Урок у 8 класі. Тема уроку. Жанрові різновиди. Симфоджаз


Скачати 33.25 Kb.
Назва Урок у 8 класі. Тема уроку. Жанрові різновиди. Симфоджаз
Дата 17.12.2013
Розмір 33.25 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Музика > Урок

Жанрові різновиди. Симфоджаз.








Урок у 8 класі.

Тема уроку. Жанрові різновиди. Симфоджаз.

Зміст уроку. 1. Жанри та форми музики.

2. О. Білаш «Два кольори»

3. Дж. Гершвін «Рапсодія в блюзових тонах»

«Рапсодія в стилі блюз» (фрагмент)

Мета уроку. 1.Дати учням поняття про жанрові різновиди та використанння

їх у творчості композиторів.

2. Розвивати музично-ритмічний слух, співацькі навики.

3. Виховувати любов до української масової пісні, до рідного

краю, до матері.

Тип уроку. Комбінований.

Форма уроку. Робота в групах.

Обладнання. Ноутбук, флешка з аудіозаписами, фортепіано, портрети Дж.

Гершвіна, Л. Армстронга, Д. Еллінгтона, картки з музичними

Інструментами (кларнет, труба, саксофон, ударні....

Хід уроку

  1. Організація класу до уроку.

  1. Привітання учнів.

  2. Оголошення теми та змісту уроку.

  1. Актуалізація опорних знань.

Бесіда.

Вчитель. Ви вже знаєте, що всі музичні твори мають свою структурну побудову і належать до певної групи, яка класифікується за жанром.

  • Що таке жанр?

(Відповіді учнів)

  • Які жанри ви знаєте?

(Відповіді учнів)

Крім жанрових різновидів, кожен твір має свою структурну побудову тобто план, за яким стовюється музичний твір. Які музичні форми ви вивчали?

(Відповіді учнів)

  • Послухайте «Рондо» Моцарта і ми визначте його структурну побудову.

(Звучить уривок)

Рондо – музична форма, у якій кожний розділ повторюється кілька разів, чергуючи з епізодами різного змісту. Тобто, у цьому творі Моцарта музична форма – рондо.

  • А яка музична форма у пісні «Ой, ходила дівчина бережком».

(Вчитель виконує перший куплет)

(Відповіді учнів)

  1. Робота над піснею О. Білаша «Два кольори».

  1. Розспівування в тональності до мінор.

  2. Опрацювання пісні (робота над мелодією, темпом, динамікою).

  3. Виконання пісні по групам.

  1. Музична література. Слухання музики.

  1. Бесіда.

  • Зараз ми з вами перевіримо домашнє завдання за темою «Джаз» (по групам). Запитання до 1 групи: що таке джаз? Де він виник? І коли? Внаслідок взаємодії яких двох культур? Які особливості характерні джазу? (Відповіді учнів 1 групи).

  • Запитання до другої групи. Які стилі джазу ви знаєте? Охарактеризуйте їх. (Діти дають характеристику стилям. Звучать фрагменти джазових стилів: диксиленд, модерн-джаз…).

  • Запитання до 3 групи. Перелічте джазові оркестри та виконавців джазу. (Відповіді учнів 3 групи. Учні знаходять на дошці портрети цих виконавців).

  • А сьогодні ми познайомимось з творами американського композитора початку 20 століття Джорджа Гершвіна, який працював в стилі джазу. Найяскривішим музичним твором, який відкрив нові можливості використання джазу у симфонічній музиці, можна вважати рапсодію в блюзових тонах, яку він написав під враженням відвідування художньої виставки, на якій картини були витримані переважно у блакитних тонах (роботи Дж. Уістлера «Ноктюрн у блакитному і золотому»). Рапсодія складається з чотирьох основних тем.Кожна тема розвивається варіаційним способом. Послухайте уважно і дайте характеристику кожній темі ( Інтерактивна вправа «Чую – Бачу – Відчуваю». Характеристика учнями тем).

  • Це ви почули приклад симфоджазу. Симфоджас – стильовий різновид джазу в поєднанні з симфонічною музикою. До симфоджазу належать також його рапсодія в стилі блюз.(Слухання фрагменту). Враження через інтерактивна вправа «Чую – Бачу – Відчуваю».

  1. Підсумок уроку.

Кожна група складе кластер з ключовими словами, які ми використовували на уроці:

1 група – жанри

2 група – форми

3 група – симфоджаз

Оцінки за урок

Схожі:

А Чайковський «За сестрою»: жанрові ознаки повісті
Тема: А Чайковський «За сестрою»: жанрові ознаки повісті, динамічність сюжету. Запорозькі козаки як романтичні герої
Аналіз уроку I.  Загальні відомості про урок
Вчителем була Заводнюк Віта Леонідівна. За списком усі учні були присутніми. Обстановка в класі відповідала санітарно-гігієнічним...
ЮРИДИКО-ЛІНГВІСТИЧНІ ПАРАМЕТРИ ЯКОСТІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ТЕКСТІВ
У доповіді крізь призму категорій сучасної юридичної лінгвістики розглянуто специфіку нормативно-правового тексту, його функції,...
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослин­них форм
Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
УРОК ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В 6 КЛАСІ. Тема уроку
Обладнання: підручник, атласи, картки із завданнями, роздатковий матеріал, таблиці,ілюстрації до теми, комп’ютерна презентація
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого...
У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення...
Урок української мови у 6 класі Тема. Займенник: загальне значення,...
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку. Метод передбачення
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка