|
Скачати 44.4 Kb.
|
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач. Мета уроку: формування вмінь учнів застосовувати вивчені аксіоми і теореми до розв'язування вправ, побудови простих перерізів многогранників. Обладнання: стереометричний набір, моделі куба і тетраедра. Хід урокуІ. Перевірка домашнього завдання 1. Обговорення розв'язування задачі № 12 за записами з пропусками, заготовленими на дошці до початку уроку. Розв’язання задачі № 12Нехай точки А, В, С, D не лежать ... Ці точки і ніякі три з низ ... на одній прямій (?) *, тому кожна із чотирьох можливих трійок точок: А; В; С; ...; ...; ... визначають (?) єдину площину (рис. 21). Ці чотири площини різні (?) Відповідь. Чотири площини. * Знак «?» означає необхідність обґрунтування твердження учнями. 2. Проведення тесту на визначення істинності математичних тверджень. Вчитель читає твердження, учні ставлять “+”, якщо твердження істинне, і “-“, якщо воно хибне. Правильність визначення твердження оцінюється 1 балом. У квадратних дужках вказано правильні відповіді. Тест
II. Закріплення та осмислення знань учнівФормування вмінь застосовувати вивчені аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв'язування задач Виконання вправ
а) яка містить пряму с і відмінна від площин α і β; б) яка перетинає пряму с та площини α і β .
а) центр кола, вписаного в трикутник; б) центр кола, описаного навколо трикутника?
Формування вмінь будувати прості перерізи многогранників Для побудови простіших перерізів необхідно вміти розв'язувати дві опорні задачі:
З першою опорною задачею ми познайомилися на попередніх уроках. Сьогодні ми познайомимося з розв'язуванням другої опорної задачі на побудову перерізів: побудувати точку перетину прямої і площини. Для розв'язання цієї задачі знаходять у площині пряму, яка перетинає дану пряму; шукана точка — точка перетину двох пряних. Для прикладу розглянемо задачу, в якій система запитань дає спосіб її розв’язання. Задача. Точка Μ — середина ребра АА1 куба ABCDA1B1С1D1. Побуде точку перетину прямої D1M з площиною основи АВСD. Розв’язання (основні етапи): а) Назвіть площину бічної грані, якій належить пряма D1М. б) Назвіть пряму, яка лежить у знайденій бічній грані і площині основи ABCD. в) Побудуйте шукану точку. г) Обчисліть довжину відрізка МD1, якщо ребро куба дорівнює 2 см. Виконання вправ
ІІІ. Домашнє завданняПідготуватися до самостійної роботи та розв’язати наступну задачу. У кубі ABCDA1B1C1D1 точка М лежить на ребрі A1B1, причому МВ1=A1B1. Побудуйте точку N перетину прямої АМ з площиною грані ВВ1С1С та знайдіть довжину відрізка MN, якщо ребро куба дорівнює 12 см.IV. Підведення підсумків уроку Запитання до класу
Роганін геометрія 10 клас, Урок 5 |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок гра з геометрії в 8 класі. Тема уроку «Подібність трикутників» в процесі розв’язування задач; розглянути застосування подібності трикутників для розв’язування практичних... |
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдосконалювати... |
Тема уроку. Розв'язування задач на застосування векторів. Мета уроку Мета уроку: формування вмінь учнів застосовувати вивчений матеріал до розв'язування задач |
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
Конспекти уроків Тема. Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач Методи уроку: розв’язування задач в гетерогрупах, в моногрупах, самостійна робота |
УРОК №62 Тема уроку Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми «Розв'язування прямокутних трикутників», уміння застосовувати отримані знання під... |
Тема уроку. Розв'язування задач. Мета уроку Один із учнів відтворює розв'язування задачі №8, а клас в цей час пише математичний диктант |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |