Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого про прикметник. Роль прикметників у мові


Скачати 36.38 Kb.
НазваУрок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого про прикметник. Роль прикметників у мові
Дата10.02.2014
Розмір36.38 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
Урок української мови у 4 класі

Тема: Прикметник. Повторення вивченого про прикметник. Роль

прикметників у мові.

Мета: повторити відомості про прикметник як частину мови, його

роль у мовленні, виробляти вміння визначати прикметники у тексті,

добирати до них синоніми та антоніми; формувати мовленнєву

компетентність учнів; виховувати бережне ставлення до природи.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: таблиця, презентація, роздатковий матеріал.

Хід уроку.

І. Емоційно-настановчий момент.

  1. Створення емоційного настрою.

  2. Пам` ятка – аутотренінг.

Я- школяр(ка).

Я- творча особистість.

Я- думаю, спостерігаю, замислююся.

Я- аналізую, висловлюю свої думки.

Я- хочу все знати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Сьогодні ми працюємо під девізом:

«Твій успіх іде на користь мені, а мій - на користь тобі»

У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення учнями очікуваних результатів)

А я очікую від вас:

  • злагодженої роботи;

  • дружної співпраці;

  • говоріння чіткого, правильного;

  • письма грамотного, каліграфічного.

  1. Каліграфічна хвилинка.

А тепер каліграфічна хвилина:

Зошит свій я відкриваю

Та під нахилом кладу,

І від вас не потаю:

  • Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь,

За роботу вмить візьмусь.

  • Записуємо дату, « Класна робота»

Х хх ххх хм хв хл ха хі

  • Записати п `ять іменників з даною буквою.

  • А що таке іменнник?

  • Введіть одне із слів у речення.

  • Встановити зв` язок слів у реченні.

  • Назвіть групу слів, які пов `язані за допомогою питання

Який? Яка? Яке? Які?

  • Яка це частина мови?

  • Пригадайте, що ми вивчали про прикметник ?

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

Тема нашого уроку : « Прикметник та повторення вивченого

про прикметник. Роль прикметників у мові»

Тема ця хоч непроста, та для вас цікава,

Будуть в ній нові слова буде і забава.

На уроці ми повинні повторити відомості про прикметник як частину мови, з’ясувати його роль у мовленні, вчитися розпізнавати прикметники у тексті.

Повторити вивчене про прикметник нам допоможе презентація. Демонстрація презентації «Прикметник»

ІV.Формування практичних умінь і навичок учнів.

  1. Робота з підручником.

Вправа 192 ст.96

Порівняльний аналіз текстів

  1. Бесіда з учнями:

- Який з описів більш виразний?

-Завдяки чому?

-Яка роль прикметників у мовленні?

3. Слухання вірша «Прикметник» у виконанні учениці.

Учні роблять висновок про роль прикметників у мовленні.

4.Розвиток зв` язного мовлення

Складання усного твору-опису природи.

5.Фізкультхвилинка.

6. Тренувальні вправи.

а) Гра «Чарівне сито».

Пересійте через сито слова і залиште ті, які стосуються даної теми.

(шелестить, дзвін,веселий,шелест,дзвінкий, дзвонить,чотири,радісний,

щирий, осінь, сірий.)

б) Робота з реченням

Тихий вітерець погойдував високі дерева.

-Яка група слів пов `язується за допомогою питань

Який? Яка? Яке? Які?

-До якої частини мови належать слова, які відповідають

на такі питання?

-Визначте рід, число прикметників .

Постановка проблемного питання: Чи у всіх прикметниках ми можемо визначити рід?

-Доберіть синоніми, антоніми до даних прикметників.

8. Самостійна робота учнів.

Виконання диференційованих завдань.

V. Оцінювання

VІ. Підведення підсумків уроку

Підсумовуюча бесіда.

Рефлексія.

VІ. Домашнє завдання

§20, стор. 93, вправа 193

Схожі:

Прикметник як частина мови. Написання прикметників
...
Конспект уроку української мови в 6 класі Тема: Групи прикметників...
Обладнання: Таблиці “Прикметник як частина мови”, “Присвійні прикметники, опорна схема, індивідуальні картки для роботи у парах,...
6 клас Тема. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні Мета
Обладнання: Таблиці “Прикметник як частина мови“, “Групи прикметників зазначенням” алгоритм, індивідуальні диференційовані картки,...
Тема: Повторення. Основні орфограми та пунктограми української мови....
Тип уроку: бінарний комбінований урок майстер-клас з української мови та технологій в 11 класі
Календарне планування з української мови І семестр (7 кл.)
Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі
Уроку української мови у 4-му класі на тему: «Повторення і узагальнення вивченого про Займенник»
Мета: Повторити і узагальнити знання про займенник як частину мови, сприяти розвитку творчих здібностей учнів та логічного мислення,...
Тема. Прикметники твердої і мішаної груп. Відмінювання прикметників. Мета
На вивчення теми «Прикметник» відведено 15 годин. Це 6 уроків, через 8 уроків буде контрольний урок. Знання, які ви здобудете під...
Тема. Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Властивості, синтаксичну роль; розвивати вміння робити спостереження над мовними явищами, будувати алгоритм та працювати за ним,...
2. Повідомлення теми, мети та ознайомлення з розумовим завданням
Мета: повторити та узагальнити вивчене в початкових класах про прикметник; поглибити знання учнів про особливості правопису відмінкових...
Урок української мови у 6 класі Тема. Займенник: загальне значення,...
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку. Метод передбачення
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка