|
Скачати 64.26 Kb.
|
Урок-подорож з математики ( 2 клас) Тема. Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження другого доданка. Мета. Вчити учнів додавати і віднімати круглі числа, розв'язувати задачі на знаходження третього доданка; закріпити знання усної і письмової нумерації чисел першої сотні; розвивати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики , звичку писати чисто, охайно. Тип уроку: комбінований. Обладнання: таблиці до прикладів та задач, картки-«ядра», квітка з прикладами; ілюстрації корабля, піратського корабля, пташки Сирени,карти подорожі; скринька, дитячі книжки, шоколадні цукерки-монетки. ХІД УРОКУ I.Організаційна частина Сьогодні наш урок буде трохи незвичним. Зараз усі ви знаходитеся в кают-кампанії корабля і через кілька хвилин ми вирушаємо в цікаве й далеке плавання Математичним океаном. Перед вами карта подорожі, але вона поки що засекречена. Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами, і вам доведеться показати всі свої знання та вміння, щоб подолати їх. Так як поодинці важко справитися з завданнями, то ми об’єднаємося в три команди: «Парус», «Маяк», «Бриз». Казок країна чарівна У гості вас чека вона, Отож часу не гайте, У подорож рушайте! Ми в морському порту , звідси й почнеться наша подорож. Використовуючи знання , вміння думати, ми зможемо дістатися до «Острова Скарбів “. Дружба з такою потрібною і важливою наукою як математика, нам допоможе, а помічниками й друзями нам стануть уважність, кмітливість, швидкість мислення та вибір вірних дій. Працювати сьогодні ми будемо під девізом: “ Будемо думати , міркувати , і всім класом працювати . “ II. Перевірка домашнього завдання -Увага ! Увага ! Ми в порту “ Уважних “ а) На дошці записаний ряд чисел. Це відповіді до прикладів домашнього завдання. Знайдіть зайві числа. б)Числа, які залишились, назвіть у порядку зростання. III. Актуалізація опорних знань 1.Каліграфічна хвилинка Краб дельфінів рахував, 3 і 6 додавав. Ви йому допоможіть. Скільки буде? Підкажіть. -Сьогодні повторимо написання цифри 9. 2. Усний рахунок Порахувавши приклади, ми розсекретимо нашу карту і дізнаємося, на який острів ми вирушимо. Кожен правильно розв’язаний приклад відкриває частину карти. (Коли всі приклади зроблені, діти читають назву - «Острів Скарбів») ОС ТРІВ СКАР БІВ 13 – 7+5 72 – 2 20 + 6 35 – 30 3. Математичний диктант -Уважно слухайте загадки, а в зошит пишіть тільки відповідь. Котик рибок рахував. 27 усіх! 20 в торбу вже сховав Скільки ще у купці їх? Котик рибку продавав. 15 гривень вторгував! 8 витратив на сало. Скільки грошей в нього стало? Акула на бережку Серветки сушила. 10 рожевих ,а решта - білі Разом серветок усіх 14. Скільки там білих нам треба дізнаться. В день народження кита Акули виступали. 7 співало : «Тра-та-та!», 12 танцювало. На скільки співаків-хористів Менш було, ніж танцюристів? Восьминіг і 7 медуз У піжмурки граються Восьминіг вже двох знайшов. Скільки ще ховається? Русалка знайшла 2 перлини,а Дельфін - на 3 більше. Скільки перлин знайшов дельфін? IV.Робота над новим матеріаломІІІ. 1.Оголошення теми і мети уроку - Отже, діти, щоб дістатися до Острова Скарбів Ми будемо міркувати, А також рахувати, Розв’язувати задачі, Свій розум розвивати. - Сьогодні на уроці ми будемо складати і розв’язувати приклади та задачі на додавання і віднімання чисел другого розряду(круглих десятків) 2.Колективна робота -Повернемося до задачі про Дельфіна і Русалку і трохи змінимо її. Русалка знайшла 2дес. перлин,а Дельфін - на 3дес. більше. Скільки перлин знайшов дельфін? -Що змінилося в задачі? -Скільки перлин знайшла Русалка? -Скільки знайшов дельфін? -Як знайти кількість перлин,які знайшов дельфін? -Скільки ми отримаємо? - 5 десятків – це скільки? (50) -Але за перлами іще полює і Бармалей! Ось він підпливає на своєму піратському кораблі. Гляньте, яка величезна гармата на палубі,а біля неї ядра. Мабуть він зараз почне стріляти.Та в нього нічого не вийде. Бо ядра ці незвичайні – вони математичні. Бармалей не знає, що з ними робити. -Давайте разом прочитаємо числа на ядрах.(10,20,30,…100). -А тепер подаруємо Бармалею іще знаки +, - ,= і всі разом навчимося додавати і віднімати круглі числа. 