|
Скачати 74.15 Kb.
|
Міністерство освіти та науки України Енергодарська багатопрофільна гімназія «Гармонія» Засвоєння таблиці множення на 8. Розв’язання задач на зведення до одиниці. Урок математики, проведений у 3-Б класі ЕБГ «Гармонія» вчитель: Кузьменко Г.В. 2013 - 2014 н.р. Тема: Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язання задач на зведення до одиниці. Мета: - вправляти учнів у застосуванні знань таблиці множення числа 8 під час розв'язання математичних виразів і задач;
Обладнання: презентація, Rich Test, карточки для індивідуального опитування. Тип уроку: закріплення набутих знань. Девіз уроку. Ні кроку без думки! Наші помічники - увага, пам'ять, мислення. ХІД УРОКУ I. Самоорганізація до уроку. - Діти, сьогодні ми зробимо ще один крок в країні МАТЕМАТИКА. Робота має бути досить складна, тому добре мати поруч друга. Давайте посміхнемося одне одному і скажемо доброго ранку нашим гостям! - З яким настроєм ми починаємо урок? - План уроку - Що спільного між математикою і спортом? (Міркування дітей). - Як і спорт, математика розвиває в людях наполегливість, самостійність, прагнення досягти поставленої мети, взаєморозуміння, взаємодопомоги. А розвивати ці якості можна і в школі на уроці. Тому сьогодні я вас запрошую на математичний стадіон. II. Перевірка домашнього завдання.
№ 338, с. 52
- Будь-які тренування розпочинаються з розминки. Робота з картками. Картка 1 2·4:8= 40:5+12= 2·3·9= 30:6+42= За 2 дні пошили 18 шапок. За скільки днів пошиють 36 шапок? Картка 2 8·(36-30)= 2·4+3·5= 8·2+54= 56:7:4·5= За 4 дні теля з'їдає 16кг овочів. За скільки днів теля з'їсть 36кг овочів? Картка 3 42:(3·8:4)= 3·4+5·4+7·4= 5·(58-54)= 48:6-12:6-4:2= За 5 днів у їдальні витрачають 25кг картоплі. За скільки днів витратять 45кг картоплі?
Хвилинка каліграфії. - Яке останнє число вставили? (8) На слайді малюнки спортсменів у футболках з певними номерами.
16; 22; 56; 32; 80; 24; 72; 8 - Яке число зайве? (22) Чому? (бо воно не з таблиці множення на 8) - Запишіть результати таблиці множення числа 8 у порядку зменшення.
Гімнастика для очей.
- Перемога у спорті – це успіх команди, тому так важливо взаєморозуміння та взаємодопомога. Перед зборами відповідальних змагань, у спортсменів перевіряють стан здоров’я. Тому я зараз хочу перевірити ваші знання, чи готові ви працювати на нашому математичному стадіоні? 1 група розв’язує приклади №345, 346, с. 53; 2 група – попрацює на комп’ютері над тестами Тестові завдання: 1. Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? А): Б)· В) + Г) – 2. Який знак треба поставити між числами при збільшенні у кілька разів ? А)+ Б) - В) · Г) : 3. Перший множник 8, другий 2. Знайди добуток? А) 56 Б) 24 В) 32 Г) 16 4. Яке число потрібно вставити у приклад 4 · … = 32? А) 7 Б) 8 В) 5 Г) 9 5. 6 · 8, 7 · 8, 8 · 8. Який приклад наступний? А) 5 · 8 Б) 4 · 8 В) 9 · 8 Г) 3 · 8 6. Якої відповіді немає в таблиці множення на 8 ? А) 56 Б) 24 В) 32 Г) 36 7. Яке число зайве? 16 24 34 40 48 56 64 А) 34 Б) 24 В) 48 Г) 16 8. Знайди добутки чисел 8 і 6, 3 і 8. На скільки один добуток більший від другого? А) на 34 Б) на 24 В) на 48 Г) на 16 9. Розв’яжи задачу: Маса 6 посилок 42 кг . Яка маса 8 таких посилок? А) 56 Б) 24 В) 32 Г) 36 Перевірка прикладів, результати тестувань.
Фізкультхвилинка. Справжній спортсмен має правильно, повноцінно, збалансовано харчуватися. - Які корисні харчові продукти ви знаєте? Задача № 342 (про приготування омлету) Читання задачі вголос, мовчки. Аналіз задачі. - Що означає число 6? (Кількість порцій омлету, які зготували з 12 яєць) - Що означає число 18? (Кількість яєць з яких треба зготувати омлет) - Що нам треба знайти? (Треба знайти кількість порцій омлету, які зготують з 18 яєць) Чи можемо одразу дати відповідь на питання? (Ні). - Чому? (Ми не знаємо скільки яєць, використовують для приготування однієї порції омлету). - Який це тип задачі? (зведення до 1) - Складемо план розв’язання цієї задачі 1. В першій дії ми дізнаємося скільки яєць використовують для приготування однієї порції омлету. 2. В другій дії ми дізнаємося скільки порцій омлету можно приготувати з 18 яєць. 1 група - математичним виразом; 2 група – розв’язує задачу окремими діями; - Яке число зайве? Про що це свідчить? Задачу розв’язали вірно. 2, 8, 9 Запис розв'язування задачі 1) 12:6=2(яєць) – використали на приготування 1 порції. 2) 18: 2=9(п.) 18: 12:6=9(п.) Відповідь: з 18 яєць можна приготувати 9 порцій омлету. - Робота над задачами. - Щоб спортсмени були вправними, швидкими і вони здобули перемогу, їм під час тренувань ускладнюють завдання. - Ви готові до складних завдань? - Складіть задачі за короткими записами та розв’яжіть їх. 7 матчів – 42 м’ячі 7 матчів – 42 м’ячі 3 матчі - ? ? - 18 м’ячів - Що є спільного в задачах? ( за 7 матчів забили 42 м’ячі ) - Що є відмінного в задачах? ( в першій задачі – знайти кількість м’ячів; в другій задачі – знайти кількість матчів) - Діти, як можна назвати ці задачі? (Ці задачі називають оберненими). Логічні задачі (резервний матеріал) а) Один спортсмен підняв мішок 50 кг, а другий - підняв штангу 50 кг. У кого вантаж важчий? б) Футболіст пробіг 4 км за гру, з них 2 км з м’ячем . Скільки кілометрів пробіг футболіст?
- На нашому математичному стадіоні розсипались склади мо; ре; га; пе. Складіть з них слово. (Перемога) - Хто з вас вболіває за футбол? - Нещодавно був футбольний матч Україна-Франція. Хто переміг? (Україна, з рахунком 2 : 0) - А що допомогло нам одержати перемогу на нашому математичному стадіоні? - Що найбільше сподобалося на уроці? - Бажаю вам перемагати і в майбутньому в математиці, в спорті, в житті. - З яким настроєм ми закінчуємо урок?
1 група: скласти обернену задачу до № 348, с. 54 та розв’язати її; 2 група: розв’язати задачу № 348, с. 54 Картка 1 2·4:8= 40:5+12= 2·3·9= 30:6+42= За 2 дні пошили 18 шапок. За скільки днів пошиють 36 шапок? ------------------------------------------------------------------------------------------------ Картка 2 8·(36-30)= 2·4+3·5= 8·2+54= 56:7:4·5= За 4 дні теля з'їдає 16кг овочів. За скільки днів теля з'їсть 36кг овочів? -------------------------------------------------------------------------------------------------- Картка 3 42:(3·8:4)= 3·4+5·4+7·4= 5·(58-54)= 48:6-12:6-4:2= За 5 днів у їдальні витрачають 25кг картоплі. За скільки днів витратять 45кг картоплі? |
Урок математики в 5 Пачкова Анастасія Олександрівна, учитель математики Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 |
Урок математики. 2 клас Мета уроку. Скласти разом з дітьми таблицю множення числа 2, допомогти дітям вивчити її. Розвивати образне мислення, пам'ять, зв'язне... |
Урок-подорож з української мови та математики Підготували вчителі української мови та літератури Т. А. Панченко та математики І. В. Каламбет Сєвєродонецької загальноосвітньої... |
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених |
Уроках математики Я пропоную деякі прийоми, які дають можливість вчителю математики сприяти формуванню даної компетентності засобами уроків математики,... |
Уроку математики у 6 класі Тема: Коло. Довжина кола Добрий день, діти. Зараз урок математики. Сьогодні для роботи на уроці нам необхідні зошит, ручка, лінійка, циркуль та нитка, паперова... |
ПРОГРАМ А вступного випробування з математики для абітурієнтів напрямів підготовки Програму вступного випробування з математики розроблено з урахуванням вимог чинної програми з математики для 5–11 класів, затвердженої... |
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел» Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам... |
Факультет прикладної математики Чернівецький університет завжди славився високим рівнем математичної освіти і наукових досліджень. Відзначимо математиків зі світовим... |
Урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко,... Бінарний урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко, с. Нижньотепле, Станично-Луганський р-н, Луганська... |