|
Скачати 113.53 Kb.
|
Тема уроку. Тематичне оцінювання № 4. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі». Хід урокуТематичне оцінювання № 4 можна провести у вигляді тематичної контрольної роботи. 1. Тематична контрольна робота № 4 Варіант А Варіант 1
Варіант 2
Варіант З
Варіант 4
Відповідь. Варіант 1.1.ABCD і А1B1С1D1. 2. . Варіант 2. 1. ABCD і А1B1С1D1. 2. Варіант 3.1. ABB1A1, BCC1B1, DCC1D1 і ADD1A1. 2. . Варіант 4. 1. ADD1A1 і ВСС1В1. 2. <SDB = 90° . 3. 10 см. 4. . Варіант БВаріант 1
а) Чому дорівнює кут між прямими OD і АВ? (2 бали) б) Чому дорівнює кут між прямими DS і АВ? (2 бали) в) Знайдіть відстань від точки S до сторони ВС, якщо OS = 1 cm, OK = cm. (2 бали).
Варіант 2
а) Яка величина кута ОКВ? (2 бали) б) Чому дорівнює кут між прямими SK і ВС? (2 бали) в) Знайдіть радіус вписаного кола, якщо відстань від точки S до сторони ВС дорівнює 13 см, а відстань від точки S до площини квадрата — 5 см. (2 бали).
Варіант З
а) Чому дорівнює кут між прямими ОК і АВ? (2 бали) б) Яка величина кута SKA? (2 бали) в) Знайдіть відстань від точки S до площини ромба, якщо відстань від точки S сторони АВ дорівнює 5 см, ОК = 3 см. (2 бали).
Варіант 4
а) Яка величина кута ОДА? (2 бали) б) Яка величина кута SDB? (2 бали) в) Знайдіть відстань від точки S до гіпотенузи трикутника АВС, якщо SO = 3 cm, OD = 4 cm. (2 бали).
Тематичне оцінювання № 4 можна провести за допомогою тесту, текст якого подано нижче. При оцінюванні виконання тестів враховуються тільки ті шість із виконаних завдань, яким відповідає найбільша кількість балів. ТестПерпендикуляр і похила. Перпендикулярність площинМета даного тесту — перевірити, чи вміє учень: — зображати та знаходити на малюнку перпендикуляр і похилу; перпендикулярні площини; — розв'язувати задачі, використовувати теорему про три перпендикуляри та ознаку перпендикулярності площин; — визначати відстань від точки до площини; від точки до прямої тощо. Варіант 1 Ірівень 1. До площини а проведено перпендикуляр АВ і похилу АС (рис. 235). Знайти довжину проекції похилої, якщо АС = 10 см, АВ = 8 см. (1 бал) а) 8 см; б) 10 см; в) 6 см; г) 2 см. 2. Знайдіть відстань від вершини А, куба ABCDA1B1C1D1 до площини ВСС1, якщо ребро куба дорівнює 5 см (рис. 236). (1 бал) а) 5 см; б) 10 см; в) 5см; г) визначити неможливо. 3. Через точку перетину діагоналей квадрата ABCD проведено перпендикуляр SO до площини квадрата і OF CD (рис. 237). Яка з вказаних прямих перпендикулярна до прямої СD? (1 бал) a) SC; б) SD; в) BD; г) SF. II рівень 1. З точки М до площини α проведені перпендикуляр МО і похилі МА і MB (рис. 238). МО = 5 см, МА = см, MB = 13 см. (1 бал) Знайдіть відношення проекцій похилих. а) 1:1; б)1:2; в) 1:3; г) :13. 2. З вершини А прямокутного рівнобедреного трикутника АВС (АВС (рис. 239). AC = см, SA = см. Знайдіть площу трикутника SBC. (1 бал) а) 1 см2; б) см2; в) 2 см2; г) 2см2. 3. Точка А знаходиться на відстані 6 і 8 см від двох перпендикулярних площин (рис. 240). Знайдіть відстань від цієї точки до лінії перетину площин. (1 бал) а) 6 см; б) 8 см; в) 10 см; г) 14 см. ІІІ рівень 1. Точка S віддалена від вершин квадрата зі стороною см на 2 см. Чому дорівнює відстань від точки S до площини квадрата? (2 бали) а) 1 см; б) см; в) см; г) см. 2. Точка S віддалена від усіх сторін правильного трикутника на см, а від площини трикутника — на 3 см. Чому дорівнює сторона трикутника? (2 бали) а) см; б) 3 см; в) см; г) 6 см. 3. Точка М рівновіддалена від сторін ромба ABCD. Які з наведених тверджень правильні? (2 бали) а) Площина АМС перпендикулярна до площини BMD; б) площина AМC перпендикулярна до площини АВС; в) площина АВМ перпендикулярна до площини ADC; г) площина BMD перпендикулярна до площини АВС: IV рівень 1. Кожне ребро тетраедра дорівнює а. Знайдіть відстань від його вершини до протилежної грані. (3 бали) a) a; б) а; в) а; г) а. 2. Знайдіть відстань між мимобіжними діагоналями двох сусідніх граней куба, ребро якого дорівнює а. (3 бали) а) а; б) а; в) ; г) . 3. Які з вказаних фігур можна одержати як ортогональну проекцію тетраедра, кожне ребро якого дорівнює а? (3 бали) а) Квадрат; б) трапецію; в) трикутник; г) правильний шестикутник. Варіант 2 І рівень 1. До площини а проведено перпендикуляр АВ і похилу АС (рис. 241). Знайдіть довжину похилої, якщо АВ = см, ВС = 1 см. (1 бал) а) см; б) 1 см; в) 2 см; г) 3 см. 2. Знайдіть відстань від вершини А, куба ABCDA1В1C1D1 до прямої АС, якщо ребро куба дорівнює 2 см (рис. 242). (1 бал) а) 1 см; б) 2 см; в) 3 см; г) визначити неможливо. 3. До площини правильного трикутника АВС проведено перпендикуляр SA, АК ВС (рис. 243). Яка з вказаних прямих перпендикулярна до прямої ВС? (1 бал) a) SC; б) SB; в) АВ; г) SK. II рівень 1. З точки М до площини а проведені перпендикуляр МО і похилі МА і MB (рис. 244), МО = 1 см, ОА = см, ВО = 2см. Знайдіть відношення довжин похилих. (1 бал) а) 3 : 8; б) 2 : 3; в) : ; г) 1 : 1. 2. З вершини А квадрата ABCD проведено перпендикуляр SA до площини АВС (рис. 245), AS = cm, SB = 2 см. Знайдіть площу трикутника SBC. (1 бал) а) 1 см2; б) см2; в) 2 см2; г) 2см2. 3. Точка А знаходиться на однаковій відстані від двох перпендикулярних площин і на відстані 2см до лінії перетину площин (рис. 246). Знайдіть відстань від точки А до даних площин. (1 бал) а) 1 см; б) см; в) 2 см; г) визначити неможливо. III рівень1. Точка S віддалена від вершин правильного трикутника зі стороною см на відстань см. Чому дорівнює відстань від точки S до площини трикутника? (2 бали) а) 1 см; б) см; в) 2 см; г) см. 2. Точка S віддалена від усіх сторін правильного чотирикутника на см, а від площини чотирикутника — на 2 см. Чому дорівнює периметр чотирикутника? (2 бали) а) 1 см; б) 2 см; в) 4 см; г) 8 см. 3. Точка М рівновіддалена від вершин прямокутного рівнобедреного трикутника АВС (АВ = АС), К — середина ВС. Які з наведених тверджень правильні? (2 бали) а) Площина АМК перпендикулярна до площини АВС; б) площина ВМС перпендикулярна до площини АВМ; в) площина ВМС перпендикулярна до площини АВС; г) площина АВМ перпендикулярна до площини АСМ. IV рівень1. Три ребра тетраедра SA, SB, SC взаємно перпендикулярні і дорівнюють а. Знайдіть відстань від вершини S до площини АВС. (3 бали) а) а; б) ; в) ; г) . 2. Знайдіть відстань між діагоналлю куба і мимобіжною з нею діагоналлю грані куба, якщо ребро куба дорівнює а. (3 бали) а) ; б) ; в) ; г) . 3. Які з вказаних фігур можна одержати як ортогональну проекцію куба? (3 бали) а) Квадрат; б) прямокутник, відмінний від квадрата; в) п'ятикутник; г) шестикутник. Відповіді до тестових завдань
II. Домашнє завдання Якщо в класі виконувалася тематична контрольна робота № 4, то вдома можна запропонувати виконати тест, і навпаки. III. Підведення підсумку уроку У ході фронтальної бесіди з'ясувати, які завдання викликали труднощі, та відповісти на запитання учнів. Роганін геометрія 10 клас, урок 44 |
Уроку. Тематичне оцінювання № Мета уроку: перевірка навчальних досягнень... Тематичне оцінювання №6 можна провести шляхом виконання тематичної контрольної роботи |
Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) |
Уроку. Тематичне оцінювання №8 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл» |
Уроку. Тематичне оцінювання №2 Знайдіть площу поверхні трикутної піраміди, у якої кожне ребро дорівнює см. (3 бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №4 Кулю радіуса 5 см перетнуто площиною на відстані 3 см від центра. Знайдіть площу перерізу. (З бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №3 Площа основи конуса дорівнює 36π см2, а його твірна — 10 см. Знайдіть висоту конуса. (3 бали) |
Уроку. Тематичне оцінювання №5 Знайдіть об'єм правильної чотирикутної піраміди, діагональ основи якої дорівнює 4 см, а бічне ребро утворює з площиною основи кут... |
Уроку. Тематичне оцінювання Основа прямої трикутної призми — прямокутний трикутник з катетами 5 і 12 см. Висота призми 5 см. Знайдіть площу повної поверхні... |
Урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» Тема: Підсумковий урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» |
Уроку Календарно тематичне планування уроків англійської мови на 2012-2013 навчальний рік в 11 класі |