|
Скачати 94.95 Kb.
|
Відділ освіти Великобагачанської РДА Розробка уроку з теми «Степенева функція» 10 клас (з використанням комп’ютерних технологій) Підготувала учитель математики Красногорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Пасько Ірина Миколаївна Красногорівка Тема: Розв’язування вправ з теми «Степенева функція» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про корені, степені з раціональним показником, ірраціональні рівняння, закріпити навички тотожних перетворень ірраціональних виразів та виразів, що містять степені з раціональним показником; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, культуру математичних записів, пізнавальний інтерес до історії математики, вміння користуватися мультимедійними засобами; виховувати взаємоповагу, дисциплінованість, самостійність, працьовитість та позитивне ставлення до навчання. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань. Обладнання: комп’ютери, мультимедійний проектор, презентація створена учителем, презентації розроблені учнями, картки із завданнями, листи обліку знань і вмінь учнів, маркери різних кольорів, полотно для побудови графіка, кнопки Методичні прийоми:
Структура уроку
План уроку
На цьому уроці ми актуалізуємо знання з теми «Степенева функція» і підготуємося до контрольної роботи, яка відбудеться на наступному уроці.
(слайди № 1 – 4)
Завдання середнього рівня №1№2 а) ; б); в) Завдання достатнього рівня №1 а); б); в); г) №2 Завдання високого рівня. №1
Учитель повідомляє, що щоб отримати доступ до комп’ютера, треба надати пароль – назвати термін, що використовується в темі. Після назви терміна, учні займають місця біля ПК, виконують тестові завдання. По закінченню роботи, запам’ятовують оцінку, ідуть на свої місця і записують її у свій лист обліку знань і вмінь учнів.
За цей час учні біля дошки відтворили письмові завдання домашньої роботи. Усі перевіряють виконання домашнього завдання сусідом по парті. (Взаємоперевірка. Робота в парах) Оцінка – в лист обліку знань і вмінь учнів
«Знайди помилку в твердженнях»
Робота з картками учнів ІІІ групи (початковий та середній рівні знань) Картка для індивідуальної роботи
«Логікус»
Учень біля дошки відновлює порядок перетворень, прикріплюючи кнопками листочки ; ; ; ;
Послідовне застосування індивідуальної роботи, роботи в парах, групової та колективної робіт.
а) «Мовчазне розв’язування» б) «Коментований лист»
Учні проводять самоперевірку, виставляють відповідний бал у лист обліку.
Побудувати графік функції , х≠0 та встановити кількість коренів рівняння у=а, залежно від параметра а.
С. №1.Спростіть вираз , №2. Розв’яжіть рівняння . Д. №1. Спростіть вираз , №2. Розв’яжіть рівняння . В. №1. Розв’яжіть рівняння . №2. Побудуйте графік функції та дослідіть кількість коренів рівняння у=а (залежно від параметра а)
З використанням обличчя та сходів «Обличчя» роздаються кожному з учнів перед початком уроку. При підведенні підсумків учні розташовують його або «радісним», або «сумним» на сходинку, яку вважають відповідною своєму рівню. Рівні: я знаю, я вмію, все можу Все зможу Я вмію Я знаю |
Визначення готовності до навчальної діяльності по темі: «Степенева функція» Даний ресурс може бути використаний як індивідуальне домашнє завдання для визначення готовності до вивчення теми: “Степенева функція.... |
КОНСПЕКТ УРОКУ В 6 КЛАСІ тема: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ... Подано розв’язання домашніх вправ, в яких допущені помилки; учні шукають їх і виправляють |
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». Повторити розв'язування основних типів задач |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач... |
УРОК №62 Тема уроку Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми «Розв'язування прямокутних трикутників», уміння застосовувати отримані знання під... |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |
Тема: Степенева функція |
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати... Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність... |