|
Скачати 71.25 Kb.
|
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної корекції Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20. Мета. Закріплювати вміння й навички учнів виконувати додавання й віднімання чисел у межах 10; вдосконалювати навички лічби в межах 20; розвивати та коригувати обчислювальні навички учнів, логічне мислення, пам‘ять, просторові уявлення, зорове сприйняття, увагу; виховувати дружнє ставлення до товаришів, бажання допомагати іншим. Обладнання: картки з цифрами; геометричні фігури для аплікацій; карта з маршрутом; Барвінок (малюнок); конверти з завданнями-сюрпризами; таблиці з числами; будиночки з числами; таблиця «Дні тижня»; картки з рядами цифр; таблиця з морськими тваринками; квітка з завданням; картки з прикладами. Хід уроку І. Організаційний момент. - Зараз у нас урок математики. Я бачу — всі приготувалися до уроку. Давайте з вами привітаємося. (Діти підходять до вчителя, стають у коло, беруться за руки, всі разом співають „Вітальну пісеньку"). В школі ми вчимося радо, Щоб було усе до ладу! Привітаю друга я – Всі ми тут – одна сім'я. - Давайте на уроці ми будемо працювати дружно, допомагаючи один одному. ІІ. Актуалізація опорних знань. Робота в колі. Усний рахунок. 1.Лічба від 1 до 20 в прямому та оберненому порядку. 2.Назвіть числа від 9 до 14; від 10 до 16; від 15 до 20. 3.Гра „Число". За допомогою цифр діти викладають числа. - Викладіть число, яке складається з 1 дес. 2од., 1 дес. 6 од., 1дес. 1 од., сусідів числа 9, 16, 19. III. Повідомлення теми і мети уроку. - Щоб дізнатися, яким буде наш сьогоднішній урок математики, давайте виконаємо вправу „Зроби так”. (Дітям роздаються геометричні фігури різного кольору та розміру). - Візьміть у руки прямокутник, покладіть його внизу на парті. Візьміть квадрат – прикладіть його справа до прямокутника, ще один квадрат прикладіть зліва до прямокутника. Візьміть трикутник і покладіть його над прямокутником. Маленькі круги покладіть на середину прямокутника. - Що ми побудували? Так, це кораблики. Ми відправимося у подорож морем Математики, кожен на своєму кораблі. А очолюватиме нашу регату Барвінок – капітан корабля КАЗКА. Він хоче вчитися, а ми будемо йому допомагати в цьому. Наш клас побуває на острові Числяндія, острові Квітів, острові Геометрія. На нашому шляху зустрічатимуться різні перешкоди, але ми їх дружно подолаємо й потрапимо в Замок Знань на острові Мрія. Хто першим припливе до Замку Знань, отримає ось такі завдання-сюрпризи. (Вчитель демонструє завдання-сюрпризи в конвертах). IV. Закріплення вивченого матеріалу. - Вирушаймо в путь! Ми припливли на острів Числяндія. Він називається так, тому що тут живуть числа. Барвінок уже познайомився з ними, але деяких він прочитати не може. Допоможіть йому. (На карті намальований ліс, серед дерев - числа, діти повинні зосередити свою увагу на малюнку, щоб відшукати числа, які заховані).
Розгляньте таблицю і дайте відповіді на запитання.
Робота з картками. Повторення складу чисел у межах 10. - Уявіть, що числа живуть у двоквартирних будиночках. Одні з них ми бачимо, інші - невидимі, їх сума позначена на дахах. Допоможіть Барвінку знайти невідомий доданок, коли відомі сума і один із доданків. За допомогою якої дії ми це зробимо? (Робота з картками, на яких зображені будиночки з числами). 3. Графічний диктант. Наш Барвінок – вправний капітан. Він уміє вести корабель по лінії курсу. Для цього потрібно уміти зображати лінії різних напрямків. Давайте зараз намалюємо наш маршрут: 3 клітинки вниз, 2 кл. вправо, 1 кл. вгору, 1 кл. вправо, 1 кл. вгору, 1 кл. вліво, 1 кл. вгору, 3 кл. вправо – все повторюємо спочатку. 4. Вправи на розвиток уваги. - Для того, щоб вирушити з цього острова, нам потрібно виконати ще одне завдання. Гра „Знайди число". (Дітям пропонується таблиця з числами). а) у першому ряді знайди число 17; б) у другому – число, яке складається з 1 дес. 3 од. в) у третьому – число на 1 більше, ніж 14; на 1 менше, ніж 20.
5. Вправа на розвиток зорового сприйняття. - Тепер ми відправляємося на острів Квітів, але дивіться, що там у морі? На нашому шляху різні тваринки: медузи, рибки, морські коники. (Перед дітьми 6 малюнків з тваринками, які розташовані по-різному, але деякі малюнки однакові - треба їх знайти). 6. Виконання завдань із підручника - с. 97. - Ми припливли на острів Квітів. Як багато квітів на цьому острові! На одній з них завдання: «Попрацюй з підручником». а) Складання й розв‘язування прикладів № 4 за малюнком (колективно). б) Розв‘язування задачі. Барвінок був у подорожі один тиждень і три дні. Скільки всього днів подорожував Барвінок? 7+3=10 (дн.) Повторення назв днів тижня. в) Самостійна робота. Розв‘язування прикладів № 3 (за варіантами: 1 рядок- I варіант; 2 рядок- II варіант). 7. Завдання на острові «Геометрія». Креслення відрізків.
Пояснення слова «коротший». - Яким словом можна його замінити? V. Розвиток знань. - Ось ми й допливли до острова Мрія і потрапили в Замок Знань. Виберіть собі завдання- сюрприз і виконайте його самостійно. Гра «Шифрувальник». -Розв‘яжіть приклади, відгадайте зашифроване слово. VII. Підсумок уроку. - Барвінок дякує вам за те, що допомагали йому під час подорожі. - Прочитайте слово, яке вийшло при виконанні завдання- сюрприза («молодець»). - Ви були молодці, добре справлялися із завданнями. ДЗА ДЗО ДЗУ ДЗИ ДЗІ ДЗЕ АДЗЬ ОДЗЬ УДЗЬ ИДЗЬ ІДЗЬ ЕДЗЬ ДЗА ДЗО ДЗУ ДЗИ ДЗІ ДЗЕ АДЗЬ ОДЗЬ УДЗЬ ИДЗЬ ІДЗЬ ЕДЗЬ ДЗВІН ДЗВІНОК ДЗВІНОЧКИ ДЗВІНКО ДЗВІНКИЙ ДЗВЕНИТЬ ЗАДЗВЕНИТЬ ДЗИҐА ДЗЕРКАЛО ДЗЬОБ ДЗЬОБНУВ ДЗЬОБАТИ ВИДЗЬОБУВАТИ ҐЕДЗЬ ҐУДЗИК |
Тема. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 Мета: вправляти учнів у лічбі в межах 20, у розв’язуванні прикладів на додавання і віднімання в межах 10, закріплювати вміння розв’язувати... |
Урок математики у 1 класі Тема: «Поняття про вік людини. Залежність... ТЕМА. Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання... |
Математика Тема. Тема. Дециметр. Лічба у межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
Уроку математики у 3-Б класі ІПК Мета. Закріплювати уміння розв′язувати приклади і задачі на додавання і віднімання в межах 1000; вдосконалювати обчислювальні навички;... |
Урок математики в 1 класі Мета: узагальнити табличні випадки додавання й віднімання в межах 10; вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10; повторити... |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Урок Новорічно-математична казка Мета: закріпити таблиці додавання і віднімання в межах 10, розвивати пам’ять, навички усного рахунку, вміння складати та розв’язувати... |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел із переходом через Мета: Повторити способи обчислення дій додавання і віднімання в межах 100 з переходом через десяток, вдосконалювати вміння розв’язувати... |
Тема: Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Мета Мета: закріпити уміння додавати і віднімати багатоцифрові числа; вправляти учнів у розв‘язанні задач; розвивати навички усного рахунку... |