|
|
Скачати 113.53 Kb.
|
|
Тема уроку. Тематичне оцінювання № 4. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі». Хід урокуТематичне оцінювання № 4 можна провести у вигляді тематичної контрольної роботи. 1. Тематична контрольна робота № 4 Варіант А Варіант 1
Варіант 2
Варіант З
Варіант 4
Відповідь. Варіант 1.1.ABCD і А1B1С1D1. 2. Варіант 2. 1. ABCD і А1B1С1D1. 2. Варіант 3.1. ABB1A1, BCC1B1, DCC1D1 і ADD1A1. 2. Варіант 4. 1. ADD1A1 і ВСС1В1. 2. <SDB = 90° . 3. 10 см. 4. Варіант БВаріант 1
а) Чому дорівнює кут між прямими OD і АВ? (2 бали) б) Чому дорівнює кут між прямими DS і АВ? (2 бали) в) Знайдіть відстань від точки S до сторони ВС, якщо OS = 1 cm, OK =
Варіант 2
а) Яка величина кута ОКВ? (2 бали) б) Чому дорівнює кут між прямими SK і ВС? (2 бали) в) Знайдіть радіус вписаного кола, якщо відстань від точки S до сторони ВС дорівнює 13 см, а відстань від точки S до площини квадрата — 5 см. (2 бали).
Варіант З
а) Чому дорівнює кут між прямими ОК і АВ? (2 бали) б) Яка величина кута SKA? (2 бали) в) Знайдіть відстань від точки S до площини ромба, якщо відстань від точки S сторони АВ дорівнює 5 см, ОК = 3 см. (2 бали).
Варіант 4
а) Яка величина кута ОДА? (2 бали) б) Яка величина кута SDB? (2 бали) в) Знайдіть відстань від точки S до гіпотенузи трикутника АВС, якщо SO = 3 cm, OD = 4 cm. (2 бали).
Тематичне оцінювання № 4 можна провести за допомогою тесту, текст якого подано нижче. При оцінюванні виконання тестів враховуються тільки ті шість із виконаних завдань, яким відповідає найбільша кількість балів. ТестПерпендикуляр і похила. Перпендикулярність площинМета даного тесту — перевірити, чи вміє учень: — зображати та знаходити на малюнку перпендикуляр і похилу; перпендикулярні площини; — розв'язувати задачі, використовувати теорему про три перпендикуляри та ознаку перпендикулярності площин; — визначати відстань від точки до площини; від точки до прямої тощо. Варіант 1 І рівень1. До площини а проведено перпендикуляр АВ і похилу АС (рис. 235). Знайти довжину проекції похилої, якщо АС = 10 см, АВ = 8 см. (1 бал) а) 8 см; б) 10 см; в) 6 см; г) 2 см. 2. Знайдіть відстань від вершини А, куба ABCDA1B1C1D1 до площини ВСС1, якщо ребро куба дорівнює 5 см (рис. 236). (1 бал) а) 5 см; б) 10 см; в) 5 3. Через точку перетину діагоналей квадрата ABCD проведено перпендикуляр SO до площини квадрата і OF a) SC; б) SD; в) BD; г) SF. ![]() ![]() ![]() ![]() II рівень 1. З точки М до площини α проведені перпендикуляр МО і похилі МА і MB (рис. 238). МО = 5 см, МА = а) 1:1; б)1:2; в) 1:3; г) 2 . З вершини А прямокутного рівнобедреного трикутника АВС (АВС (рис. 239). AC = а) 1 см2; б) 3. Точка А знаходиться на відстані 6 і 8 см від двох перпендикулярних площин (рис. 240). Знайдіть відстань від цієї точки до лінії перетину площин. (1 бал) а) 6 см; б) 8 см; в) 10 см; г) 14 см. ІІІ рівень 1. Точка S віддалена від вершин квадрата зі стороною а) 1 см; б) 2. Точка S віддалена від усіх сторін правильного трикутника на а) 3. Точка М рівновіддалена від сторін ромба ABCD. Які з наведених тверджень правильні? (2 бали) а) Площина АМС перпендикулярна до площини BMD; б) площина AМC перпендикулярна до площини АВС; в) площина АВМ перпендикулярна до площини ADC; г) площина BMD перпендикулярна до площини АВС: IV рівень 1. Кожне ребро тетраедра дорівнює а. Знайдіть відстань від його вершини до протилежної грані. (3 бали) a) 2. Знайдіть відстань між мимобіжними діагоналями двох сусідніх граней куба, ребро якого дорівнює а. (3 бали) а) 3. Які з вказаних фігур можна одержати як ортогональну проекцію тетраедра, кожне ребро якого дорівнює а? (3 бали) а) Квадрат; б) трапецію; в) трикутник; г) правильний шестикутник. Варіант 2 І рівень 1. До площини а проведено перпендикуляр АВ і похилу АС (рис. 241). Знайдіть довжину похилої, якщо АВ = а) 2. Знайдіть відстань від вершини А, куба ABCDA1В1C1D1 до прямої АС, якщо ребро куба дорівнює 2 см (рис. 242). (1 бал) а) 1 см; б) 2 см; в) 3 см; г) визначити неможливо. ![]() ![]() ![]() ![]() 3. До площини правильного трикутника АВС проведено перпендикуляр SA, АК a) SC; б) SB; в) АВ; г) SK. II рівень 1 . З точки М до площини а проведені перпендикуляр МО і похилі МА і MB (рис. 244), МО = 1 см, ОА = а) 3 : 8; б) 2 : 3; в) 2. З вершини А квадрата ABCD проведено перпендикуляр SA до площини АВС (рис. 245), AS = а ) 1 см2; б) 3. Точка А знаходиться на однаковій відстані від двох перпендикулярних площин і на відстані 2 а) 1 см; б) III рівень1. Точка S віддалена від вершин правильного трикутника зі стороною а) 1 см; б) 2. Точка S віддалена від усіх сторін правильного чотирикутника на а) 1 см; б) 2 см; в) 4 см; г) 8 см. 3. Точка М рівновіддалена від вершин прямокутного рівнобедреного трикутника АВС (АВ = АС), К — середина ВС. Які з наведених тверджень правильні? (2 бали) а) Площина АМК перпендикулярна до площини АВС; б) площина ВМС перпендикулярна до площини АВМ; в) площина ВМС перпендикулярна до площини АВС; г) площина АВМ перпендикулярна до площини АСМ. IV рівень1. Три ребра тетраедра SA, SB, SC взаємно перпендикулярні і дорівнюють а. Знайдіть відстань від вершини S до площини АВС. (3 бали) а) а; б) 2. Знайдіть відстань між діагоналлю куба і мимобіжною з нею діагоналлю грані куба, якщо ребро куба дорівнює а. (3 бали) а) 3. Які з вказаних фігур можна одержати як ортогональну проекцію куба? (3 бали) а) Квадрат; б) прямокутник, відмінний від квадрата; в) п'ятикутник; г) шестикутник. Відповіді до тестових завдань
II. Домашнє завдання Якщо в класі виконувалася тематична контрольна робота № 4, то вдома можна запропонувати виконати тест, і навпаки. III. Підведення підсумку уроку У ході фронтальної бесіди з'ясувати, які завдання викликали труднощі, та відповісти на запитання учнів. Роганін геометрія 10 клас, урок 44 |
|
Уроку. Тематичне оцінювання № Мета уроку: перевірка навчальних досягнень... Тематичне оцінювання №6 можна провести шляхом виконання тематичної контрольної роботи |
Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) |
|
Уроку. Тематичне оцінювання №8 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл» |
Уроку. Тематичне оцінювання №2 Знайдіть площу поверхні трикутної піраміди, у якої кожне ребро дорівнює см. (3 бали) |
|
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Кулю радіуса 5 см перетнуто площиною на відстані 3 см від центра. Знайдіть площу перерізу. (З бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №3 Площа основи конуса дорівнює 36π см2, а його твірна — 10 см. Знайдіть висоту конуса. (3 бали) |
|
Уроку. Тематичне оцінювання №5 Знайдіть об'єм правильної чотирикутної піраміди, діагональ основи якої дорівнює 4 см, а бічне ребро утворює з площиною основи кут... |
Уроку. Тематичне оцінювання Основа прямої трикутної призми — прямокутний трикутник з катетами 5 і 12 см. Висота призми 5 см. Знайдіть площу повної поверхні... |
|
Урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» Тема: Підсумковий урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» |
Уроку Календарно тематичне планування уроків англійської мови на 2012-2013 навчальний рік в 11 класі |