|
Скачати 23.92 Kb.
|
Тема 1. Взаємне розміщення прямих на площині УРОК № 15 Тема. Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Основні геометричні фігури на площині та їх властивості» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про найпростіші геометричні фігури та їх властивості, про означення, властивості суміжних та вертикальних кутів; а також про означення, ознаки та властивості паралельних прямих; повторити алгоритми розв'язування типових задач на застосування вивчених теоретичних відомостей, та розглянути випадки застосування вивченої теорії в нестандартних ситуаціях. Тип уроку: узагальнення і систематизації знань і вмінь. Обладнання: набір таблиць № 1 —7. Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Перевірка домашнього завдання Розв'язання задач (№ 7, 98, 112) перевіряємо за зразком (щоб залучити всіх учнів до роботи, роздаємо письмове розв'язання цих вправ кожному учневі). III. Формулювання мети і завдань уроку Цей урок є останнім перед тематичною контрольною роботою; мета уроку зумовлена самим місцем уроку в темі. IV. Систематизація і узагальнення знань учнів Одним із ефективних засобів проведення систематизації знань учнів є їх самостійна робота з теоретичним матеріалом (§ 8). Під час цієї роботи учням можна запропонувати, наприклад, такий план.
Під час проведення цього етапу уроку вчитель має пам'ятати про те, що в кожного учня повинна бути чітка та цілісна картина вивченого матеріалу. Результатом проведення цього етапу уроку є складена учнями таблиця або схема, яка відображає всі основні вивчені поняття, властивості і ознаки, а також логічні зв'язки між ними. V. Узагальнення і систематизація вмінь Методичний коментар Мета проведення цього етапу уроку — завершити формування в учнів чіткого уявлення про систему задач з вивченої теми та про основні способи їх розв'язання. Для цього вчитель може запропонувати учням до розв'язання так звані «тріади» задач — за кожною з виокремлених тем (за бажанням учителя акценти робляться залежно від проблем, що можливо виникли під час вивчення тієї або іншої теми). Наприклад, у першому розділі виокремлено тему «Суміжні кути та їх властивості». Запропонована вчителем тріада може бути такою:
VІ. Підсумок уроку На цьому етапі бажано, щоб учні свідомо й критично переглянули пройдений матеріал, визначили той, що вони засвоїли добре, і той матеріал, що потребує додаткового опрацювання вдома. VII. Домашнє завдання Як один із можливих варіантів домашнього завдання пропонується виконати самостійну роботу (див. самостійні роботи № 1, 2 у підручнику на с. 27, 71). Бабенко С. П. Геометрія. 7 клас: Розробки уроків Урок № 15 |
УРОК № ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи... |
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення... Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення... ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах |
Нестандартний урок у 10 класі з теми «Загальні властивості металів» Цілі Цілі: узагальнити, поглибити й закріпити основні теоретичні знання теми будова, тип зв'язку, фізико-хімічні властивості, способи... |
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник» Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у... |
Фігури на площині. Методи розрізання та розфарбовування фігур. Основні поняття Щодо розміщення многокутників на площині необхідно окремо виділити теорему Жордана, суть якої, на перший погляд, здається цілком... |
«Доба Відродження. Вільям Шекспір геній епохи Ренесансу» В. Шекспіра; розвивати навички узагальнення та систематизування вивченого матеріалу, сприймання на слух матеріалу; сприяти виявленню... |
Урок 2 (3-4) Тема. Відрізки і їх довжини Уроки геометрії в 7 класі Розділ І. Найпростіші геометричні фігури та їх властивості |
Урок 1 (1-2) Тема. Точки і прямі Уроки геометрії в 7 класі Розділ І. Найпростіші геометричні фігури та їх властивості |