|
Скачати 64.76 Kb.
|
Розділ ІV. Теорема Піфагора УРОК № 62 Тема уроку. Тематична контрольна робота № 5. Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми «Розв'язування прямокутних трикутників», уміння застосовувати отримані знання під час розв'язування задач; виявити прогалини в засвоєнні вивченої теми з метою подальшої корекції. Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок. Хід уроку Варіант І Початковий рівень
Середній рівень У завданнях 4—б виберіть і підкресліть правильну відповідь.
а) 17; б) 7; в) 13; г) інша відповідь.
а) 10 см; б) 35 см; в) 20 см; г) інша відповідь. Достатній рівень
Високий рівень
Варіант II Початковий рівень
Середній рівень У завданнях 4—6 виберіть і підкресліть правильну відповідь.
а) 31; б) 17; в) 25; г) інша відповідь.
a) a sinβ; б) a cosβ; в) ![]() ![]()
а) 1; б) 81; в) 9; г) інша відповідь. Достатній рівень
Високий рівень
Відповіді та розв'язання Варіант І. 1. sinα = 0,8. 2. АС2 = АВ2 – ВС2. 3. Косинусом кута α називається відношення прилеглого катета до гіпотенузи. 4. в. 5. в. 6. в. 7. Розв'язання. Нехай А — дана точка, a — дана пряма (рис. 7). Проведемо перпендикуляр AD до прямої a, AD — відстань від точки А до прямої а, АВ і АС — похилі, BD і DC — відповідно їх проекції, BD = 9 см, DC = 16 см. BD < DC, отже, АВ < АС. Нехай АВ = х см (х > 0), тоді АС = (х + b) (см). Із трикутника ADB ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 30 см. 9. Розв'язання Нехай ABC (рис. 9) — даний рівнобедрений трикутник з основою AC, BD — висота, проведена до основи АС, BD = h. Оскільки в рівнобедреному трикутнику ця висота також є медіаною і бісектрисою, то АС = 2AD, a ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Варіант II. 1. cos α = ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Із трикутника BCD BC = ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Зауваження. Під час викладання цієї теми вчитель може на свій розсуд дати означення котангенса гострого кута прямокутного трикутника. Тоді можна буде говорити про знаходження катетів прямокутного трикутника множенням, а гіпотенузи — діленням. Можливо, учням такі моменти допоможуть швидше засвоїти тему «Розв'язування прямокутних трикутників», зокрема правила знаходження сторін прямокутного трикутника. Т.Л.Корнієнко, В.І.Фіготіна Геометрія 8 клас Урок № 62 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |