2. Роль маркетингових досліджень в управлінні підприємством
Маркетингові дослідження – це системний збір і об’єктивний запис, класифікація, аналіз та представлення даних щодо поведінки, потреб, відносин, вражень, мотивацій і т д окремих осіб та організацій у контексті їх економічної, політичної, суспільної й повсякденної діяльності
2.19 Mb. 20 стр.
читати
Методика проведення семінарських занять План семінарських (практичних) занять Завдання для проведення проміжного модульного контролю Методика самостійної роботи
Мета: засвоєння принципів, завдань та функцій маркетингу і менеджменту. Розгляд проблем реалізації з товарної, цінової політики розподілу та комунікацій, а також способів, механізмів і основного інструментарію системного управління організацією
Методичні рекомендації 0.67 Mb. 5 стр.
читати
Бебик В. Політологія для політика і громадянина: Монографія
Аги У., Кэмерон Г., Олт Ф., Уилкокс Д. Самое главное в PR. – Спб.: Питер,2004. – 708 с
179.1 Kb. 1 стр.
читати
Це систематичний процес, що включає оцінювання маркетингових можливостей і ресурсів, визначення цілей маркетингу й розробку плану впровадження й контролю
Маркетингове середовище підприємства — це сукупність активних суб’єктів і сил, які діють за межами підприємства і впливають на можливості служби маркетингу встановлювати та підтримувати з цільовими споживачами стосунки ділового співробітництва
172.85 Kb. 1 стр.
читати
ДИРЕКТОР ШКОЛИ ЯК СУЧАСНИЙ ТОП-МЕНЕДЖЕР ДИРЕКТОР ШКОЛИ ЯК СУЧАСНИЙ ТОП-МЕНЕДЖЕР
Запрошуємо педагогічних працівників і керівників загальноосвітніх навчальних закладів відвідати тренінг, що дасть Вам змогу підвищити компетентність у галузі освітнього маркетингу, менеджменту та права, відкриє нові можливості для кар’єрного та особистісного росту
24.2 Kb. 1 стр.
читати
«МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА» Вступ
Ера маркетингу символізує нові взаємовідносини між сферами виробництва і споживання і потребує врахування різноманітних, швидкоплинних суспільних та індивідуальних пріоритетів і потреб, що ініціює нові підходи до визначення та встановлення цінової політики агента ринку
115.41 Kb. 1 стр.
читати
БІЗНЕС-ПЛАН на 2010 р. “
Виробництво текстильних товарів не капіталомістке, витрати швидко окуповуються і притока інвестицій в цю галузь сприяла б стабілізації і зростанню виробництва конкурентоздатних вітчизняних товарів, що дало б поштовх до розвитку виробництва сировинних галузей, тобто промисловості хімічних волокон
143.89 Kb. 1 стр.
читати
1. Міжнародний маркетинг: загальний огляд
Саме в цей час створюються значні міжнародні інститути, які активно впливають на всі процеси, що відбуваються у світі
100.24 Kb. 1 стр.
читати
Юрія Федьковича Загальні питання маркетингу та менеджменту Навчальний посібник Чернівці 2009 ББК 22. 344. 3 (уточнити в бібліотеці)
Рецензенти: Ангельський О. В., доктор фіз мат наук, професор, Бучковський І. А., кандидат технічних наук, доцент
1.22 Mb. 10 стр.
читати
Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття
Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання маркетингу в бібліотечній практиці
1.4 Mb. 11 стр.
читати
1. Суьність маркетингу та його основні визначення
Філіп Котлер: м-г – це виявлення потреб, створення та пошук нових способів задоволення потреб на основі обміну та покращення рівня якості життя людини та с-ва
451.58 Kb. 5 стр.
читати
2. Стратегії промислового маркетингу
Ця дисципліна конкретизує загальні положення та основні визначення понять, що викладені в курсі "Основи маркетингу" стосовно товарів та послуг промислового призначення
108.21 Kb. 1 стр.
читати
7. Технології дослідження конкурентного середовища та визначення конкурентних переваг
Аналіз внутрішнього конкурентного потенціалу підприємства та визначення конкурентних переваг
214.97 Kb. 1 стр.
читати
Це процес встановлення зв'язків між найхарактернішими для підприємства можливостями, загрозами, сильними сторонами (перевагами), слабкостями, результати
Недоліками SWOT-аналізу, які потрібно враховувати є: неможливість врахування всіх сил і слабкостей, можливостей і загроз; суб'єктивність вибору та ранжування факторів зовнішнього та внутрішнього середовища; погана адаптація до середовища, що постійно змінюється
121 Kb. 1 стр.
читати
М. М. Слободянюк М. М. Слободянюк
М. М. Слободянюк, доктор фармацевтичних наук, професор кафедри менеджменту та маркетингу у фармації
65.87 Kb. 1 стр.
читати

  1   2   3   4   5   6
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка

okbibl | osvita