Урок 1 Музична мова… і розмова


Скачати 270.66 Kb.
НазваУрок 1 Музична мова… і розмова
Сторінка1/4
Дата21.02.2016
Розмір270.66 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Музика > Урок
  1   2   3   4


Кравець Тетяна Василівна


Музичний тренажер



2клас

ІІ семестр




Посібник – зошит для загальноосвітніх навчальних закладів

c:\users\www\pictures\i (19).jpg

Миклаші

2015

Рецензенти: методист Білогірського РМК Петраковська Р.О.

Схвалено радою Білогрського РМК, протокол №3 від .03.2015

Атор: Кравець Тетяна Василівна

Посібник призначений для використання у 2 класі протягом ІІ симестру на уроках музичного мистецтва.Завдання посібника складенні відповідно до програми Міністерства освіти і науки Укріїни та вимог Державного стандарту початкової загальної освіти.

Мета посібника- зошита допомогти учням засвоїти програмовий матеріал, навчити сприймати, розуміти і любити музику, стимулювати творчу діяльність дітей на уроках музики.Такоож посібник допоможе вчителям початкових класів урізноманітнити творчі завдвння на уроках музичного мистецтва та швидко перевірити знання учнів другого класу.Стимулювати творчу діяльність дітей на уроках.

Усі завдання виконуються безпосередньо у посібнику.

Для вчителів, учнів початкових класів, батьків.

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (32).jpg

Зміст:

Урок 1 Музична мова… і розмова………………………………..5

Урок 2 Які вони – звуки музичної мови?………………………...7

Урок 3 Ритм – музичний чарівник………………………………..9

Урок 4 Перетворення ритму………………………………………11

Урок 5 Мелодія – душа музики…………………………………...13

Урок 6 Сім сестриць – трудівниць………………………………..15

Урок7 Ритм та мелодії весни………………………………………17

Урок 8 Я це знаю та вмію…………………………………………19

Урок 9 Брати – лади……………………………………………….21

Урок 10 В царині гучно – тихої луни…………………………….23

Урок 11 Повільно – швидко……………………………………….25

Урок 12 Чарівні барви музики……………………………………..27

Урок 13 Казкові тембри голосів…………………………………..29

Уроки14 Як розвивається музика ?..................................................31

Уроки15 Звідки музика прийшла ?..................................................33

Урок 16 У світі музики……………………………………………..35

Словник музичних настроїв…………………………………………37

Словник емоційно – образних визначень музики…………………38

Використана література………………………………………………..39

Для нотаток……………..……………………………………………..40

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (30).jpg


Урок 1

Музична мова… і розмова




  1. Запиши ім’я та прізвище відомого композитора.

c:\users\www\desktop\фото книжка\146528_1024.jpg………………………………….

  1. Розглянь малюнок. Яку пісню він тобі нагадав? Виконай її.

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (1).jpg

3.Вибери правильну відповідь.

Чи схожі за будовою та інтонацією розмовна і музична мова?

А) ні;

Б) так;

В) не знаю;

4. Допиши віршик та придумай власну мелодію. Проспівай її.

Мово моя…………………c:\users\www\pictures\i (22).jpg

Мово моя…………………

Я пишаюсь……………….

Зичу процвітання………..

5. Склади слово. Поясни його значення.

наІнтояіц ………………………………..

З яким настроєм ти покидаєш урок?

Обведи відповідний смайлик.

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (2).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (4).jpg c:\users\www\desktop\фото книжка\i (3).jpg

  • Що роблять діти? Як ти здогадався (лася) ? Проінтонуй. Маєш бажання – розфарбуй.

c:\users\www\desktop\фото книжка\2f68bb93cd041d44dddf77eaf4508660.gif

Пограємось

Відгадай, на якому музичному інструменті я граю?

(Діти імітують рухами гру. Хто відгадав першим – стає ведучим).


Урок 2

Які вони – звуки музичної мови ?
1.З’єднай промінчики сонечка зі словами, які відповідали б

на питання:

  • Які бувають музичні звуки ?

Високі, голосні, строкаті, короткі, співучі.

конспект открытого музыкального занятия -развлечения

Низькі,тихенькі, мовчазні, довгі, протяжні.

2.З’єднай, утворивши істину відповіді.

Вокальна музика - твори для виконання на музичних

інструментах.

Інструментальна

музика - музичні твори для співу.

3.Яку пісню нагадують малюнки ? Проспівай куплет, який сподобався найбільше.

http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=91d80d3e9124bf3f8fb4487612e88aa9-131-144&n=21 http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=59da6ae4daf7ea5bc9b24f7f585385e6-90-144&n=21http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=81dab85dd7abb52dd3df64b94c212280-65-144&n=21http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=cedce590b56e7042d9c5e074bfa05cb9-78-144&n=21

4.Розподіли на дві групи: (з’єднай лінією)

Вокальна музика Інструментальна музика

Самуїл Майкапар «Хмари пливуть», «Музична скринька»,

Михайло Степаненко «Дражнилка», «Скривдили»,

Роберт Шуман «Зимою»,

А. Філіпенко, Г. Бойко «Кришталева зимонька»,

М.Ведмедеря, В.Кленц «Наша мова»,

С. Дяченко «Круть і Верть».

З яким настроєм ти покидаєш урок?

Обведи відповідний смайлик

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (4).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (2).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (3).jpg

Відгадай

Як смичок струни торкнеться,

Вона піснею озветься.

Дуже ніжну душу має,

Що сміється і ридає………………………….

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (96).jpg

Це цікаво

Вольфган Амадей Моцарт почав складати музику в 3 роки.

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (22).jpg


Урок 3

Ритм – музичний чарівник
1.Розшифруй ребус

,,

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=b347aed9cc25df9e3b8c71ad801663e4-44-144&n=21 ТМ

2.Простукай ритм

c:\users\www\desktop\фото книжка\я лисичка, я сестричка — 1 — 001.png

3.Яку пісню нагадали тобі ці малюнки?

блоги - привет.ру - интересы и обсуждения пользователей интернет дневников на привет.ру c:\users\www\desktop\фото книжка\i (5).jpg ………………………

4.Намалюй свою казкову краплинку.

5. Хто зображений на малюнку?(професія). Продзвени свою мелодію.

звонарь, как больно. - цикл стихов …………………………………………………………

Чи цікаво тобі було на уроці?

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (99).jpg конспект открытого музыкального занятия -развлечения
Відгадай

На нашім інструменті

Є струни і педаль.

Хто ж він є?

Безперечно, це – знайомий наш ……………………………

c:\users\www\pictures\i (27).jpg

Це цікаво

Для струн рояля потрібно 1500 метрів дроту.

d:\фото книжка\i (58).jpg

Заспівай скоромовку імпровізуючи та « акомпонуючи» собі

газетою.

Урок 4

Перетворення ритму



1.Пригадай прізвище та ім’я композитора.

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (6).jpg ………………………………

2.Вибери та обведи шумові інструменти.

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (11).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (10).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (8).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (7).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (92).jpg

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (12).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (9).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (13).jpgc:\users\www\pictures\i (28).jpgc:\users\www\pictures\i (29).jpg

3.Прономеруй слова, щоб утворилося речення.

нотному, записують, на, стані, Музику, нотами.

4.Пісня «Ой, минула вже зима» є:

Українською Авторською піснею

народною піснею

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (14).jpg c:\users\www\desktop\фото книжка\i (15).jpg
5.Чим відрізняються шумові звуки від музичних звуків ?


Чи цікаво тобі було на уроці?
c:\users\www\desktop\фото книжка\i (99).jpg конспект открытого музыкального занятия -развлечения


Музична рухавка

Якщо весело живеться, співай так – іго-го, іго-го,

Якщо весело живеться, співай так – му-му-му,

Якщо весело живеться, друг хай другу посміхнеться,

Якщо весело живеться, співай так – іго-го,му-му.
d:\фото книжка\i (64).jpg


Урок 5

Мелодія - душа музики


1.З’єднай букви. Утвори слово.

М Л Д Я

Е О І

2.Як називається музичний супровід?

………………………………………………………..

3.Продовж речення.

Найголовніший елемент музичної мови – це ………………………………..

4.Мелодія буває:




…………………………………………………..





……………………………………………………





…………………………………………………..




…………………………………………………..

5.Яку пісню нагадав тобі цей малюнок?
http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=2b75db71ec411e964dabffc74e291e69-107-144&n=21
Виконай її з акомпанементом.


З яким настроєм ти покидаєш урок?

Обведи відповідний смайлик.

c:\users\www\desktop\фото книжка\i (4).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (2).jpgc:\users\www\desktop\фото книжка\i (3).jpg
Відгадай

За лісом , за пралісом

Сірі воли ревуть. …………………………

фотография трембита из раздела жанровый портрет 4264644 - фото.сайт - photosight.ru
  1   2   3   4

Схожі:

Тема. Написання та відмінювання жіночих і чоловічих імен по батькові
...
Урок розвитку зв’язного мовлення №1 Творчий переказ тексту «Відпочинок на морі»
Державний Гімн України. Мова — жива скарбниця історії народу. Мова і мовлення. Збагачення мови новими словами. Утворення нових слів....
RETRO 2010 02 — 06. 07. Crimea, Ukraine
Народна мова – на противагу літературній, жива мова народних мас, відома в усному вживанні, як розмовна мова чи як мова фольклорних...
ЛІТЕРАТУРНО-МУЗИЧНА КОМПОЗИЦІЯ: «ЗУСТРІЧ ДВОХ ПОКОЛІНЬ: МИНУЛЕ І...
Л. Костенко, розкрити жанрове й тематичне розмаїття їх творчості, познайомити з особливостями індивідуального стилю поетес, формувати...
Нашої зустрічі «Людина починається з добра». Доброта це один з виявів,...
Учитель: Друзі! Готуючись до сьогоднішньої зустрічі я хотіла провести її так, щоб у нас з вами вийшла щира розмова, така розмова,...
ЛІТЕРАТУРНО-МУЗИЧНА КОМПОЗИЦІЯ: «ЗУСТРІЧ ДВОХ ПОКОЛІНЬ: МИНУЛЕ І...
Мета: ознайомити старшокласників з життєвим та творчим шляхом Л. Українки та Л. Костенко, розкрити жанрове й тематичне розмаїття...
ЛІТЕРАТУРНО-МУЗИЧНА КОМПОЗИЦІЯ: «ЗУСТРІЧ ДВОХ ПОКОЛІНЬ: МИНУЛЕ І...
Мета: ознайомити старшокласників з життєвим та творчим шляхом Л. Українки та Л. Костенко, розкрити жанрове й тематичне розмаїття...
Урок узагальнення набутих компетентностей. Форма уроку: урок із використанням...
Засоби навчання: підручник О. П. Глазової «Рідна мова. 7 клас» (К. «Зодіак-Еко», 2007) комп’ютери, електронне видання «Словники України»,...
Урок Письменник і мандрівник 9 Урок Візитна картка героїв Кіплінга 13
В 1984 р закінчила Черкаський інститут імені Б. Хмельницького за спеціальністю „Російська мова та література”
Урок №1 Клас 5 Тема. ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТI СУСПIЛЬСТВА. УКРАЇНСЬКА МОВА ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ
Тема. ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТI СУСПIЛЬСТВА. УКРАЇНСЬКА МОВА ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка