|
Скачати 35.92 Kb.
|
Тема уроку. Комбінації многогранників і конуса. Мета уроку: ознайомлення з комбінаціями многогранників і конусів; формування вмінь розв'язувати задачі на комбінації многогранників і конусів. Обладнання: моделі многогранників і конусів. І. Перевірка домашнього завданняПеревірити наявність виконання домашнього завдання та відповісти на запитання, які виникли в учнів при його виконанні. II. Самостійна роботаВаріант 1Основа прямої призми — прямокутний трикутник з катетом а і протилежним кутом α. Діагональ бічної грані, що містить гіпотенузу, нахилена до площини основи під кутом β. Знайдіть площу бічної поверхні циліндра, описаного навколо даної призми. Варіант 2Основа прямої призми — прямокутний трикутник з гіпотенузою с і гострим кутом α. Діагональ бічної грані, що містить катет, протилежний куту α, нахилена до площини основи під кутом β. Знайдіть площу бічної поверхні циліндра, описаного навколо призми. Варіант ЗОснова прямої призми — рівнобедрений трикутник із кутом α при основі. Діагональ грані, що проходить через бічну сторону основи, дорівнює а і нахилена до площини основи під кутом β. Знайдіть об'єм циліндра, вписаного в дану призму. Варіант 4Основа прямої призми — рівнобедрений трикутник із кутом α при основі. Діагональ грані, що проходить через основу трикутника, дорівнює d і нахилена до площини основи під кутом β. Знайдіть об'єм циліндра, вписаного в дану призму. Відповідь. Варіант 1. . Варіант 2. πс2 sin α tg β. Варіант 3. πа3 cos2 β cos2 α sin β tg2 . Варіант 4. cos2 β tg2 sin β. III. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалуКомбінації многогранників і конусаПіраміда називається вписаною в конус, коли многокутник, що лежить в її основі, вписаний в основу конуса, а вершина збігається з вершиною конуса. Бічні ребра піраміди, вписаної в конус, є твірними конуса. Пірамідою, описаною навколо конуса, називається така піраміда, в якої многокутник, що лежить в основі, описаний навколо основи конуса, а вершина збігається з вершиною конуса. Конус називається вписаним в призму, якщо його основа вписана в одну основу призми, а вершина лежить у другій основі призми. Призма називається вписаною в конус, якщо одна основа її лежить в основі конуса, а друга вписана в переріз конуса площиною, що проходить через цю основу призми паралельно основі конуса. Розв'язування задач
IV. Домашнє завданняРозв'язати задачі № 25—27 (с. 97) § 6, повторити п. 63 § 6. V. Підведення підсумку урокуЗапитання до класу1) У конус радіуса R вписана правильна трикутна піраміда. Знайдіть довжину сторони основи. 2) Яка піраміда називається описаною навколо конуса? Роганін геометрія 11 клас, урок 59 |
Тема уроку. Комбінації многогранників. Мета уроку Мета уроку: ознайомлення з комбінаціями многогранників; формування вмінь розв'язувати задачі на комбінації многогранників |
Тема уроку. Комбінації многогранників і циліндра. М ета уроку Мета уроку: ознайомлення з комбінаціями многогранників і циліндрів; формування вмінь розв'язувати задачі на комбінації многогранників... |
Тема уроку. Комбінації многогранників і кулі. Мета уроку Мета уроку: ознайомлення з комбінаціями многогранників і куль; формування умінь розв'язувати задачі на комбінації многогранників... |
Тема уроку. Конус. Осьовий переріз конуса. Мета уроку Мета уроку: формування понять конус, основа конуса, вершина конуса, твірна конуса, висота конуса, прямий конус, вісь конуса, осьовий... |
Тема уроку. Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус. Мета уроку Мета уроку: розглянути основні види перерізів конуса — переріз, перпендикулярний до осі; переріз, що проходить через дві твірні;... |
Тема уроку. Площа бічної і повної поверхні конуса. Мета уроку Мета уроку: виведення формули для площі бічної поверхні конуса; формування вмінь знаходити площу поверхні конуса |
Тема уроку. Вписані та описані піраміди і конуси. Мета уроку Мета уроку: формування понять піраміда, вписана в конус; площина, дотична до конуса; піраміда, описана навколо конуса, та вмінь знаходити... |
Тема уроку. Комбінації тіл обертання. Мета уроку Мета уроку: ознайомлення з комбінаціями тіл обертання; формування вмінь розв'язувати задачі на комбінації тіл обертання |
Уроку. Тематичне оцінювання №8 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл» |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |