Тема: ДОБУТОК РІЗНИЦІ ДВОХ ВИРАЗІВ НА ЇХ СУМУ Мета


Скачати 35.3 Kb.
Назва Тема: ДОБУТОК РІЗНИЦІ ДВОХ ВИРАЗІВ НА ЇХ СУМУ Мета
Дата 22.12.2013
Розмір 35.3 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Тема: ДОБУТОК РІЗНИЦІ ДВОХ ВИРАЗІВ НА ЇХ СУМУ

Мета: Розширити знання учнів про многочлен, індуктивним методом вивести формулу, відому як різниця квадратів двох виразів, домагатися свідомого розуміння учнями змісту цієї формули; здійснити первинне закріплення формули; виробити вміння записувати, читати та застосовувати формулу для перетворення виразів у многочлен стандартного вигляду. Стимулювати пізнавальний інтерес до вивчення математики. Виховувати навички співробітництва, впевненість у собі.

Тип уроку: засвоєння знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап (1хв)

Привітання.

Епіграф уроку:

Перша умова, якої треба дотримуватися у математиці, - це бути точним, друга – бути ясним і, наскільки можливо, простим.

Лазар Карно

ІІ. Актуалізація

Запитання до класу:

  1. Що таке одночлен?

  2. Як піднести одночлен до степеня ?

  3. Що таке многочлен? подібні члени многочлена?

  4. Який многочлен називають многочленом стандартного вигляду?

  5. Як помножити одночлен на многочлен? многочлен на многочлен?

Вивчаючи тему «Многочлени», ми серед інших, навчилися виконувати таку дію, як множення двох многочленів. Зараз звернемо увагу на ваше випереджальне домашнє завдання.

ІІІ. Робота з випереджальним домашнім завданням

Вам необхідно було за алгоритмом множення двох многочленів виконати множення даних многочленів та звести утворені вирази до многочлена стандартного вигляду:

1) ; 2) ;3) ; 4) .

Прочитайте ліву та праву частину утворених рівностей, використовуючи слова «добуток», «сума», «різниця».

Порівняйте прочитані вирази.

Сформулюйте висновки.

Необхідно зробити висновок, що добуток різниці будь-яких двох виразів на їх суму є різницею квадратів цих двох виразів.

Тому тема нашого сьогоднішнього уроку звучить так: «Добуток різниці двох виразів на їх суму».

IV. Засвоєння знань

Узагальнення сформульованих умовиводів учнів, складання алгоритму дій.



( - ) ( + ) = 2 - 2

– формула скороченого множення .

Робота з книжкою

Виконання усних вправ

1. Прочитайте вираз:

(d – c)(d + c); t2 – g2; (k – s)(k + s); x2 – y2; (p – b)(p + b); m2 – n2;

2. Піднесіть до квадрата вираз: 3; 4d; ; .

3. Вкажіть правильну рівність:

1) ; 2) ;

3) ; 4) .

Виконання письмових вправ( Додаток 1)

Робота з картками. Вправи виконуються за векторами, перше завдання біля дошки далі у парах за партами.

Фізкульт хвилинка «Іван-покиван»

VII. Підсумки уроку

Експрес-контроль

1. Заповніть пропуски у твердженні:

Добуток……………. двох виразів на їх ………..дорівнює…………………………...цих виразів.

2. Який із записів правильний?

1) ; 2) ;

3) ; 4) .

Виставлення оцінок

VIII. Домашнє завдання §5 пункт 16 № 544, № 547 (2 рядок), №550 №569

ІХ. Рефлексія

На уроці я:

1.Отримав нові знання, був зацікавлений

2. Дізнався багато корисного

3. Відчував більше негативні емоції

4.Мав змогу проявити себе , був активний

5. Відчував психологічний комфорт

Схожі:

Урок №46 Тема. Різниця квадратів (Добуток різниці двох виразів на їх суму)
Учитель спонукає учнів до самоперевірки готовності до уроку; запи­сує прізвища відсутніх, розв'язує організаційні питання
Тема: Піднесення до квадрату суми і різниці двох виразів. Розв’язування вправ
Квадрат суми і квадрат різниці”; використання формул квадрата суми і квадрата різниці при виконанні обчислень, спрощенні виразів,...
Уроком. №4
Мета уроку: Познайомити учнів з операціями над подіями: подія, протилежна даній; сума подій; добуток подій. Вчити виражати складену...
Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів
Розвивати логічне мислення,увагу,пам ять,кмітливість,культуру математичноЇ мови і культури спілкування
Конспект уроку з алгебри «Застосування різниці квадратів та квадрата...
Тема уроку: Застосування різниці квадратів та квадрата двочлена до спрощення виразів
Урок №35 Тема. Множення двох многочленів
Мета: сформувати в учнів знання алгоритму множення двох много­членів як наслідку з алгоритму множення одночлена на многочлен; виро­бити...
Тема. Числові та буквені вирази
Мета: ввести поняття числового і буквеного виразів; навчити знаходити значення виразів; повторити читання і запис виразів; розвивати...
УРОК 13 Тема уроку
...
Розв’язування вправ з теми «Степенева функція»
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про корені, степені з раціональним показником, ірраціональні рівняння, закріпити...
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка