|
Скачати 35.77 Kb.
|
Самбірська гімназія, вчитель Кузбит І.М., 2010 рік Тема: Піднесення до квадрату суми і різниці двох виразів. Розв’язування вправ. Мета уроку: Закріплення умінь і навичок учнів при розв’язуванні вправ по темі “Квадрат суми і квадрат різниці”; використання формул квадрата суми і квадрата різниці при виконанні обчислень, спрощенні виразів, доведення тотожностей; на протязі уроку прививати любов до математики, розвивати логічне мислення, приділяти увагу усним обчисленням, самостійній роботі учнів. Обладнання і матеріали: роздатковий матеріал, графопроектор, таблиці, ПК. Тип уроку: комбінований. Хід уроку. Сьогодні в нас урок буде незвичайний. На уроці буде присутній персональний комп’ютер і він буде приймати участь в нашому уроці. Ви знаєте, що є підозра, що в наш комп’ютер вселився вірус. І ми повинні йому знешкодити цей вірус. Яким саме чином? Йому дали виконати завдання по тій же самій темі, яку ми зараз вивчаємо. А яку тему ми тепер вивчаємо? Отже, ми повинні розв’язати всі ті завдання, які дали ПК і перевірити чи в нас буде такий самий результат. Якщо так, то вірусу немає, а якщо є то ми повинні розв’язати всі ті завдання і ліквідувати вірус. Комп’ютерний вірус поражає найчастіше такі блоки:
Таким чином давайте на гаймо часу і всі на боротьбу з вірусом. I. Підготовче завдання на блок “ПАМ’ЯТЬ”. Блок пам’яті – це блок, який повинен пам’ятати формули, результати обчислень. Тому завдання, яке йому завдали, це знання формул, правил, визначень. Подати у вигляді многочлена:
Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні). Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
II. Підготовче завдання до блоку “АРИФМЕТИКО-ЛОГІЧНИЙ ПРИСТРІЙ”. Арифметико-логічний пристрій – це пристрій, який виконує арифметичні операції, логічні. Тому в цьому блоці будуть завдання для розв’язання яких потрібно вміти добре і правильно виконувати обчислення, вміти логічно думати. Обчислити:
Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні). Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
III. Підготовче завдання до блоку “ ПРИСТРІЙ ВИВОДУ ІНФОРМАЦІЇ”. Пристрій виводу - це пристрій, зо допомогою якого виводиться інформація на екран і людина її бачить. Якщо в ПК є вірус, то на екрані деяких символів не може бути, деякі не ті. Тому ми повинні перевірити цей пристрій розв’язанням відповідних завдань. Завдання “КВІТКА”Замість знака запитання поставити одночлен, щоб отримати правильну тотожність. Відповіді:
Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні). Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
IV. Підготовка до блоку “ПРОЦЕСОР”. Процесор – це самий основний пристрій ПК. Він повністю відповідає за роботу комп’ютера. Тому для нього завдання трохи важчі від попередніх. Щоб ввійти в блок “Процесор” потрібно знати код. Щоб його взнати потрібно розв’язати таку задачу: Напиши цифрами число, яке складається з 11тисяч одинадцяти сотень і 11 одиниць. Відповідь: 12111. Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні).
Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
V. Підрахунок балів. Повідомлення оцінок. Підсумок уроку, роздача символічних дискет. Завдання додому. №884, №883. |
Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів Розвивати логічне мислення,увагу,пам ять,кмітливість,культуру математичноЇ мови і культури спілкування |
Урок №46 Тема. Різниця квадратів (Добуток різниці двох виразів на їх суму) Учитель спонукає учнів до самоперевірки готовності до уроку; записує прізвища відсутніх, розв'язує організаційні питання |
Розв’язування вправ з теми «Степенева функція» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про корені, степені з раціональним показником, ірраціональні рівняння, закріпити... |
Тема: ДОБУТОК РІЗНИЦІ ДВОХ ВИРАЗІВ НА ЇХ СУМУ Мета Стимулювати пізнавальний інтерес до вивчення математики. Виховувати навички співробітництва, впевненість у собі |
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем... Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
УРОК 13 Тема уроку ... |
КОНСПЕКТ УРОКУ В 6 КЛАСІ тема: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ... Подано розв’язання домашніх вправ, в яких допущені помилки; учні шукають їх і виправляють |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |