|
Скачати 33.25 Kb.
|
Жанрові різновиди. Симфоджаз. Урок у 8 класі. Тема уроку. Жанрові різновиди. Симфоджаз. Зміст уроку. 1. Жанри та форми музики. 2. О. Білаш «Два кольори» 3. Дж. Гершвін «Рапсодія в блюзових тонах» «Рапсодія в стилі блюз» (фрагмент) Мета уроку. 1.Дати учням поняття про жанрові різновиди та використанння їх у творчості композиторів. 2. Розвивати музично-ритмічний слух, співацькі навики. 3. Виховувати любов до української масової пісні, до рідного краю, до матері. Тип уроку. Комбінований. Форма уроку. Робота в групах. Обладнання. Ноутбук, флешка з аудіозаписами, фортепіано, портрети Дж. Гершвіна, Л. Армстронга, Д. Еллінгтона, картки з музичними Інструментами (кларнет, труба, саксофон, ударні.... Хід уроку
Бесіда. Вчитель. Ви вже знаєте, що всі музичні твори мають свою структурну побудову і належать до певної групи, яка класифікується за жанром.
(Відповіді учнів)
(Відповіді учнів) Крім жанрових різновидів, кожен твір має свою структурну побудову тобто план, за яким стовюється музичний твір. Які музичні форми ви вивчали? (Відповіді учнів)
(Звучить уривок) Рондо – музична форма, у якій кожний розділ повторюється кілька разів, чергуючи з епізодами різного змісту. Тобто, у цьому творі Моцарта музична форма – рондо.
(Вчитель виконує перший куплет) (Відповіді учнів)
Кожна група складе кластер з ключовими словами, які ми використовували на уроці: 1 група – жанри 2 група – форми 3 група – симфоджаз Оцінки за урок |
А Чайковський «За сестрою»: жанрові ознаки повісті Тема: А Чайковський «За сестрою»: жанрові ознаки повісті, динамічність сюжету. Запорозькі козаки як романтичні герої |
Аналіз уроку I. Загальні відомості про урок Вчителем була Заводнюк Віта Леонідівна. За списком усі учні були присутніми. Обстановка в класі відповідала санітарно-гігієнічним... |
ЮРИДИКО-ЛІНГВІСТИЧНІ ПАРАМЕТРИ ЯКОСТІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ТЕКСТІВ У доповіді крізь призму категорій сучасної юридичної лінгвістики розглянуто специфіку нормативно-правового тексту, його функції,... |
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослинних форм Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
УРОК ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В 6 КЛАСІ. Тема уроку Обладнання: підручник, атласи, картки із завданнями, роздатковий матеріал, таблиці,ілюстрації до теми, комп’ютерна презентація |
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого... У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення... |
Урок української мови у 6 класі Тема. Займенник: загальне значення,... Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку. Метод передбачення |
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.» Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок) |