3.Пояснення нового матеріалу з використанням алгоритму: 5+3=8 5дес.+3дес.=8дес. 50 +30=80 4. Практичні вправи а)Робота за підручником - №308(усно) б)Складання прикладів з використанням карток(ядер Бармалея). Робота на дошці, запис прикладів у зошити. V. Первинне закріплення з використанням диференціації 1.Записати в зошити і розв’язати приклади, подані на дошці «Маяк» «Парус» « Бриз» 20+30 – 40= 90 – 40 = 30+10 = 60+20 – 50 = 60 + 20 = 20 + 20 = 70 – (50 + 20) = 30 + 30 = 40 – 20 = (Команда «Бриз» працює з учителем) Колективна перевірка, запис відповідей на дошці VI.Фізкультхвилинка А тим часом ми підпливли до якогось чудового зеленого острова. Послухайте, яка прекрасна колискова мелодія звучить. Тут ми й відпочинемо. Але подивіться,це співає чарівна дівчина-птаха Сирена. Зачаровані її співом моряки засинають і їхні кораблі розбиваються об скелі. Швиденько усі вставайте, ми не повинні заснути. Діти виконують танець-розминку «Чунга-чанга». Сирені ніхто ніколи не дарував квіти, тому вона і чаклує. А ми подаруємо їй букет, щоб пташка відпустила нас. VII. Розвиток математичних знань 1.Завдання «Квіти в подарунок» На дошці прикріплені жовті кружки з числами 20, 50, 70. Діти беруть у вчителя пелюстки з прикладами, називають розв’язок і прикріплюють до відповідної серединки. 2.Робота над задачами - Не будемо гаяти часу. Вирушаємо далі. Але нам треба перевірити чи вистачить запасу харчів на дорогу. а)Задача №310(усно) Скорочений запис на дошці. Було – 4 дес. Поклала – 10 яєць Залишилось -? -Якою дією будемо розв’язувати задачу?(Відніманням) - Розв’яжіть самостійно.(У дітей виникає проблема –від 4 число 10 не віднімається) -Подивіться уважно, скільки яєць у мами було?(4 дес.) -Скільки це становить одиниць? (40 одиниць) -Можемо тепер розв’язати задачу?(Зможемо). б)Колективне розв’язування задачі № 312(усно) 3.Самостійна робота 1.Складання і розв’язування задач за поданим коротким записом Команда «Маяк» Ставриди – 60р. } 80 р. Камбали - ? Команда «Парус» Овочів – 50 кг }70 кг Фруктів - ? кг Команда «Бриз»(виконують з учителем) Цукерок – 20 кг }50 кг Печива - ? 4.Порівняй вирази
Команда «Маяк» 40 +(90 – 50 ) * 100 – (90 – 60) Команда «Парус» 90 – 30 * 20 + 40 Команда «Бриз»(виконують з учителем на дошці) 80 – 70 * 90 Колективна перевірка виконання завдань -Молодці!Гарно справилися з роботою!Шторм нам не страшний! 5. Гра «Хто перший знайде скарб?» - Острів по курсу якийсь дивовижний. Давайте до нього підійдемо ближче. Так це ж Острів Скарбів! Усі діти виходьте з корабля на сушу. Погляньте, на острові якісь сліди. Цікаво, куди вони ведуть?(На паперових слідах написані приклади. Діти по черзі їх розв’язують)
VIII. Підсумок -Які нові знання отримали на уроці? -Які завдання сподобалися найбільше? Три команди добре грали, Хоч без морського досвіду гравці. Відповіді показали – Що усі ви – молодці! |
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел» Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам... |
Урок-подорож з української мови та математики Підготували вчителі української мови та літератури Т. А. Панченко та математики І. В. Каламбет Сєвєродонецької загальноосвітньої... |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка |
УРОК МАТЕМАТИКИ УЧИТЕЛЯ ПОКРОВСЬКОЇ О. Ю. У 1-А КЛАСІ Урок проходив... Мандруючи казковим лісом, діти зустрічали перешкоди, які могли подолати, виконуючи математичні завдання. Першокласники виявили знання... |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Урок-подорож з математики у 5 класі Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів |
Урок математики в 5 Пачкова Анастасія Олександрівна, учитель математики Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 |
Урок-подорож, урок-дослідження. 1 «Кримські сонети» Адама Міцкевича – ностальгія за батьківщиною; їх відлуння в українській та російській літературах |
Урок подорож по сторінкам Червоної книги Готуючи урок,автор використовувала Червону книгу України та підручник з біології різних років видання |
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.) Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати |