдемо АС: АС = АВ, АС = 2 дм. АС = ВD і ВО = АС, ВО = дм. З ∆ МВО знайдемо МО: , (дм). Відповідь. МО = 3дм, МС = МА = 2дм. III. Вивчення нового матеріалу.
IV. Закріплення матеріалу. Задача № 59 (3) з підручника розв'язується за готовим малюнком на відкидній дошці.
V. Підсумок уроку. VI. Домашнє завдання. За підручником [5]: п. 20. Задачі № 54, 59 (1, 2) до§3. |
Тема уроку. Перпендикулярні площини. Ознака перпендикулярності площин. Мета уроку Мета уроку: формування поняття перпендикулярності площин. Вивчення ознаки перпендикулярності площин |
Тема уроку. Ортогональне проектування. Розв'язування задач до теми... Мета уроку: формування поняття ортогонального проектування та вмінь учнів застосовувати знання до розв'язування задач до теми «Перпендикулярність... |
УРОК №54 Тема уроку. Взаємне розміщення прямої та площини і площин... Мета уроку: повторити, привести в систему й розширити відомості про площину та взаємне розміщення двох площин у просторі; ознайомити... |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
Урок 24 Тема уроку Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Паралельність прямих і площин у просторі» |
Урок 27 Тема уроку Тема уроку. Перпендикулярність прямої і площини. Ознака перпендику-лярності прямої і площини |
Тема. Любов Пономаренко «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний... Різних часових площин; засвоїти термін «Новела»; розвивати аналітичне мислення; збагачувати словник учнів; формувати їх світогляд,... |
Урок 14 Тема. Теореми і аксіоми Мета. Ознайомити учнів з поняттями теорема, аксіома, означення, ознака, з доведенням методом від супротивного |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |
Урок №21 Тема. Друга ознака рівності трикутників та її застосування Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя; таблиця «Ознаки рівності трикутників» |