|
Скачати 42.72 Kb.
|
Тема уроку. Розв'язування задач. Мета уроку: формування вмінь учнів знаходити невідомі елементи циліндра. Обладнання: моделі циліндрів. І. Перевірка домашнього завдання1. Один із учнів відтворює розв'язування задачі № 8, а клас в цей час пише математичний диктант. 2. Математичний диктант. Наводимо три математичні диктанти. Учитель обирає один із них, який відповідає навчальним можливостям класу. Математичний диктант № 1Правильна чотирикутна призма вписана в циліндр. Радіус основи і висота циліндра відповідно дорівнюють: варіант 1 — 6 см і 5 см; варіант 2 — 3 см і 8 см. Знайдіть: а) діагональ основи призми; (2 бали) б) сторону основи призми; (2 бали) в) кут нахилу діагоналі бічної грані до площини основи; (2 бали) г) кут нахилу діагоналі призми до площини основи; (2 бали) д) площу бічної поверхні призми; (2 бали) е) площу осьового перерізу циліндра. (2 бали) Відповідь. Варіант 1.а)12 см; б) 6см; в) агсtg; г) агсtg; д) 120см2; е) 60см2 . Варіант 2. а) 6 см; б) 3см; в) агсt; г) агсtg ; д) 96см2; е) 48 см2. Математичний диктант № 2 У трикутну призму, сторони основи якої дорівнюють: варіант 1 — 9 см, 10 см, 17 см; варіант 2 — 7 см, 15 см, 20 см, вписано циліндр, висота якого дорівнює 10 см. Знайдіть: а) півпериметр основи призми; (2 бали) б) площу основи призми; (2 бали) в) радіус циліндра; (2 бали) г) площу осьового перерізу циліндра; (2 бали) д) діагональ осьового перерізу циліндра; (2 бали) е) площу бічної поверхні призми. (2 бали) Відповідь. Варіант 1. а) 18см; б) 36см2; в) 2см; г) 40см2; д) 2см; е) 360 см2. Варіант 2. а) 21см; б) 42см2; в) 2см; г) 40см2; д) 2см; е) 420 см2. Математичний диктант № 3У правильну чотирикутну призму вписано циліндр, радіус основи і висота якого відповідно дорівнюють: варіант 1 — 3 см, 3 см; варіант 2 — 2 см, 2 см. Знайдіть: а) діагональ основи призми; (2 бали) б) діагональ призми; (2 бали) в) площу осьового перерізу циліндра; (2 бали) г) площу діагонального перерізу призми; (2 бали) д) площу бічної поверхні призми; (2 бали) е) кут нахилу діагоналі призми до площини основи. (2 бали) Відповідь. Варіант 1. а) 6см; б) 9 см; в) 18 см2; г) 18см2; д) 72см2; е) arctg. Варіант 2. а) 4см; б) 6 см; в) 8 см2; г) 8см2; д) 32 см2; е) агсtg . II. Закріплення та осмислення знань учнівЗнаходження невідомих елементів циліндраРозв'язування задач
(Відповідь..)
Самостійна роботаВаріант 1
(6 балів) Варіант 2
Відповідь. Варіант 1. 1. 25π см2; 2. 30°; 3. 25 см. Варіант 2. 1. 4π см2; 2. 60°; 3. 40см2. III. Домашнє завданняРозв'язати наступну задачу. У циліндрі, паралельно його осі і на відстані а від неї, проведено площину, що перетинає його нижню основу по хорді, яку видно із центра верхньої основи під кутом φ. Відрізок, що сполучає центр верхньої основи з точкою кола нижньої основи, утворює з площиною основи кут α. Знайдіть площу перерізу. (Відповідь. .) IV. Підведення підсумку урокуВчитель відповідає на запитання, які виникли в учнів під час роботи на уроці. Роганін геометрія 11 клас, урок 22 |
Тема уроку. Розв'язування задач на застосування векторів. Мета уроку Мета уроку: формування вмінь учнів застосовувати вивчений матеріал до розв'язування задач |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |
Тема уроку. Ортогональне проектування. Розв'язування задач до теми... Мета уроку: формування поняття ортогонального проектування та вмінь учнів застосовувати знання до розв'язування задач до теми «Перпендикулярність... |
УРОК №62 Тема уроку Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми «Розв'язування прямокутних трикутників», уміння застосовувати отримані знання під... |
Тема уроку. Площа сфери. Мета уроку Мета уроку: вивчення формули для площі сфери; формування вмінь застосовувати вивчену формулу до розв'язування задач |
Конспекти уроків Тема. Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач Методи уроку: розв’язування задач в гетерогрупах, в моногрупах, самостійна робота |
УРОК №56 Тема уроку Мета уроку: учити учнів застосовувати правила знаходження катета й гіпотенузи під час розв'язування задач |
УРОК №58 Тема уроку Мета уроку: навчати учнів застосовувати правила знаходження катета і гіпотенузи під час розв'язування задач |
УРОК №53 Тема уроку Мета уроку: формувати вміння учнів застосовувати властивості перпендикуляра та похилої під час розв'язування задач |