Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення


Скачати 58.72 Kb.
Назва Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення
Дата 08.02.2014
Розмір 58.72 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи

1233656111_ramka.jpg

j0428105.wmf

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення

числа 4.

Мета: Закріплювати знання таблиці множення числа 4.

Повторити таблицю множення і ділення на 2, 3.

Формувати уміння знаходити значення виразів на

дві дії, які включають знаходження зменшуваного.

Розвивати логіку мислення.

Виховувати пам’ять, увагу, старання.

Обладнання: підручник( авт. Богданович), малюнки

тварин та комах, м’ячів, таблички цифр.

Структура уроку

I Організація класу до уроку.

Настрій на урок.

Учитель. – Діти, чому ви так гарно влаштувалися за партами?

- Чого ви чекаєте від уроку?c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\vgf0kx66\mc900089084[1].wmf

- Що нам допомагає гарно вчитися математики?

- Тоді заспіваємо. ( Діти співають.)

Піснезнайці завдякиc:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\l8y0kpgb\mc900343325[1].wmf

Ми вчимося залюбки.

Нам знання даються легко,

Нами тішаться батьки.

II Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

- Ви розв’язали просту чи складену задачу?

-Виберіть правильне розв’язання:

60 – ( 25+25)

60 + 50

60 – 25 * 2

-Яка відстань буде між хлопчиками, якщо кожен зробить назустріч

іншому ще 2 кроки?

2. Захист числа 31.

-Сусіди числа.

-.Зачитати справа наліво.

-Кількість десятків і одиниць.

-Сума цифр.

3. Каліграфія.

1 2 3 4 5 6 7 8

-Що цікавого ви помітили, якщо скласти крайні числа?

- Як можна з чисел 1 2 3 за допомогою математичних знаків

записати числа 15 24 ?

4. Робота з індивідуальними картками.

а) 24:3+24 15:3+30

27:3+24 ( 18-6):3

б) Скільки вареників по 3 грн. можна купити на21грн.?c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\u5g23u47\mc900214941[1].wmfc:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\jjo9jlhq\mc900423457[1].wmf

в) Посадили 2 ряди по 8 дерев. Скільки дерев посадили?

( а, б, в -робота за партами. Перевіряють і докладають правильність

сусіди по парті.)

г) № 813 стор.135 – учень працює у дошки.

III Мотивація учбової діяльності

1. Передбачення теми уроку:

- На дошці числа: 4 8 … 24. Вставити пропущені числа.

- Як ви вважаєте, що це за числа і як вони можуть бути пов’язані

з темою уроку?

IV Рефлексія

1. Перевіряємо знання таблиці множення 4, 3.

1 ряд – хором таблиця 4.

2 ряд – таблиця 3.

3 ряд – таблиця ділення на 3.

2. Слухаємо консультантів. Перевірка завдання на

дошці і індивідуальних картокc:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\a0lhd3fc\mc900281970[1].wmf

3.Математичний диктант:c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\a0lhd3fc\mc900441419[1].wmfc:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\ltyn7p9e\mc900350605[1].wmfc:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\ltyn7p9e\mc900324466[1].wmf

Малюнки:c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\kw4a3l6c\mc900083910[1].wmfc:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\9gmu4bb1\mc900346927[1].wmf

  • Скільки лап у 6 зайців?

  • Скільки лапок у 2 павуків?

  • У скількох сов разом стільки ж лапок, як у павука?

  • Скільки лапок у 4 їжачків і 1 хруща?

  • На скільки більше лапок у 7 сов, ніж у їжачка?

( 24 16 22 4 10 - відповіді)

Самоперевірка.

4. Робота кореспондентів:

а) Бублик розрізали на 2 частини. Скільки розрізів?

б) Кіт Тимко у темряві побачив 7 пар очей. Скільки лапок у

кішок?

5. Працює група з завданням по книзі « Кенгуру».

2 торта розрізали на 4 частини кожний. Потім кожну частину,

ще на 3. Всім гостям дали по куску. Ще залишилось 3 куски.

Скільки було гостей?c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\v5hkt1dz\mc900343355[1].wmf

5. Завдання виконують учні у дошки.

Учитель: - Всі хлопчики мріють стати

футболістами. А в нашому класі є такі?

А дівчатка? ( Застосовуємо « ПіснеЗнайку»)

Гра « Забий гол! »images.jpg

4* 2 + 36 56 + 4 * 4

72 – 4 * 6 4 * 9 – 30

6. Розбір задачі групи.c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\hbyz2mu4\mc900343343[1].wmf

Релаксація

  • Уявіть себе маленькою квіточкою. Ось вона підіймається

і тягне свої стебла і голівочку до сонечка. Голівочку

вклоняє вправо – вліво, вперед – назад. Виставляє свою серединку ( носика) і виписує цифру 8 6 4. Праве стебло

потяглося і виписало круги схожі на цифру 8, ліве описує

цифру 8. Зачепилося за сходинку і повзе до нашого віконечка.

  • Доброго ранку, діти!

7. Робота з підручником

Задача № 815 стор. 135

а) читання задачі хором;

б) читання індивідуальне;

в) запропонувати деяким учням розв’язати задачу самостійно.

г) працюємо разом:c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\9qhg0747\mc900292136[1].wmf

- Це проста чи складена задача?

- Назвіть головні слова короткої умови.

- Про що треба дізнатися в задачі?

- Що для цього подано?

- Чи можна відразу дізнатися на скільки менше фарби залишилось?

- Чому?

- Про що дізнаємось відразу?

- Якою дією це дізнаємось?

- Складаємо план розв’язання задачі.

( Задачу можна записати виразом)

8. Індивідуальна робота:

а) № 816 стор. 135 – учні з достатнім рівнем навчання;

б) № 817 стор.136 – учні з високим рівнем навчання. В задачу

вводять зміни.

в) Геометричний матеріал:c:\program files\microsoft office\media\office11\bullets\j0115834.gif

- Що це за фігура?

- Що ми знаємо про неї?

- Як знайти периметр?

- Якщо сторона 4 см, 6 см, 8 см – то периметр?

- Накресліть квадрат зі стороною 4 см.

V Підсумок уроку

1. Перед учнями таблиця зі схемою облич: радісне, зосереджене,

невдоволене. Діти діляться думками про свою роботу на уроці.

2. Аналіз виставлених оцінок.c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\9qhg0747\mc900343353[1].wmf


Схожі:

Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3
Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне...
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3
Усміхніться діти вчителеві, одне одному, і давайте побажаємо усім нам добра на цілий день та успіхів на уроці
Урок математики
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множенняі ділення. Задачі з буквеними даними
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної...
Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20
Урок математики
Тема: Засвоєння таблиці множення числа Розв’язання задач на зведення до одиниці
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значен­ня дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на...
Множення чисел 1 і Множення на 1 і Задачі на дві та три дії
Мета: навчити дітей множити числа 1 і 0, множити на 1 і 0; розв’язувати задачі на дві і три дії; розвивати навички усного рахунку;...
Урок математики у 1 класі Тема: «Поняття про вік людини. Залежність...
ТЕМА. Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання...
Урок-подорож з математики
Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка
Урок-подорож з математики
Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження другого доданка
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка