|
Скачати 103.96 Kb.
|
Урок 24 Тема уроку. Тематичне оцінювання № 2. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Паралельність прямих і площин у просторі». Хід урокуТематичне оцінювання № 2 можна провести шляхом проведення тематичної контрольної роботи. 1. Тематична контрольна робота № 2 Варіант А Варіант 1
Варіант 2
Варіант 3
Варіант 4
Відповідь. Варіант 1. 1. А1В1, В1С1, C1D1, А1D1. 3. 20 cm. 4. Рис. 117. Варіант 2. 1. ВСС1В1, DCC1D1. 3. 18 cm. 4. Рис. 118. Варіант 3. 1. АА1, СС1. 3. 6 cm. 4. Рис. 119. Варіант 4. 1. ADD1A1, A1B1C1D1. 3. 24см. 4. Рис. 120. Варіант Б Варіант 1
а) Яке взаємне розміщення прямої KL та площини АВС? (2 бали) б) Яке взаємне розміщення площин KLM та АВС? (2 бали) в) Яке взаємне розміщення площин АВС та KLS? (2 бали)
Варіант 2
а) Яке взаємне розміщення прямої А1В1 та площини АВС? (2 бали) б) Яке взаємне розміщення площин ACD1 та А1С1В ? (2 бали) в) Яке взаємне розміщення площин ACD1 та BB1D1 ? (2 бали)
Варіант З
а) Яке взаємне розміщення прямої АВ та площини КLМ? (2 бали) б) Яке взаємне розміщення площин KLM та АВС? (2 бали) в) Яке взаємне розміщення площин KLC та АВМ? (2 бали)
Варіант 4
а) Яке взаємне розміщення прямої KL та площини BDC1 ? (2 бали) б) Яке взаємне розміщення площин KLM та BDA1 ? (2 бали) в) Яке взаємне розміщення площин KLM та B-DC, ? (2 бали)
Тематичне оцінювання № 2 можна провести за допомогою тесту, тексти якого подано нижче. При оцінюванні виконання тестів враховуються тільки ті шість із виконаних завдань, яким відповідає найбільша кількість балів. ТестПаралельність прямих і площинМета даного тесту — перевірити, чи вміє учень:
Варіант 1І рівень1. Дано зображення прямокутного паралелепіпеда (рис. 121). Яка з вказаних площин паралельна прямій СЛ? (1 бал) a) AA1D; б) ABB1; в) ВВ1D1; г) AD1C . 2. Дано зображення куба ABCDA1B1C1D1 (рис. 122). Яка з вказаних площин паралельна площині BDA1 ? (1 бал) а) В1D1А; б) АСВ1; в) А1С1D1; г) В1D1С . 3. Точки К, L, М — середини ребер SA, SB, SC тетраедра SABC (рис. 123). Яке взаємне розміщення площин АВС і KLM ? (1 бал) а) Перетинаються; б) збігаються; в) паралельні; г) визначити неможливо. II рівень 1. Відрізок АВ не перетинає площину α, С — середина відрізка АВ. Через точки А, В, С проведені паралельні прямі, які перетинають площину а відповідно в точках А1, В1, С1. (рис. 124). Знайдіть АА1, якщо ВВ1 = 4 cm; CC1 = 3 см. (1 бал) а) 1 см; б) 2 см; в) 3 см; г) 4 см. 2. Площина α перетинає сторони АВ і AC трикутника АВС відповідно в точках В1 і С1, ВС || α (рис. 125). Знайдіть ВС, якщо В1С1 = 1 см, ВВ1 : В1А = 3:1. (1 бал) а) 1 см; б) 2 см; в) 3 см; г) 4 см, 3. Дано площину α і точку А поза нею. Скільки існує різних прямих, які проходять через точку А і паралельні α? (1 бал) а) Одна; б) жодної; в) дві; г) безліч. III рівень1. Точки К, L, М, N є серединами відповідно ребер SA, ВА, ВС, SC тетраедра SABC. Знайдіть периметр чотирикутника KLMN, якщо АС = т , SB = п. (2 бали) а) 2т; 6) 2п; в) т + п ; г) . 2. У просторі дано дві паралельні прямі а і b, а також точку А, що не належить їм. Скільки існує площин, які проходять через точку А і паралельні прямим а і b? (2 бали) а) Одна; б) жодної; в) дві; г) безліч. 3. Які з вказаних фігур можуть бути паралельною проекцією трапеції? (2 бали) а) Квадрат; б) трапеція; в) ромб; г) трикутник. IV рівень 1. АВСDА1В1С1D1 — куб, К — середина ребра СС1. Визначити число сторін перерізу куба площиною, яка проходить через точки В, К, А. (3 бали) а) 3; б) 4; в) 5; г) 6. 2. Яку фігуру утворюють усі відрізки, що сполучають будь-які точки двох мимобіжних відрізків? (3 бали) а) Чотирикутник; б) площину; в) тетраедр; г) відрізок. 3. ABCD — квадрат зі стороною 6 см. Точка S віддалена від кожної вершини квадрата на 7 см. Знайдіть відстані від середини відрізка SA до середин сторін квадрата. (3 бали) а) 2,5 см; б) 3,5 см; в) 4,5 см; г) 5,5 см. Варіант 2І рівень 1. Дано зображення тетраедра SABC (рис. 126). Точки К, L — середини ребер SA і SB. Яка з вказаних площин паралельна прямій KL? (1 бал) a) SAC; б) SAB; в) SBC; г) АВС. 2. Дано зображення прямокутного паралелепіпеда ABCDA1B1C1D1 (рис. 127). Яка із вказаних площин паралельна площині АВС? (1 бал) a) BDC1; б) А1В1С1; в) BCD; г) DCC1. 3. Дано зображення куба ABCDA1B1C1D1 (рис. 128). Яке взаємне розміщення площин АСВ1 і A1C1D ? (1 бал) а) Перетинаються; б) збігаються; в) паралельні; г) визначити неможливо. II рівень1. Відрізок АВ не перетинає площину α, С — середина відрізка АВ. Через точки А, В, С проведено паралельні прямі, які перетинають площину а відповідно в точках А1, В1, С1 (рис. 129). Знайдіть СС1, якщо АА1 = 2 см; ВВ1 = 4 см. (1 бал) а) 4 см; б) 3 см; в) 2 см; г) 1 см. 2. Площина α перетинає сторони АВ і АС трикутника АВС відповідно в точках В1 і С1, ВС || α (рис. 130). Знайдіть АС, якщо АС1 = 2 см, ВС:В1С1=2:1. (1 бал) а) 1 см; б) 2 см; в) 3 см; г) 4 см. 3. Дано площину α і точку А поза нею. Скільки існує площин, що проходять через точку А і паралельні α ? (1 бал) а) Одна; б) жодної; в) дві; r) безліч. III рівень1. Точки К, L, М, N є серединами відповідно ребер SA, АС, ВС, BS тетраедра SABC. Знайдіть периметр чотирикутника KLMN, якщо кожне ребро тетраедра дорівнює а. (2 бали) а) а; б) 2а; в) 3а; г) 4а. 2. У просторі дано дві мимобіжні прямі а і b і точку А, що не належить їм. Скільки існує площин, які проходять через точку А і паралельні прямим а і b? (2 бали) а) Одна; б) жодної; в) дві; г) безліч. 3. Які з вказаних фігур можуть бути паралельною проекцією прямокутника? (2 бали) а) Квадрат; б) трапеція; в) ромб; г) трикутник. IV рівень1. ABCDA1B1C1D1 — куб, К — середина ребра СС1. Визначити число сторін перерізу куба площиною, яка проходить через точки А, В1, К. (3 бали) а) 3; б) 4; в) 5; r) 6. 2. Прямі а і b — мимобіжні. Знайдіть геометричне місце точок, утворене прямими, кожна з яких перетинає пряму b і паралельна прямій а. (3 бали) а) Пряма; б) площина; в) тетраедр; г) відрізок. 3. Три паралельні площини перетинають дві мимобіжні прямі в точках А1, А2, А3 і В1, В2, В3. Відомо, що А1А2 = 4 см, В2В3 = 9 см, А2А3 = В1В2. Знайдіть довжину відрізка А1А3. (3 бали) а) 5 см; б) 10 см; в) 13 см; г) 15 см. Відповіді до тестових завдань
II. Домашнє завданняЯкщо в класі виконувалася тематична контрольна робота № 2, то вдома можна запропонувати виконати тест, і навпаки. III. Підведення підсумку уроку У ході фронтальної бесіди з'ясувати, які завдання викликали труднощі, та відповісти на запитання учнів. Роганін геометрія 10 клас, Урок 24 |
Урок 21 Тема уроку Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині |
УРОК №46 Тема уроку Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
УРОК 43 Тема уроку Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислення ймовірностей подій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
УРОК №28 Тема уроку ... |
Урок 1 Тема уроку Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе |
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів |
УРОК 33 Тема уроку Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |