|
Скачати 491.77 Kb.
|
УРОК ХІМІЇ НА ТЕМУ: «ХЛОРИДНА КИСЛОТА. її ВЛАСТИВОСТІ, ДОБУВАННЯ, ЗАСТОСУВАННЯ» КОМБІНОВАНИЙ Вчитель Єрьоміна Т.І. ТЕМА ХЛОРИДИНА КИСЛОТА. Її ВЛАСТИВОСТІ, ДОБУВАННЯ, ЗАСТОСУВАННЯ. МЕТА: Закріпити знання учнів про загальні хімічні властивості кислот на прикладі хлоридної кислоти; сформувати уявлення про особливу властивість хлоридної кислоти, навчити якісно визначати хлоридну кислоту і її солі, ознайомити з добуванням, застосуванням і поширенням у природі хлоридної кислоти; закріпити знання правил ТБ при роботі з кислотами в лабораторії; виховувати вміння працювати колективно, самостійно; вміння висловлювати свою думку, аргументувати її, логічно мислити. Розвивати вміння працювати з підручником. ОБЛАДНАННЯ: на демонстраційному столі: кристалічний натрій хлорид, концентрована сульфатна кислота, прилад для добування хлороводню та розчинення його у воді; AgNO3 - аргентум нітрат (розчин), індикатори, мийний засіб „Туалетне каченя”, пробірко- тримач, штатив для пробірок, пробірки. на учнівських столах: набори реактивів для роботи в малих творчих групах із 4-х чоловік. І гр.: хлоридна кислота, індикатори: лакмус синій, фенолфталеїн, метиловий оранжевий, діамантовий зелений. Штатив для пробірок, пробірки. Інструкція до виконання роботи.
ДОДАТКОВЕ: на столах у дітей інструкції з ТБ при роботі з кислотами, схеми, картки; міні-конспекти із завданнями, література, плакати, таблиці. ТИП УРОКУ: КОМБІНОВАНИЙ. ХІД УРОКУ ЕПІГРАФ УРОКУ; Знання лише тоді стають переконаннями, якщо вони досягнуті зусиллями думки А, Лавуазьє. Розум полягає не тільки в знанні, але й у вмінні застосовувати знання на ділі. Аристотель. І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП Психологічна розминка. Щоб найефективніше організувати нашу роботу на сьогоднішньому уроці, визначимо емоційний стан кожного з нас та цілого класу. Для цього підійміть картку червоного кольору, якщо ви маєте добрий настрій; жовту - задовільний; синю - поганий; білу - важко сказати. На столах у дітей табличка: ВИЗНАЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ
Тепер проведемо невеличке дослідження вашого ставлення до навчання хімії. У вас на столах є табличка: СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ Визначте яке обличчя відображає ваше ставлення до навчання і зробіть позначку у відповідній клітинці.
Вашій увазі пропонується чотири групи кислот для яких необхідно виділити загальні ознаки і відмінності. 1) НС1 НСlО, HNO3
Зайвий тому що... Учні виконують завдання на місцях (у мікрогрупах), представники груп коментують відповіді, (записи у зошитах) 2) Хімічний диктант (взаємоперевірка) Ш. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БЕСІДА 1) що спільного у складі хлоридної кислоти та інших представників цього класу? (атом Н) 2) Які спільні властивості зумовлює така подібність якісного складу ? (дія на індикатори, кислий смак, взаємодія з Me, оксидами Me) 3) Чим відрізняються кислоти за якісним складом?( різні елементи-неметали утворюють кислотні залишки) Наслідком цього є те, що кислоти виявляють поряд зі спільними особливі, індивідуальні властивості, які відрізняють їх від інших кислот. Переконатися в цьому на прикладі хлоридної кислоти - мета нашої роботи. ВИЗНАЧЕННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУ
Отже саме хлоридна кислота є темою нашого уроку. (на дошці, в зошиті) ХЛОРИДНА КИСЛОТА. її ВЛАСТИВОСТІ ДОБУВАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ. МЕТА: дослідити властивості хлоридної кислоти - спільні з іншими кислотами та особливі. |
Тема: Хлоридна кислота, її властивості та добування Розкрити лабораторний та промисловий способи добування хлоридної кислоти. Формувати вміння користуватися таблицею розчинності солей;... |
Уроку на тему «Оксиген. Кисень, склад його молекули, фізичні властивості.... Розробка уроку на тему «Оксиген. Кисень, склад його молекули, фізичні властивості. Добування кисню в лабораторії.» для учнів 7 класу.... |
Урок на тему: Підготувала: вчитель хімії Тема: Алюміній як хімічний елемент і проста речовина. Фізичні та хімічні властивості. Алюміній оксид й алюміній гідроксид. Застосування... |
Оцтова кислота, молекулярна і структурна формули, фізичні власти... Тема : Оцтова кислота, молекулярна і структурна формули, фізичні власти вості. Хімічні властивості. Застосування |
Спарений урок хімії у 8 класі Підготувала Рибченко Людмила Василівна,... Тема: Класифікація оксидів. Відношення оксидів до води. Способи добування оксидів |
УРОК №15 Тема. Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Основні геометричні... Про означення, властивості суміжних та вертикальних кутів; а також про означення, ознаки та властивості паралельних прямих; повторити... |
Уроку Обладнання: -Конституція України; поліети-лен та інші види пластмас, хлоридна кислота, натрій гідроксид, вода, калій перманга-нат;... |
Конспект уроку Тема: Хімічні властивості основ, їх застосування Будавіцька Світлана Володимирівна, учитель хімії Черкаської загальноосвітньої школи |
Конспект уроку Тема: Хімічні властивості основ, їх застосування Будавіцька Світлана Володимирівна, учитель хімії Черкаської загальноосвітньої школи |
УРОК №1 Тема. Початкові поняття геометрії. Властивості точок і прямих Узагальнивши практичні знання і вміння учнів, сформулювати властивості приналежності точок і прямих та властивості взаємного розміщення... |