Множення чисел 1 і Множення на 1 і Задачі на дві та три дії


Скачати 90.42 Kb.
НазваМноження чисел 1 і Множення на 1 і Задачі на дві та три дії
Дата07.02.2014
Розмір90.42 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Тема. Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і 0. Задачі на дві та три дії.

Мета: навчити дітей множити числа 1 і 0, множити на 1 і 0; розв’язувати задачі на дві і три дії; розвивати навички усного рахунку; закріпити знання табличного множення і ділення та набуті знання вивчених випадків додавання і віднімання трицифрових чисел, виховувати увагу.

Обладнання:

Таблиці, картки, рибки з картону, 2 вудки, 2 відерця, ключик з картону, геометричний матеріал, ребуси, вислови про математику. Фонограма пісні «Усмішка».

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий,

Гостей багато завітало

Повернемось обличчям до гостей

І лагідно промовим

«Добрий день!»

  • Сідайте рівненько.

Тож починаємо з вами урок математики. А щоб він був цікавим, вам треба бути уважними, активними, кмітливими, плідно працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. « Знайди пару слів»

Діти працюють індивідуально. У кожного картка типу:

оповідання

голівонька

відповідь

грам

подолати прочитайте

міри маси

пролітають

курликання



  1. Назви число , в якому

5 сотень 8 одиниць

3 сотень 5 десятків 7 одиниць

7 сотень 4 десятки

9 одиниць ІІІ розряду і 6 одиниць І розряду

  1. Назви сусідів числа 600.

  2. Вирази в сантиметрах 3 метри 5 сантиметрів

  3. Дотримуючись послідовності, знайди всі числа від 1 до 20.



  1. « Швидко порахуй»

Уважно роздивляйсь кожний предмет по рядках, називаючи його, одночасно рахуй. Наприклад,

  1. Цікаві задачі.

А) Їжачок подарував каченятам 8 чобітків. Сільки було каченят?

Б) на тину сиділо 8 снігурів Кіт підкрався і схопив одного. Сільки горобчиків залишилось на тину?

В) Заптали у Ганнусі:

« скільки літ твоїй бабусі?»

«Порахуйте: 7 років мені,

А бабуся на даний час

Старша мене в 9 раз.»

  1. Сьогодні на урок до нас завітали гості.

2

Перед вами цифра 2

В мене кругла голова

Довгий хвіст , зігнута шийка

Отака, як бачите, двійка.



4

Я- чотири, жартівливо

Вигинаю лікоть вліво.



7



Цифра сім, як кочерга

В мене, бач, одна нога.

Завдання: за допомогою цих цифр утвори і назви кілька трицифрових чисел.

  1. Гра-змагання « На рибалці»

Діти діляться на дві команди. У кожної команди своя вудка і відро. На підлозі умовно зображено озеро. В ньому плавають рибки. На кожній рибці записані вирази. Учні по черзі підходять( підбігають) до озера, ловлять рибку з певним виразом, коментують його обчислення і кладуть у відро своєї команди.



400 – 60

470 – 320

630 + 70

520 + 340

760 – 350

860 – 40

750 – 230

320 – 70

860 – 400



  1. Ребус

А) б)



2∙ ∙·



  1. Повторення геометричного матеріалу

Учні називають геометричні фігури, з яких утворено бичка.


  1. Гра « Знайди сліди олівців»






44

71

72

56

6


Учні по черзі підходять до дошки, розв’язують приклади. Беруть картку з відповіддю, перевертають її. Якщо колір картки співпадає з кольором олівця, то слід олівця знайшли вірно.

  1. Хвилинка каліграфії

А) графічний диктант

Ставимо крапку

2 клітинки вправо

9 клітинок вниз

1 клітинка вправо

1 клітинка вниз

4 клітинки вліво

1 клітинка вгору

1 клітинка вправо

5 клітинок вгору

1 клітинка вліво

3 клітинки вгору

1 клітинка вправо

1 клітинка вгору

Б) заповнити отриману фігуру каліграфічно написаними цифрами 1.

( показую таблицю правопису 1)

Одиниці – це квітки,

Пам’ятайте, діточки!





  • І знову у нас гості ( посередині автор, зліва – Нуль, праворуч – Одиниця)

Казка про Нуль

Автор

Ось круглий нуль або нічого.

Послухай казочку про нього.

Веселий нуль прошепотів

Сусідці Одиниці:

Нуль

З тобою поруч я б хотів

Постояти, сестрице!

Автор

Та одиниця каже:

Одиниця

Ні, ти – нуль, число нікчемне.

Не стій зі мною, бо мені

Це зовсім неприємно.

Автор

А нуль на це:

Нуль

Я знаю сам, що в світі значу мало,

Та якби поруч стати нам,

Десята б з тебе стала!

Поглянь на себе: ти ж у нас

Мала та худорлява.

Та станеш більша в десять раз, коли я стану справа.

Нехай не кажуть, що нулі

Такі нікчемні та малі!

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Недарма до нас на урок завітали Одиниця та нуль. Це, мабуть, якось пов’язано з темою нашого уроку. Тема нашого уроку зашифрована ось у цьому ключику. Треба її розшифрувати.































































































































0






















е

я













е

ж













н

о







1 та

на



ри

а







н
м н









з

н

о

с

и

ч



і

дв

а

0

1 і



ї

і

д

т



м



а

д

ня

н

же



та

н

чі




  • Що таке множення?

( множення – це додавання однакових доданків)

  • Заміни множення додаванням. Обчисли.

1 · 3= 1+1+1 1 · 3 =3

1 · 5 = 1+1+1+1+1 1 · 5 = 5

0 · 3 = 0+0+0 0 · 3 = 0

0 · 6 = 0+0+0+0+0+0 0 · 6 = 0

  • Отже, що ми помітили?

Висновок учнів:

  1. При множенні 1 на будь-яке число в добутку дістаємо те саме число;

  2. При множенні 0 на будь-яке число у добутку дістаємо 0.

Правила множення 1 і 0 записують так:


0 · а = 0

1 · а = а


ІV. Сприймання та осмислення учнями нового матеріалу.

  1. Усне опрацювання № 751

  2. № 752

Добутки 4 · 1 та 7 · 0 неможна замінити додаванням однакових доданків. При множенні на 1 і 0 застосовують такі правила:

У результаті множення будь - якого числа на 1 в добутку маємо те саме число.

При множенні будь – якого числа на 0 у добутку дістаємо 0.

  • Знайди значення виразів:

5·1 + 12 6 ·0 + 8

  1. № 753 самостійно.

  2. Фізкультхвилинка .

  3. Розв’язування задач.

№ 754, 755

V. підсумок уроку

- Пригадайте правила множення чисел 1 і 0; правила множення на 1 і 0.

VІ. Домашнє завдання

№ 756,757, вивчити правила.

Схожі:

УРОК 26 Тема: Множення. Компоненти множення. Мета: Означення множення,...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК 32 Тема: Письмове множення
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК 27 Тема: Ділення. Компоненти ділення. Самостійна робота № Мета:...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Урок №85 Тема. Множення раціональних чисел з однаковими знаками
Мета: сформувати уявлення учнів про зміст дії множення раціональ­них чисел з однаковими знаками, закріпити знання відповідного алго­ритму,...
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3
Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне...
ТЕМА. Дії з натуральними числами: множення і ділення
Навчальна: навчити учнів застосовувати свої знання та навички при розв’язуванні задач; удосконалювати навички додавання, віднімання,...
УРОК №53 Тема. Множення і ділення натуральних чисел
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Обладнання: таблиці «Властивості множення», «Ділення натуральних...
Урок з алгебри 7 клас Тема: Множення многочлена на одночлен
Перша група доповідає про множення двочлена на одночлен за розподільним законом множення, наводить приклад, ознайомлює з правилом...
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел»
Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам...
План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення...
Мета: навчити учнів виконувати множення десяткових дробів, а також розв’язувати задачі на використання десяткових дробів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка