|
Скачати 58.72 Kb.
|
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Мета: Закріплювати знання таблиці множення числа 4. Повторити таблицю множення і ділення на 2, 3. Формувати уміння знаходити значення виразів на дві дії, які включають знаходження зменшуваного. Розвивати логіку мислення. Виховувати пам’ять, увагу, старання. Обладнання: підручник( авт. Богданович), малюнки тварин та комах, м’ячів, таблички цифр. Структура уроку I Організація класу до уроку. Настрій на урок. Учитель. – Діти, чому ви так гарно влаштувалися за партами? - Чого ви чекаєте від уроку? - Що нам допомагає гарно вчитися математики? - Тоді заспіваємо. ( Діти співають.) Піснезнайці завдяки Ми вчимося залюбки. Нам знання даються легко, Нами тішаться батьки. II Актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання - Ви розв’язали просту чи складену задачу? -Виберіть правильне розв’язання: 60 – ( 25+25) 60 + 50 60 – 25 * 2 -Яка відстань буде між хлопчиками, якщо кожен зробить назустріч іншому ще 2 кроки? 2. Захист числа 31. -Сусіди числа. -.Зачитати справа наліво. -Кількість десятків і одиниць. -Сума цифр. 3. Каліграфія. 1 2 3 4 5 6 7 8 -Що цікавого ви помітили, якщо скласти крайні числа? - Як можна з чисел 1 2 3 за допомогою математичних знаків записати числа 15 24 ? 4. Робота з індивідуальними картками. а) 24:3+24 15:3+30 27:3+24 ( 18-6):3 б) Скільки вареників по 3 грн. можна купити на21грн.? в) Посадили 2 ряди по 8 дерев. Скільки дерев посадили? ( а, б, в -робота за партами. Перевіряють і докладають правильність сусіди по парті.) г) № 813 стор.135 – учень працює у дошки. III Мотивація учбової діяльності 1. Передбачення теми уроку: - На дошці числа: 4 8 … 24. Вставити пропущені числа. - Як ви вважаєте, що це за числа і як вони можуть бути пов’язані з темою уроку? IV Рефлексія 1. Перевіряємо знання таблиці множення 4, 3. 1 ряд – хором таблиця 4. 2 ряд – таблиця 3. 3 ряд – таблиця ділення на 3. 2. Слухаємо консультантів. Перевірка завдання на дошці і індивідуальних карток 3.Математичний диктант: Малюнки:
( 24 16 22 4 10 - відповіді) Самоперевірка. 4. Робота кореспондентів: а) Бублик розрізали на 2 частини. Скільки розрізів? б) Кіт Тимко у темряві побачив 7 пар очей. Скільки лапок у кішок? 5. Працює група з завданням по книзі « Кенгуру». 2 торта розрізали на 4 частини кожний. Потім кожну частину, ще на 3. Всім гостям дали по куску. Ще залишилось 3 куски. Скільки було гостей? 5. Завдання виконують учні у дошки. Учитель: - Всі хлопчики мріють стати футболістами. А в нашому класі є такі? А дівчатка? ( Застосовуємо « ПіснеЗнайку») Гра « Забий гол! » 4* 2 + 36 56 + 4 * 4 72 – 4 * 6 4 * 9 – 30 6. Розбір задачі групи. Релаксація
і тягне свої стебла і голівочку до сонечка. Голівочку вклоняє вправо – вліво, вперед – назад. Виставляє свою серединку ( носика) і виписує цифру 8 6 4. Праве стебло потяглося і виписало круги схожі на цифру 8, ліве описує цифру 8. Зачепилося за сходинку і повзе до нашого віконечка.
7. Робота з підручником Задача № 815 стор. 135 а) читання задачі хором; б) читання індивідуальне; в) запропонувати деяким учням розв’язати задачу самостійно. г) працюємо разом: - Це проста чи складена задача? - Назвіть головні слова короткої умови. - Про що треба дізнатися в задачі? - Що для цього подано? - Чи можна відразу дізнатися на скільки менше фарби залишилось? - Чому? - Про що дізнаємось відразу? - Якою дією це дізнаємось? - Складаємо план розв’язання задачі. ( Задачу можна записати виразом) 8. Індивідуальна робота: а) № 816 стор. 135 – учні з достатнім рівнем навчання; б) № 817 стор.136 – учні з високим рівнем навчання. В задачу вводять зміни. в) Геометричний матеріал: - Що це за фігура? - Що ми знаємо про неї? - Як знайти периметр? - Якщо сторона 4 см, 6 см, 8 см – то периметр? - Накресліть квадрат зі стороною 4 см. V Підсумок уроку 1. Перед учнями таблиця зі схемою облич: радісне, зосереджене, невдоволене. Діти діляться думками про свою роботу на уроці. 2. Аналіз виставлених оцінок. |
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3 Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне... |
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3 Усміхніться діти вчителеві, одне одному, і давайте побажаємо усім нам добра на цілий день та успіхів на уроці |
Урок математики Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множенняі ділення. Задачі з буквеними даними |
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної... Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 |
Урок математики Тема: Засвоєння таблиці множення числа Розв’язання задач на зведення до одиниці |
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на... |
Множення чисел 1 і Множення на 1 і Задачі на дві та три дії Мета: навчити дітей множити числа 1 і 0, множити на 1 і 0; розв’язувати задачі на дві і три дії; розвивати навички усного рахунку;... |
Урок математики у 1 класі Тема: «Поняття про вік людини. Залежність... ТЕМА. Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання... |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження другого доданка |