|
Скачати 36.38 Kb.
|
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого про прикметник. Роль прикметників у мові. Мета: повторити відомості про прикметник як частину мови, його роль у мовленні, виробляти вміння визначати прикметники у тексті, добирати до них синоніми та антоніми; формувати мовленнєву компетентність учнів; виховувати бережне ставлення до природи. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: таблиця, презентація, роздатковий матеріал. Хід уроку. І. Емоційно-настановчий момент.
Я- школяр(ка). Я- творча особистість. Я- думаю, спостерігаю, замислююся. Я- аналізую, висловлюю свої думки. Я- хочу все знати. ІІ. Актуалізація опорних знань. Сьогодні ми працюємо під девізом: «Твій успіх іде на користь мені, а мій - на користь тобі» У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення учнями очікуваних результатів) А я очікую від вас:
А тепер каліграфічна хвилина: Зошит свій я відкриваю Та під нахилом кладу, І від вас не потаю:
Сяду рівно, не зігнусь, За роботу вмить візьмусь.
Х хх ххх хм хв хл ха хі
Який? Яка? Яке? Які?
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку Тема нашого уроку : « Прикметник та повторення вивченого про прикметник. Роль прикметників у мові» Тема ця хоч непроста, та для вас цікава, Будуть в ній нові слова буде і забава. На уроці ми повинні повторити відомості про прикметник як частину мови, з’ясувати його роль у мовленні, вчитися розпізнавати прикметники у тексті. Повторити вивчене про прикметник нам допоможе презентація. Демонстрація презентації «Прикметник» ІV.Формування практичних умінь і навичок учнів.
Вправа 192 ст.96 Порівняльний аналіз текстів
- Який з описів більш виразний? -Завдяки чому? -Яка роль прикметників у мовленні? 3. Слухання вірша «Прикметник» у виконанні учениці. Учні роблять висновок про роль прикметників у мовленні. 4.Розвиток зв` язного мовлення Складання усного твору-опису природи. 5.Фізкультхвилинка. 6. Тренувальні вправи. а) Гра «Чарівне сито». Пересійте через сито слова і залиште ті, які стосуються даної теми. (шелестить, дзвін,веселий,шелест,дзвінкий, дзвонить,чотири,радісний, щирий, осінь, сірий.) б) Робота з реченням Тихий вітерець погойдував високі дерева. -Яка група слів пов `язується за допомогою питань Який? Яка? Яке? Які? -До якої частини мови належать слова, які відповідають на такі питання? -Визначте рід, число прикметників . Постановка проблемного питання: Чи у всіх прикметниках ми можемо визначити рід? -Доберіть синоніми, антоніми до даних прикметників. 8. Самостійна робота учнів. Виконання диференційованих завдань. V. Оцінювання VІ. Підведення підсумків уроку Підсумовуюча бесіда. Рефлексія. VІ. Домашнє завдання §20, стор. 93, вправа 193 |
Прикметник як частина мови. Написання прикметників ... |
Конспект уроку української мови в 6 класі Тема: Групи прикметників... Обладнання: Таблиці “Прикметник як частина мови”, “Присвійні прикметники, опорна схема, індивідуальні картки для роботи у парах,... |
6 клас Тема. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні Мета Обладнання: Таблиці “Прикметник як частина мови“, “Групи прикметників зазначенням” алгоритм, індивідуальні диференційовані картки,... |
Тема: Повторення. Основні орфограми та пунктограми української мови.... Тип уроку: бінарний комбінований урок майстер-клас з української мови та технологій в 11 класі |
Календарне планування з української мови І семестр (7 кл.) Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі |
Уроку української мови у 4-му класі на тему: «Повторення і узагальнення вивченого про Займенник» Мета: Повторити і узагальнити знання про займенник як частину мови, сприяти розвитку творчих здібностей учнів та логічного мислення,... |
Тема. Прикметники твердої і мішаної груп. Відмінювання прикметників. Мета На вивчення теми «Прикметник» відведено 15 годин. Це 6 уроків, через 8 уроків буде контрольний урок. Знання, які ви здобудете під... |
Тема. Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Властивості, синтаксичну роль; розвивати вміння робити спостереження над мовними явищами, будувати алгоритм та працювати за ним,... |
2. Повідомлення теми, мети та ознайомлення з розумовим завданням Мета: повторити та узагальнити вивчене в початкових класах про прикметник; поглибити знання учнів про особливості правопису відмінкових... |
Урок української мови у 6 класі Тема. Займенник: загальне значення,... Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку. Метод передбачення |